Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Нов собственик на COLT


ganec

Препоръчано мнение

Здравейте всички любители на японски коли,

 

Преди седмица се сдобих с Mitsubishi Colt 1.3 бензин 95 кончета автоматик 2006г. Много ми харесва, и на жена ми също, но имам един проблем ако може да ми помогнете.

Още първия ден след нато я взех ми светна жълтата лампа check engine и нямаше никакъв ряз.След няколко загасвания и палене на ново нещата се оправиха с изключение на лампата - остана да свети.Закарах я да я видят от където я бях купил и ми казаха че и няма нищо.Било от това, че не съм я загасил на неутрална скорост.Така и не разбрах как изгасиха лампата, докато говорех с един човек.Днес ми се случи отново, загуби мощност.Лампата на угасва.Нямам спомен да съм я гасил на скорост, а може би жена ми.Как да изгася лампата или изобщо не е от това че се гаси на скорост?

Нещо много ме мъчи, че си смених колата и проблемите започнаха още от 1-я ден, то затова минах от немска на японска кола.

Дано да не е голям проблема.

Моля помагайте :icon_crying:

Редактирано от ganec
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ходете там откъдето сте я купили, повече от ясно е че ще ви излъжат. Най-добре е да се ориентирате към друг сервиз за диагностика, и преди да са направили каквото и да е ги уведомете че искате да ви запишат номера на грешката (подчертавам номера, а не тълкуванието и).....След това с номерчето пишете тук и ще помагаме, иначе май няма как.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега и честито за новата кола! Нищо сериозно не се е случило и няма да се стряскаш, колата си е хубава и здрава, това е мицубиши Колт, и по между другото е повече немска от колкото японска, но спокойно това е от към добрата част.

Сега за проблема: почти съм на 90% сигурен какво те мъчи, трябва да ти се почистят две неща, дросела и МАР Сензора. Зацапали са се и компютъра засича грешка следователно колата минава в сервизен режим и за това няма мощност. За да излезе от този режим е необходимо да запалиш и изгасиш 4 последователни пъти и колата излиза от този режим и си продължаваш по пътя.

Послушай колегата Милен z и ако си от пловдив или региона най-добре отиди при него, той разбира от тези неща и може да ти я оправи. Първо трябва диагностика, почистване на двете неща, изтриване на грешките и след това happy end.

Грешките могат да заблудят понеже може да има грешка свързана с педала за газта, и ако е така вече съм на 100% сигурен, че сме в правилна посока.

Възможни грешки:

P0122, P0123, P1961, P1962, P1963,P1964.

Кодовете са ми малко по спомен, и може и да греша, но ако се разровиш има и друга тема за проблема който говоря, и това е най-често срещаният проблем на тези колтове свързан с check engine.

Успех !

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги,

 

Днес сутринта като запалих лампата отново не изгасваше и форсирах мотора до 4000об. След загасване на колата и нов старт лампата си изгасна нормално. Все още се чудя има ли такова нещо, като това ако загася колата няколко пъти на скорост да ми се появява някъква грешка и да светва лампата и колата да влиза в сервизен режим.

Ще изчакам още малко за да видя как ще се държи и отново ще пиша.

Относно софтуера и майсторите. В Бургас има ли сигурен сервиз/човек на който може да се вярва да ми пипа колата, че със старите коли до сега съм попадал само на некъдърници.

 

 

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Поздрави на всички

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Колега колата от самосебе си няма да се оправи, ако не е обслужвана най-добре си запази час при някой който разбира от тези коли, да ти я обслужат, да направят диагностика пак и да ти почистят тези двете неща които ти казах в предишния ми пост, направете и един ъпдейт на софтуера и забравяш за грижите с Колтчето, само се радваш на безаварийни км. :mitsu-smiley: И ако може дай грешките от диагностиката, тук има доста колеги дето може да помогнат. Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

 

дано вече не досаждам , но моля ако някой знае сигурен сервиз в Бургас, където да я тествам за грешки и за ъпдейт на софтуера.

И още нещо, нормално ли е да гори 11.7л/100км градско, поне на мен ми се струва малко множко.

