rafaelo Публикувано 13 август 2012 Сподели Публикувано 13 август 2012 (редакция) Здравейте колеги, От доста време се чудя как да разглобя решетките на средната конзола на Галанта, тези които са над панела за управление на климатроника. Предполагам че трябва да се свали цялата средна конзола, но после какво ? Причината е че като отворя лявата решетка до край да духа и сечува сякаш има някакво листо вътре и се ветрее. Ако я отворя на половина не се чува толкова... та искам да разбера какво причинява тези дразнещи звуци. Мерси Редактирано 13 август 2012 от Hristo радактиране на заглавието Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 август 2012 Сподели Публикувано 13 август 2012 Странно,но и моята лява само шумоли,като я махнеш,ще видиш едни черни правоъгълни тръби,които слизат назад и надолу,към една кутия и това е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 13 август 2012 Сподели Публикувано 13 август 2012 И моята е така, по скоро имам чувството че е нещо от механизма на клапичката, скоро ще му видя сметката обаче защото чакам едни светодиоди за климатроника Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 13 август 2012 Автор Сподели Публикувано 13 август 2012 Напълно вероятно е да е от механизма на клапата, защото всеки път като врътна ключа това е първото нещо което чувам точно от там. Въпроса е как да го разглобя това чудо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 13 август 2012 Сподели Публикувано 13 август 2012 Предполагам шумът идва от пластмаските по механизма на затваряне и отваряне на клапата , поне при мен беше така, като е на по-висока степен се чуваха неприятни вибрации от там.Няма нищо толкова сложно при свалянето, но ми е трудно да ти го обясня, общо взето се маха цялата централна конзола, разкачат се кабелите, махат се и решетките които настройват струята накъде да духа, след това бъркаш вътре, имаше едни пластмасови зъбчета, които трябва да прескочат за да откопчее, ако не се лъжа бяха в горната част.Аз лично уплатних луфта с двойно залепващо тиксо, което подложих под механизма, от който се чуваше дразнещият звук и засега нема грижи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 13 август 2012 Автор Сподели Публикувано 13 август 2012 Мерси за информацията колега но не ми е ясно как се махат самите решетки за настройване на струята. Това ми е проблема. Централната конзола съм я разкачал много пъти, но всичко над нея е загадка. Не виждам никакви щипки а ме е страх че ако напъна повече, тънките пластмаци на решетките които се регулират нагоре и надолу както и наляво и на дясно, ще се счупят или наранят... Говоря за това: http://img837.imageshack.us/img837/8910/picturejru.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 13 август 2012 Сподели Публикувано 13 август 2012 Колега,вчера ги свалях тия решетки заради лампичката на аварийките която е между тях.Първо откачаш централната конзола в горния и край като вкарваш тънка ответка между кожата и панела,напъваш и дърпаш кьм теб,после същата процедура и в другия край и така се виждат щипките които държат решетките в дония им край,пъхаш пак отверка под тях да излезнат напред и те,после пак с отверка между горния край на решетката и кожата,освобождава се единия край,след това пак тази процедура и в другия край и дърпаш цялата решетка кьм теб и тя излиза.Аз така я свалих....даже не ми се наложи да сваля и СД-то както и климатроника.Все пак действай внимателно че всичко е пластмаса там.Ееее щом взех да давам съвети за ремонти по Галанта.....значи вече 'съм в час' нищо че го имам от 3 месеца. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.