Премини към съдържание

Проблем със скоростна кутия Lancer 08 CVT


Препоръчано мнение

Здравейте,

Наскоро открих следният проблем. При съвсем лек наклон колата тръгва сама назад въпреки, че е на D. Някой има ли идея къде може да е проблема? Масло на скоростна кутия не съм сменял, но до колкото прочетох се сменя на 70-80к км. (може и да бъркам). До колкото видях в Бургас тази прецедура е с 140 лв. по-малко от колкото в БС или 560 лв.. Колата е Lancer 1.8 2008г. CVT на 56 000км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко да е лек наклона ? Мен ми се е случвало да се пъне да тръгва назад , но при доста наклон (примерно тунела на The Mall под Цариградско).

 

Освен, че е хубаво да се смени на тия километри, се сменя и на 5 години дори и да не си изминал километрите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, маслото провери първо и при нужда го сменете, особено ако е станало кафеникаво на цвят. За тръгването назад при наклон е нормално да се случи , най вероятно се е случило когато колата е била загряла добре и маслото е било топло, оборотите на двигателя ниски и не е имало достатъчно въртящ момент да задържи колата, мисля че няма за какво да се притесняваш. Колкото по голям и по-мощен е двигателя толкова повече колата се напъва напред и по лесно се задържа когато си спрял на наклон. Поздрави и безаварийно.;-)

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наклона беше съвсем лек. Благодаря за отговорите. Ще отида на сервиз да я погледнат.

 

Ще се радваме да споделиш после какво сте открили и имало ли е повод за притеснения :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Само на "ръчка".

 

Какво масло и колко сипа ...... и на какви километри го смени?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених съединител и от там тръгна смяната на маслото. Titan sintofluid SAE75W-80. 102 000km. Пламен ме "овика", че трябвало да го сменя на 60 000. Сега наистина има разлика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наклона беше съвсем лек. Благодаря за отговорите. Ще отида на сервиз да я погледнат.

Споко бе човек, такъв си и е модела на кутията. Тръгва си назад като си загрее двигателя и това си е. Относно смяната на маслото в CVTто, е хубаво да се направи още на около 60 000км, защото радиатора дето са сложили малките човечета е малко мъничък и трудно охлажда маслото. Та ако си я карал колата, а не да си си возил задника само, ще се е препържило по-бързо от нормалното. При мене на 70 000км вече беше ЧЕРНО. CVTто на 1.8 побира точно 6л масло, а наистина в Бургас е по-евтина смяната от колкото в другите сервизи на Б.С. Сега даже чувам че има друг оторизиран сервиз за колите ни, щото Дарс Ауто нещо са нагазили лука, та там може да още по-добра цената.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...