swetoslaw Публикувано 16 септември 2012 Сподели Публикувано 16 септември 2012 Здравейте колеги. Не от дълго карам вашата марка и затова нямам познания по моделите и незнам точно кой е колта.Колата е края на 97.Януари месец я закупих от мой познат.На първата седмица още им сложих метан.След това се почна от окачване до боя.Надоло ще видите снимките на цялото преобразуване.Двигателя е 1.3.Има още неща за дооправяне по колата но просто не ми остава време да се занимавам със нея и мисля да я продавам.Извинявам се много ако темата не е за този раздел. http://www.album.bg/stunter1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 16 септември 2012 Сподели Публикувано 16 септември 2012 (редакция) Хваща окото Colt V (CJO) 4G13 (12V) 55 kwТова с продажбата ще e тежка работа или ще трябва да я "подариш" :D или да чакаш, имам на предвид че 100% ще си на загуба след толкова труд да я стегнеш и газифицираш. Почти никой не оценява труда и средствата вложени в една кола и избира да си купи нов внос и в рамките на 3 месеца да наляе тронно повече средства в излъсканата многомилионна каляска отколко да плати добра сума за стегната кола народопсихология :icon_hmm: Кажи нещо повече за метановата уредба.......разхода как е? Редактирано 16 септември 2012 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetoslaw Публикувано 17 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2012 Така е колега знам го много добре това, но не бързам да я продавам не съм на зор.Разхода е 12-13 лв 6кг метан със 17" минавам 120 км градско и някъде 160 км извънградско. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
whitt3 Публикувано 2 октомври 2012 Сподели Публикувано 2 октомври 2012 Колега пази си колата и си я карай със здраве Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thejazzboy Публикувано 26 декември 2012 Сподели Публикувано 26 декември 2012 Супер е colt-чето колега.Със здраве да си го караш и много безаварийни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Всичко 6,но защо бяла,бе колега? Отнел си й чара.. Бели коли по пътя колкото искаш.. Но само легендарния Колт има този уникалнен нюанс на зеленото! ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cek000 Публикувано 21 януари 2013 Сподели Публикувано 21 януари 2013 (редакция) Колеги, от скоро съм във форума и заради това пиша тук. Имам следния въпрос... на колт 5 с двигател 1.3 75 коня, какъв бензинов двигател може да се сложи, който да е поне 100 коня и да не иска много преправяне по купето. Благодаря предварително! Редактирано 21 януари 2013 от Емил Димитров Пишете грамотно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 21 януари 2013 Сподели Публикувано 21 януари 2013 (редакция) Колеги, от скоро съм във форума и заради това пиша тук. Имам следния въпрос... на колт 5 с двигател 1.3 75 коня, какъв бензинов двигател може да се сложи, който да е поне 100 коня и да не иска много преправяне по купето. Благодаря предварително!Каквото ти харесва.И 3.0 би-турбо влиза в коша с малко преправяне. Редактирано 21 януари 2013 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 Без преправяне можеш да сложиш 4G92(1.6 90 или ако намериш 1.6 115).Можеш да сложиш и 4G93(но не GDI 1.8 115).За 1.6 дори няма да ти се наложи да сменяш кутията. Преди време и аз си го бях наумил.. Но е ненужно хабене на средства и време. Пък и с малко доработки можеш да се учудиш на какво е способна малолитражката! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cek000 Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 А тизи 1.6 115 от кои модели на мицубиши да търся и с това за малолитражката какво имаш в предвид някоя идея ?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 Това е предният на твоя модел Колт,като мотора 1,6 е същия и на 2та модела,разликата в конете идва в гърбиците на разпределителния Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 Това е предният на твоя модел Колт,като мотора 1,6 е същия и на 2та модела,разликата в конете идва в гърбиците на разпределителнияИ ECU-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 И ECU-то. Да :icon_thumbup: ,и там ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cek000 Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 Е да ама дригия модел ремака му е от дясно като станеш пред него а на моя е от ляво няма ли да е проблем това а тои и на години е по стар Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 януари 2013 Сподели Публикувано 22 януари 2013 Двигателят 4Г92 монтиран на колт 4-та генерация е 113 к.с. и разликата в конските сили идва точно от разликата в газо-разпределението. И да двигателят е огледален на този от 5-та генерация и не става да се сложи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 23 януари 2013 Сподели Публикувано 23 януари 2013 Емо,защо да не може да се сложи?!Вярно е ,че няма да го "цопне" веднага в коша,трябва да се попреправят някои неща,но като цяло мисля че трбва да стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 23 януари 2013 Сподели Публикувано 23 януари 2013 Вие нормални ли сте :icon14: Че невъзможни неща няма е вярно, но средствата са решаващи. Не лъжете колегата с подвеждащи мнения цялата трансплантация струва повече от колата и е напълно безмислена за ежедневна кола ако иска 1.6 90 hp да сменя мотора би трябвало да е по пъргав от 1.3 12v.Ако стария си е в кондиция според мен трансплантацията е излишна.Ако иска 1.6 113 hp не става евтино а разликата с 90 hp (е обсъждана и е минимален в динамични отношения)Ако иска по-силен мотор от FTO GPX 2.0 V6 200 Hp.............................................а как сток спирачките ще омалеят :wacko: Японската инженерна мисъл е установила нужните мощности, ако са малко за вас сменяйте модела. Ако някои сложи в такъв Colt 1.6 113 и запази скоростната си кутия с прилежащите чаркуляци да пуска снимки че ми е много интересно :senile: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cek000 Публикувано 23 януари 2013 Сподели Публикувано 23 януари 2013 Е това с тия 200hp ще излезе солено но според мен от 113 за колт за ежедневието и за малки дръпки от време на време няма макар че гледах в нета характеристики те на 5та генерация и двигатела е 1.6 103 и 1.6 90 hp Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kris_kn Публикувано 24 януари 2013 Сподели Публикувано 24 януари 2013 Колега и аз съм мислил над всякакви интервенции, но стигнах до заключение че просто мицубишитата са все още екзотика за нас! Обмислях да сложа 1.6 мивек, но с доставка и ревизия от Англия идва на "скромната" сума около 3000лв!!! И нали се сещаш, че като я изкарам на пистата два пъти и някой клапан го хване морска болест, отиваме за дълъг период в бокса! Та ако искате ми счупете главата с камъни, но съм се пренасочил към Хонда! :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 24 януари 2013 Сподели Публикувано 24 януари 2013 Предполагам Сивик.ВТИ-ката е по масова от МИВЕКА в България.И аз си мислех да бода МИВЕК в Колта, ама накрая смених колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cek000 Публикувано 24 януари 2013 Сподели Публикувано 24 януари 2013 Е колега това за хондата е вапрос на гледна точка аз никога не бих сменил (мицубха) за хонда поради рет причини просто изках малко инфо за кво по мощно да сложа на това колтче и да неме издуни с много пари Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balistik92 Публикувано 8 февруари 2013 Сподели Публикувано 8 февруари 2013 Емо,а няма ли от новите 4g92 113-ки? Гледах един проект в ColtUk.com с именно такъв.. Преправяне почти няма. Същия като 90 е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.