Andy Van Der Drift Публикувано 17 септември 2012 Сподели Публикувано 17 септември 2012 У дома съм забранил да се употребяват думите: кредит, заем, "на изплащане", лизинг :mad: То май няма подобна кола с турбини и 4х4, която да си караш безгрижно. Все има някакви огромни скъпотии и неща, които да се счупят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 септември 2012 Сподели Публикувано 17 септември 2012 У дома съм забранил да се употребяват думите: кредит, заем, "на изплащане", лизинг :mad: То май няма подобна кола с турбини и 4х4, която да си караш безгрижно. Все има някакви огромни скъпотии и неща, които да се счупят. Миналата събота пак ходих да му стопля маслото и на прибиране, вече охлаждайки турбините си вися на България и Гоце Делчев, хрисим на червен светофар. Отдясно някаква петица, мисля 530 беше, по-нагоре я изпреварих и двамата първи коли. Хвърлих едно око- младеж и мацка. Пак си блея, светва зелено, от дясната страна някакви свирещи гуми, пушеци нечовешки. Поглеждам, човекът нещо говори по мой адрес и се изстрелва със скоростта на светлината. И аз кво да правя, щялата газчица и до долния свефар му сложих едни 150 метра разлика :icon_thumbup: Не ги обичам бабаитските работи, ма така стана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 17 септември 2012 Сподели Публикувано 17 септември 2012 (редакция) Че 8gen VR-4 е красавец никой не спори и че вътрешната ергономия е на ниво, ама забравяме за дядо му - примерно ето този - цъкс. Вярно че тия екземпляри са на по 20 години и че няма да е тунинг проект, а повечко реставрационен, но пък ще е secret weapon http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.Все си мисля, че 4G63T е по-добрия двигател спрямо 6А13ТТ http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif, примерно в посока тунинг потенциал ...Как е като идея да се сложи 4G63T в Легнума примерно, тежестта отпред ще намалее, ще се поосвободи коша за по-голяма турбина. P.S. Роска http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif ... платил си му за гяволъка Редактирано 17 септември 2012 от konoko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 септември 2012 Сподели Публикувано 17 септември 2012 Понякога направо си е в реда на нещата да покажеш на някой надут пуек къде зимуват раците. Мен ме притискат по неравните шосета. Там съм по-нисък от тревата. На хубавия път на свой ред притоплям врата на шофьора както той правеше допреди минути. Изпреварвам го и повече не ме вижда. ВР-а е идеален за тази работа. Изкушавам се да се сдобия с такъв мотор и да карам със сегашната кутия на предно, обаче много рядко се хващам и ще ми е нанагорно с горивото. Номерът на двигателя + кофти данъка, в добавка по-яки спирачки и минерализацията ме карат да мисля разумно и да не се поддавам на емоциите. При 1000 лева заплата чисто на месец, ама всеки месец, нямаше да се чудя. Кола евридейка си имам - здрава механика, евтина поддръжка и икономична. Да съм изкарал парите да го наточа така от басове. Много са ми се чеплезили да се дърпаме. Разни сигнум, мерцедеси S, голфове гти и др. Не е за тази работа машината ми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 17 септември 2012 Сподели Публикувано 17 септември 2012 Малко да си побъбрим колеги ей така ...от доста време заглеждам един VR-4 може да сте го виждали в "мобилето" чудя се възможно ли е VR-4 да е на толкова малко километри? Човека си му иска сериозна сума, нещо ми се видя че задната броня е друг цвят. Иначе предполагам повечето от вас си мечтаят както и аз за тази кола. Аз с моето измъчено GLS 2.0 си пъпря бавничко, докато в този Галант човек се преражда. Разбира се с прекрасните цени на бензина удоволствието от шофирането на тази количка ще трябва да е много по-умерено и евентуално сведено до уикендс онли та... ако има желаещи да обсъдят обявата и колата както и някоя друга мечта за ВР-4 това е мястото. Интересно е че този автомобил рядко се намира в продажба. Попадали ли сте на други обяви? Ами ако всичко му е наред, цената е добра. Но това са сложни коли и общо взето, абсолютно всичко им е наред само когато са нови. Предимството на тоя е, че е в България и винаги може да се иде и да се огледа щателно, преди решението за покупка. Докато ако решиш да внасяш от Англия, нещата са тото.И ще се присъединя към всички останали мнения - това не е ежедневна кола, поради ред причини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 17 септември 2012 Сподели Публикувано 17 септември 2012 Все си мисля, че 4G63T е по-добрия двигател спрямо 6А13ТТ Ами не е. По-добър е само в посока цена. Иначе 6-те цилиндъра са си 6 цилиндъра, 2.5-те литра са си 2.5 литра и двете турбини са си две турбини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 септември 2012 Сподели Публикувано 17 септември 2012 Не знам за техническите особености на двата двигателя, но знам друго със сигурност - някак си едни и същи коне по-волно тичкат в по-голям работен обем. Някои хора не могат да получават повече ЛС, а трябва да се свържа с тях :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 17 септември 2012 Сподели Публикувано 17 септември 2012 Като цяло колата не е лоша, ама много дърта вече като идеология и възраст. Много ми е интересно, Роска, да ме просветлиш коя е модерната идеология? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 септември 2012 Сподели Публикувано 17 септември 2012 (редакция) Много ми е интересно, Роска, да ме просветлиш коя е модерната идеология? :DНяма, щото пак ще стане караница...:icon_thumbup: ПП. Анди, изглежда поразчистено. Редактирано 17 септември 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 17 септември 2012 Сподели Публикувано 17 септември 2012 Няма, щото пак ще стане караница...:icon_thumbup: ПП. Анди, изглежда поразчистено. Не бе, щото и новия R35 е 6 цилиндров 2 турбини 4х4. Даже и беемветата вече ше ги правят с 6 цил Х 2 турбини. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 септември 2012 Сподели Публикувано 17 септември 2012 Не бе, щото и новия R35 е 6 цилиндров 2 турбини 4х4. Даже и беемветата вече ше ги правят с 6 цил Х 2 турбини. :D Моля ти се, изобщо не ми ги говори тия кочини...:D :icon_thumbup: Абе, ако се намери кой му е донора на R34 за ляв волан, хич няма да се чудя. Всъщност не знам дали актуалната концепция е шестаци с две турбини и двойно задвижване... Може и така да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.