yasen78 Публикувано 7 януари 2007 Сподели Публикувано 7 януари 2007 Така, почнах да си търся кола и ме навиват за Лагуна, но от дълго време се заглеждам по японките и Галанта ми е един от любимите заедно с Хонда Акорд от същото време. Нямам пари за по-новия модел след 97 който е ако не се лъжа и май ще си търся като този на снимката. Искам да е бензин не много бавен ,но и не много мощен двигател. Т.е. V6 отпада и остават 1.8 и 2.0 версиите. те са съответно 125 и 136 коня което е доста повече от колкото искам но няма по малки :( Обаче като гледам разхода им на гориво не е голям. Предполагам че са с по 16 клапна и пълна инжекция. Интересува ме какви са цените на консумативите (адрен. ремък, филти и други части които се подменят често.) Какви са му най-честите проблеми на този модел и някакви препоръки какво да гледам специано за него. Има ли проблем с ръждата, окачването, двигател, ск. кутия и т.н. Разбирате ме предполагам. Освен това никога не съм е качвал на такъв модел и ме интересува каква е возията на Галанта. По-твърда като на ГОЛФ или по-мека като Лагуна примерно Предполагам че е нещо средно, но да питам. И ако трябва да избирам между Галант тези години (93-97) и Хонда Акорд, какво ще ми препоръчате гледайки реално на нещата, а не като фенове. Искам да кажа и че искам практична кола с не много големи разходи за поддръжка, но ако не ме запали като излъчване, няма да ми е сладко да я притежавам И последно има ли някой Галант на метан? Някави препоръки или проблеми там? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 7 януари 2007 Admin Сподели Публикувано 7 януари 2007 От мен това:http://mitsubishibg.com/do.php?page=4&...&id_rec=146 После ще дискутираме и други неща, но има доста такива коли в клуба и всеки колега може да сподели по нещо за колата си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasen78 Публикувано 7 януари 2007 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2007 Благодаря за отговора. Значи почвам да питам конкретно явно за да избегна евентуални проблеми с ръжда по ботушките н амортисьорите трябва да търся след 94 година кола. Как мога да позная че е след тази година модела. Питам защото съм гледал коли примерно Астра която я водят 97 ама тогава и е регистрацията иначе се 94 год. производство. Някакви цени примерни да ми дадете за най-често сменяни части. Това предно окачване с 2 носача с шарнири означава ли че трябва да сменям всичко (носачи и шарнири) при евнтуален проблем. Явно за ДВГ-то ще си търся с 1.8 - 125 коня. Гледам по обявите разни 1.8 бензин с 115 коня http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details. Има ли такъв модел? Друго за возията пак да питам. Твърда ли е много, макар че такава голяма кола трудно ще вози твърдо по мои разсъждения. Харесва ми Галант-а както и carizma-та, но не ми се ще да взимам нещо което ще ми яде парите. Това мога и аз да го правя Колата предполагам че няма да я карам много. Повече от 10 000 км на година, не вярвам да правя че и тези са май много. А да и още нещо, ако знаете сервизи/магазини/авто къщи в Русе където съм сега да споделите. Благодаря за съдействието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 7 януари 2007 Сподели Публикувано 7 януари 2007 Благодаря за отговора. Значи почвам да питам конкретно явно за да избегна евентуални проблеми с ръжда по ботушките н амортисьорите трябва да търся след 94 година кола. Как мога да позная че е след тази година модела. Питам защото съм гледал коли примерно Астра която я водят 97 ама тогава и е регистрацията иначе се 94 год. производство. Някакви цени примерни да ми дадете за най-често сменяни части. Това предно окачване с 2 носача с шарнири означава ли че трябва да сменям всичко (носачи и шарнири) при евнтуален проблем. Явно за ДВГ-то ще си търся с 1.8 - 125 коня. Гледам по обявите разни 1.8 бензин с 115 коня http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details. Има ли такъв модел? Друго за возията пак да питам. Твърда ли е много, макар че такава голяма кола трудно ще вози твърдо по мои разсъждения. Харесва ми Галант-а както и carizma-та, но не ми се ще да взимам нещо което ще ми яде парите. Това мога и аз да го правя Колата предполагам че няма да я карам много. Повече от 10 000 км на година, не вярвам да правя че и тези са май много. А да и още нещо, ако знаете сервизи/магазини/авто къщи в Русе където съм сега да споделите. Благодаря