 

 

Поздрави

:mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

имаме такъв колт от 2006г. от нов. Колата е абсолютно безпроблемна. Мога да ти едно кажа със сигурност - проблема не е от гасенето на скорост (на А). Тя така си се гаси и все едно остава на 1ва.

Единствения проблем, който е имал нашия Колт е именно описания от теб - вкараха я в Дарс ауто за ъпдейт на софтуера. Нищо не ти пречи да отидеш там, да кажеш, че си разбрал за този проблем и да питаш дали ти се полага безплатен ъпдейт.. не я вкарвай преди да питаш, че там си дерат кожи :)

 

Другото, за което казаха колегите по-горе е също възможно предвид големия ти разход. Нашия харчи макс 7.5/100 но все пак несебърско градско :) . Във всеки един сервиз с нормален софт. за диагностика, ще могат да ти кажат номерата на грешките и да ти почистят МАФ-а и дросела, но според мен няма да могат да ти кажат дали е правен ъпдейт на софтуера на кутията... това, според мен, уви може да стане само в официален сервиз.. дарс, балкан и пр.

 

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другото, за което казаха колегите по-горе е също възможно предвид големия ти разход. Нашия харчи макс 7.5/100 но все пак несебърско градско :) . Във всеки един сервиз с нормален софт. за диагностика, ще могат да ти кажат номерата на грешките и да ти почистят МАФ-а и дросела, но според мен няма да могат да ти кажат дали е правен ъпдейт на софтуера на кутията... това, според мен, уви може да стане само в официален сервиз.. дарс, балкан и пр.

 

 

Същият разход, че и често по-малък в София градско.... незнам как е в Бургас, но според мен да харчи повече от Лансера ми в София не е нормално. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същият разход, че и често по-малък в София градско.... незнам как е в Бургас, но според мен да харчи повече от Лансера ми в София не е нормално. :icon_hmm:

Градско най-трудно се засича. Много е важно реално в какви условия се кара и колко дълга е отсечката. На жена ми Колта редовно си показва разход от порядъка на 13-14, но маршрута и е през задръстване от нас до офиса и растояние по-малко от километър. Когато аз я ползвам нормално гори между 8-10 от едния край на София до-другия с минаване през центъра. Ако се кара по-внимателно ми е правила и 7 за същия маршрут. Поне за мен не може еднозначно да се правят изводи на база разхода градско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Градско най-трудно се засича. Много е важно реално в какви условия се кара и колко дълга е отсечката. На жена ми Колта редовно си показва разход от порядъка на 13-14, но маршрута и е през задръстване от нас до офиса и растояние по-малко от километър. Когато аз я ползвам нормално гори между 8-10 от едния край на София до-другия с минаване през центъра. Ако се кара по-внимателно ми е правила и 7 за същия маршрут. Поне за мен не може еднозначно да се правят изводи на база разхода градско.

 

Ако му дава такъв разход в подобна на ситуацията, която ти описа, то не трябва да се учудва. :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Днес бях в Дарс Ауто и ми направиха всички ъпдейти за колата.Казаха,че вече няма да имам проблеми с chek engine лампата и аварийния режим в който влиза.

Ето и снимка на направените ъпдейти и изчистени грешки.

Аз не разбирам от кодовете им, но моля който разбира ако може да ги коментира...

post-15261-033845600 1348758855_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Днес бях в Дарс Ауто и ми направиха всички ъпдейти за колата.Казаха,че вече няма да имам проблеми с chek engine лампата и аварийния режим в който влиза.

Ето и снимка на направените ъпдейти и изчистени грешки.

Аз не разбирам от кодовете им, но моля който разбира ако може да ги коментира...

 

http://media.snimka.bg/s1/1160/028563723-big.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, за check engine грешките са свързани с това което подробно съм описал в предишните ми постове за дросела и мар сензора, ако са ги почистили добре няма да имаш никакви ядове повече. Успех с Мицу :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кодовете са без значение. Генерирани са от грешката в софтуера. Нищо не показват, защото реално проблеми нямаш. Не се мъчи да им търсиш съответствията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...