hishnika Публикувано 22 юли 2012 Сподели Публикувано 22 юли 2012 (редакция) Колата е била с удар преди аз да я купя, работеше без грешка и се движеше.Оставих я на майстор който и изправи роговете и да я изчука. Малко подробна информация - При даване на контакт перката на радиатора се включва, но при тръгване да се запали колата, стартера не върти, помпата за бензина не работи, дисплея гасне.Заварявано е с телоподаващо при изключен "ПЛЮС" на акумулатора .По колата е чукано здраво и от това ме съмнява дали (ако има) краш (шок)сензора не се е задействал. Въпросите са?1. Къде се намира обд2 буксата за диагностика?2. Има ли краш (шок) сензор, и ако има къде се намира? Редактирано 22 юли 2012 от hishnika Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 23 юли 2012 Сподели Публикувано 23 юли 2012 (редакция) Колата е била с удар преди аз да я купя, работеше без грешка и се движеше.Оставих я на майстор който и изправи роговете и да я изчука. Малко подробна информация - При даване на контакт перката на радиатора се включва, но при тръгване да се запали колата, стартера не върти, помпата за бензина не работи, дисплея гасне.Заварявано е с телоподаващо при изключен "ПЛЮС" на акумулатора .По колата е чукано здраво и от това ме съмнява дали (ако има) краш (шок)сензора не се е задействал. Въпросите са?1. Къде се намира обд2 буксата за диагностика?2. Има ли краш (шок) сензор, и ако има къде се намира? 1.Диагностичният конектор DLC се намира тук: http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1686/4966426232365801171343047850t2aHhAsSdCPp0NYFKQeN.BMP или тук: http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2912/18978695101884598321134304848560EvKXimvrFg8rNPgHCT.BMPили тук: http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2364/73831180539220091413430485044ZX59DpxJwS2Dq87rPEp.BMP или пък тук: http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2854/184396200911022186071343048533RxW1ch1RBAjDjeLXqmgM.BMP2.IFS или Inertial Fuel shut-off switch нещо такова би трябвало да е : http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2838/153475533014947374811343047866Chn4ZrY2qTdWubS0Y3it.BMP -според всички схеми които разполагам, този автомобил не би трябвало да има, НОООО, като имам в предвид че най вероятно е правен от напушените холандски прошляци...то кой знае какво са променили-"подобрили"-тъпанарите, таааа... може и да има! Редактирано 23 юли 2012 от Иван Мийков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hishnika Публикувано 24 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2012 Малко развитие по темата.Днес от доста време насам чух гласа на стартера но не и на мотора, проблема се оказа някаква кутийка, в която влизат четири маси и още една маса ги "окъсява всичките". Без да е закачена "окъсяващата маса" няма стартер и бенз. помпа, но като я закача колата върти на стартер но не пали. Това е въпросната кутийка, някой има ли повече инфо за нея, намира се под фара от шофьорската страна? (лошо качество ама телефона няма автофокус )http://storage4.album.bg/385/2012-07-24_17.10.47_b8d9e_29774936.jpghttp://storage4.album.bg/064/2012-07-24_17.11.33_715a9_29774937.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 25 юли 2012 Сподели Публикувано 25 юли 2012 Колега, здравей, вчера търсих някакви схеми или поне някакво инфо за твоята машина, съжалявам но никъде нищо не открих!В желанието си да ти помогна прерових къде ли не , но навсякъде на камък, съжалявам.Митсубиши мотърс- такъв двигател (като монтирания в твоя автомобил) нямат и не произвеждат, това отговаяря на въпроса защо няма никакво инфо за този Холандски "мутант" наречен с гордото име Митсубиши.Напушените холандски "гении" явно са "творили" яко ама никой не знае какво точно са изтворили(изсрали)..-извинявам се за израза.Много се радвам че Митсубиши мотърс им отрязаха крилцата за да не петнят повече името на Фирмата произвеждайки всевъзможни хибриди и мутанти със знака :mitsu-smiley: Ето тук.. http://www.automedia.bg/news/article_15651.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hishnika Публикувано 27 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2012 Говорих с представител на мицу за благоевград (Кар Стар 1) и човека ми каза, че може имото да е загубил данните, и трябвало да се препрограмира. От разбиращите, да кажете дали е може да се получи такова нещо? Иначе, направих замерване на буксата на дюзите, показва 12 волта при въртене на стартер, а според мен волтажа трябва да се променя или греша??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hishnika Публикувано 11 август 2012 Автор Сподели Публикувано 11 август 2012 Колата е оправена вече от десетина дена.Като сме сваляли бронята е прекъснато някакво кабелче,но сега на дневен ред е въпроса кава уредба да сложа на пропан бутан или метан.Каво е вашето мнение евентуално... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 11 август 2012 Сподели Публикувано 11 август 2012 Метанът тежи. Сметни си килограмите и как ще се отрази на задното окачване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 12 август 2012 Сподели Публикувано 12 август 2012 Определено колт и метан е абсурдно според мен, както колегата каза за пресмятане на натоварването на задното окачване(което е доста меко) а и имайки в предвид размера на багажника, тези коли най-добре да се карат на бензин или евентуално LPG ,но при сериозен пробег само. Може ли малко повече инфо за това кабелче дето е било причина колата да не иска да запали? :mitsu-smiley: ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hishnika Публикувано 12 август 2012 Автор Сподели Публикувано 12 август 2012 (редакция) Определено колт и метан е абсурдно според мен, както колегата каза за пресмятане на натоварването на задното окачване(което е доста меко) а и имайки в предвид размера на багажника, тези коли най-добре да се карат на бензин или евентуално LPG ,но при сериозен пробег само. Може ли малко повече инфо за това кабелче дето е било причина колата да не иска да запали? :mitsu-smiley: ?Колата я взех набързо от майстора,че много бързах и на въпроса хахво и беше,каза че се губило захрнване и да не разплита целия сноп с кабели да види дали не е прекъсната жица пуснал нов кабел.После видях прекарана жица някъде от под волана до една пластмасова кутийка закачена на предния рог.Това е ...Относно пробега и натоварването на автомобила,ще е сериозен зающото колата се подготвя за такси.Сегашната ми кола HYUNDAI MATRIX догодина става на 10г. и закона не позволява след това да се извършва таксиметрова дейност.За сега залагам на японското качество пък ще видим. Редактирано 12 август 2012 от hishnika Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 13 август 2012 Сподели Публикувано 13 август 2012 :mitsu-smiley: слагай газ LPG , то за метан място много много няма. Успех :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.