за съдействието. Здравей колега :D така както питаш оставам с впечатление, че очаквашфорума да ти избере кола и да ти каже - "ей тая вземи" Да караме под ред:1. За ръждата по ботушките и амортисъорите просто трябва да си погледнеш. По принцип след 1989 г. всички производите ли предприеха драстични мерки за подобряване на антикоро зионната защита. Това не попречи на първите Мерцедеси "очи ларки" /Е- клас/ за им избие ръжда в едни кухини на третата го дина, нещо недопустимо за Мерцедес, но затова се оказаха виновни конструкторите. Просто вся ка кола е експлоатирана в различни условия и трябва да се гледа.2. Коя година е колата - БАлександров е експерт в областта и беше качил съответния материал. Трябва ти номера на купето, VІN кода.3. За окачването - ако гледаш когато купуваш, с тези километри които казваш, че ще минеш - няма проблем. Общо цените на резервните части са паднали.4. Двигателя освен мощност при МАКСИМАЛНИ обороти има още и разпо лагаема мощност при ниски и средни обороти, въртящ момент, добра подредба на скоростната кутия и т.н. Като изключим по-високите да нъци и застраховки двулитровия двигател е за предпочитане пред 1.8.5. За возията дали е твърда или мека - качи се и ще видиш. За мен е пре възходна. Като кача някоя дама за пръв път /да услужим :D / която се е возила в немски "тояги" - пет минути не може да слезе като пристигнем. Завило й се свят "като виенско колело". 6. За Каризмата нищо не мога да кажа. Също е :mitsu-smiley: , но аз съм "галантаджия". Поздрави!! :drinks: Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 7 януари 2007 Сподели Публикувано 7 януари 2007 4. Двигателя освен мощност при МАКСИМАЛНИ обороти има още и разполагаема мощност при ниски и средни обороти, въртящ момент, добраподредба на скоростната кутия и т.н. Като изключим по-високите данъци и застраховки двулитровия двигател е за предпочитане пред 1.8.5. За возията дали е твърда или мека - качи се и ще видиш. За мен е превъзходна. Като кача някоя дама за пръв път /да услужим biggrin.gif / която сее возила в немски "тояги" - пет минути не може да слезе като пристигнем.Завило й се свят "като виенско колело". За "виенското колело" си провери амортисьорите :icon_blush: За цените колегата е най-добре да порови по темите в Галант подфорума и ще намери информация... Това за мощността принципно е така, но не разбирам защо има весобщо мнение че 1.8 е слаб?? Сега се връщам от Шумен /и през Габрово/ до София като карах малко по-бързо защото бях сам и средната ми скорост, сега сметнах, е била 110 км/ч на практика повечето време се движих със около 150 км/ч - не виждам какво повече може да се желае. :icon_blush: Разхода ми е 10/100 газ. Ето малко данни от книжката за 1.8 4G93 SOHC и 2.0 4G63 SOHC Мощност:93 kW/6000 rpm на 101kW/6000 rpmВъртящ момент161 Nm/4500 на 176 Nm/4750 Разход при 120 km/h7,1 л./100 км на 8,1 л./100 км. Маса /хечбек с ръчни скорости/1220 kg на 1270 kg Максимална скорост200 km/h на 205 km/h Ускорение 0-100 км./ч. /от другаде/10 сек. на 9,7 сек. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rainman Публикувано 7 януари 2007 Сподели Публикувано 7 януари 2007 Само да добавя, че има и дизелов двигател за този Галант, който също не е лош и ше ти е по-икономичен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasen78 Публикувано 8 януари 2007 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2007 Благодаря за съветите.@Krasko не искам вие да ми избирате кола просто искам да знам какво да очаквам. Трудно е да се спори с жена сигурно повечето сигурно го знаете а моята приятелка иска Лагуна, щото много меко возела :( За двигателя 1.8 ще ми е напълно достатъчен като се има предвид стила ми на каране. Не си падам спортист, а 126 коня стигат за изпреварвания и за поддържане на 120 км/ч нали. Колкото до ръждата по амортисьорите не ме плаши стига да не изгние целия амортисьор де и да остана без него , а тези ботушки къде се намират по-точно. Да знам къде да гледам. Питам за ръждата защото много ме доядява като видя ръждясала кола. Не знам що така. Явно външния вид е важен за мене. То и затова искам Галант, и не само затова. Ще огледам за цените на частите. Ако са до 50% по-скъпи от на немските колите не е чак толкова много. Друго май не се сещам. За сервизи в Русе не казахте нищо може и да не знаете де. Имам един комшия с Митси Галант Е6 V6 24 - може него да питам. А за Honda Accord някакво мнение може ли дададете или да търся форум на Honda А да и последно каква е според вас цената , която трябва да очаквам за Галант 94-96 год 1.8 в България. Гледам в mobile.bg някакви за по 4500-5000лв., ама нещо не ми вдъхват доверие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasen78 Публикувано 11 януари 2007 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2007 Дано не тсвам досаден. Знам че това е форум за Мици-а , но ако имте инфо и за Нисан Примера 96-99 година модел. Ще съм ви благодарен. Не е Галант вярно, но и той май е доста здрав, а и има вид Пък и си е японка По специално гледам модела с 1.6 двиг. 98 коня. Просто от него има по-богат избор в БГ. Погледнете само в мобиле.бг, колко обяви има за Галант и колко за Примера. Нямаше да питам тука, ако бях намерил клубен сайт на Нисан, но няма. Несериозници Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 януари 2007 Сподели Публикувано 11 януари 2007 Не си търсил правилно, колега! Има клуб и там е мястото да питаш - http://www.nissanbg.com/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasen78 Публикувано 11 януари 2007 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2007 Благодаря. Ще питам там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 11 януари 2007 Сподели Публикувано 11 януари 2007 :mitsu-smiley: Ами най-добре качи приятелката ти на Галанта на комшията и тогава я попитай дали още иска Лагуна. За частите, че са по-скъпички от тези за европейските коли спор няма. Но разликата не е чак 50%. Друг е въпроса, че карам бая старичък Галант и не мога да направя сравнение с по-новите. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 11 януари 2007 Сподели Публикувано 11 януари 2007 .@Krasko не искам вие да ми избирате кола просто искам да знам какво да очаквам. Трудно е да се спори с жена сигурно повечето сигурно го знаете а моята приятелка иска Лагуна, щото много меко возела :( Здравей :D не се засягай. Всичко е добронамерено.Колкото повече човек навлиза в тая краста - автомобилите,толково повече разбира, "че нищо не разбира" ако мога даперефразирам един древен мислител.Колата се избира горе-долу като жената B) оглеждаш я, пробваш я, харесваш я и я взимаш :wub: - после :confused1: Сигурно си забелязал, че никой от колегите във форума не ти даде"краен" съвет - вземи тази. Всеки казва - гледай, пробвай, решениетоси е твое.Състоянието на всяка кола е различно и трябва да се говори и сравнявамежду конкретни екземпляри които да се видят и пробват.Ако се сравнява м/у някой раздрънкан, очукан и занемарен отвътре Галант/за целите на примера допускам, че може да има и такъв :D / и някоя лъскава, "напудрена" Лагуна, то ......А с жена не трябва да се спори /загуба на време/, те трябва така да сеубеждават, че накрая да се приеме "нейното" решение.Само за статистиката жените когато наистина искат вземат много вярниинтуитивни решения, особено ако им се обясно коректно за какво става въпрос.И накрая АЗ ЛИЧНО предпочитам :mitsu-smiley: Галант не само предРеното, а и пред 95% от останалите коли.Поздрави !! :D Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 11 януари 2007 Сподели Публикувано 11 януари 2007 За "виенското колело" си провери амортисьорите :icon_blush: Здравей :D не е въпрос на амортисьори, а на комплексно усещане, както бешеказал "aga" в темата за Галант, Мазда и Форд. Нека не искаме от всички дами да разбират от коли колкото колежките ни от клуба. :D Когато плавно /без удар/, но сериозно подам газ на втора/да я залепи за седалката/ усещането за пасажерката е като излитанена виенско колело. :icon_angel: Това за мощността принципно е така, но не разбирам защо има весобщо мнение че 1.8 е слаб?? Не съм казал, че 1.8 е слаб. Моя двулитров е 107 коня и сигурно е по - слаб от твоя.Става въпрос за предпочитание - ресурс, потенциал, мощност на по-ниските обороти, щадене на двигателя при по-високите скорости - за което стана на въпрос.Поздрави !! :drinks: Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yasen78 Публикувано 11 януари 2007 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2007 Благодаря на всички за съветите. Ще изчакам още малко да видя дали няма да паднат цените заради влизането ни в ЕС и ще скачам на някоя "таратайка". Ако взема Мици ще се похваля тука, а може и да питам още нещо. @Краско прав си и за жените и за колите. И не съм се засегнал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.