Премини към съдържание

3000gt vr4 "The green hornet


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, нов съм във форума , но също като вас, така и аз съм любител на японските шедьоври.

Това е моето Mitsubishi 3000gt vr4, 1991година с екстериор втора генерация 94+ и шестстепенна скоростна кутия.

Колата претърпя доста модификаций за кратките 2-3 години от както я притежавам, като някои от тях са:

  • Walbro 255lph бензинова помпа
  • Керамичен съединител
  • 550cc кубикови инжектори
  • По- големи турбини Garett td04 16t
  • Scanmaster 3
  • Innovate lc-1 широкообхватна сонда
  • maf-t translator pro
  • Гигантски преден интеркуулер

Това са основните неща има още хиляди работи, за който не се досещам в момента...

Прилагам и няколко изображения

 

http://img708.imageshack.us/img708/1925/20072011504.th.jpg

http://img694.imageshack.us/img694/2591/20072011500w.th.jpg

http://img546.imageshack.us/img546/3514/20072011503g.th.jpg

http://img526.imageshack.us/img526/9613/20072011501.th.jpg

http://img444.imageshack.us/img444/4779/dsc1232426.th.jpg

http://img26.imageshack.us/img26/1930/20072011502.th.jpg

http://img641.imageshack.us/img641/7959/28227909.th.jpg

http://img580.imageshack.us/img580/6773/20072011506.th.jpg

http://img534.imageshack.us/img534/5046/20072011507.th.jpg

http://img213.imageshack.us/img213/1008/20072011505.th.jpg

 

http://img521.imageshack.us/img521/1696/15052012660.th.jpg

http://img593.imageshack.us/img593/4018/15052012662.th.jpg

http://img137.imageshack.us/img137/4916/19052012664.th.jpg

http://img221.imageshack.us/img221/7937/07052012659.th.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брей как се зарадвах като го видях......

Ще се радвам да се видим на някоя следваща среща, да обменим опит малко, че и аз се навивам за едни ъпгрейти... :)

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно е ГТ-то. Просто нямам думи. Сменял ли си спирачките или си боядисъл апаратите само. Веднага се набиват на очи. А и какви кончета е ако не е таина. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брей как се зарадвах като го видях......

Ще се радвам да се видим на някоя следваща среща, да обменим опит малко, че и аз се навивам за едни ъпгрейти... :)

 

Дам, ще дойда някой път с удоволствие :]

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно е ГТ-то. Просто нямам думи. Сменял ли си спирачките или си боядисъл апаратите само. Веднага се набиват на очи. А и какви кончета е ако не е таина. ;)

 

Само съм ги пръснал, и с 4 буталните си спира достатъчно добре :] , относно кончетата, дори самата тя ги крие от мен :D , не е замервана още на стенд, тъй като искам да свърша още 1-2 неща преди това .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е Стеалт с брони и странични полици на 3000ГТ май... Джантите и линията на покрива го издават. Добре изглежда и си му направил хубави подобрения!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е страхотна! ! !Видях я и на живо,веднъж покрай телевизионната кула! Със здраве да си я караш,дълго и безаварийно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, нов съм във форума , но също като вас, така и аз съм любител на японските шедьоври.

Това е моето Mitsubishi 3000gt vr4, 1991година с екстериор втора генерация 94+ и шестстепенна скоростна кутия.

Колата претърпя доста модификаций за кратките 2-3 години от както я притежавам, като някои от тях са:

  • Walbro 255lph бензинова помпа
  • Керамичен съединител
  • 550cc кубикови инжектори
  • По- големи турбини Garett td04 16t
  • Scanmaster 3
  • Innovate lc-1 широкообхватна сонда
  • maf-t translator pro
  • Гигантски преден интеркуулер

Това са основните неща има още хиляди работи, за който не се досещам в момента...

Прилагам и няколко изображения

 

http://img708.imageshack.us/img708/1925/20072011504.th.jpg

http://img694.imageshack.us/img694/2591/20072011500w.th.jpg

http://img546.imageshack.us/img546/3514/20072011503g.th.jpg

http://img526.imageshack.us/img526/9613/20072011501.th.jpg

http://img444.imageshack.us/img444/4779/dsc1232426.th.jpg

http://img26.imageshack.us/img26/1930/20072011502.th.jpg

http://img641.imageshack.us/img641/7959/28227909.th.jpg

http://img580.imageshack.us/img580/6773/20072011506.th.jpg

http://img534.imageshack.us/img534/5046/20072011507.th.jpg

http://img213.imageshack.us/img213/1008/20072011505.th.jpg

 

http://img521.imageshack.us/img521/1696/15052012660.th.jpg

http://img593.imageshack.us/img593/4018/15052012662.th.jpg

http://img137.imageshack.us/img137/4916/19052012664.th.jpg

http://img221.imageshack.us/img221/7937/07052012659.th.jpg

Чакаме те на 21 юли....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакаме те на 21 юли....

 

Стефане прави се така братко :D http://www.fastermitsubishi.com/2012-02/meet2012/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Супер е колицата, поздравления колега! Как го натъпкахте тоя кулер не мога да си обясня...

 

не беше трудно след като изхвърлих половината неща отпред, от сорта на подсилващи греди и прочие hah

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стефане прави се така братко :D http://www.fastermitsubishi.com/2012-02/meet2012/

 

дам бях адски навит, но за жалост точно на 21 имах неотложен ангажимент.. здраве да е другия път ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Реших малко да пообновя темичката, след като повече от месец бях на "трупчета" заради поредния ремонт на скорости, покрай който всъщтност се решиха и доста други проблеми и направиха доста нови подобрения. Проблемът с маслото, което течеше както и от скоростите, така и бог знае къде от двигателя...проблем, който имах от доста дълго време най-сетне бе отстранен със смяната на всички възможни семеринги по двигателя, както и маслената помпа. Проблемът с "виенето" на един от лагерите на главината също бе остранен със смяната му, боядисах някои работи в коша (обичам да изглежда така сякаш го държа в хола си :D ) ,на предния капак бе приложен тъй наречения от американците "evil eye mod" , като вместо черен акрил бе боядисан черен мат, обнових и интериорните уреди, където най-накрая бе добавен и електронен бууст контролер Greddy, позакърпих положението и със звука... и още куп неща, които забравям ...ето и няколко снимчици.

 

 

http://imageshack.us/a/img835/7124/44087957.th.jpghttp://imageshack.us/a/img545/4091/88667502.th.jpghttp://imageshack.us/a/img823/3391/86071556.th.jpghttp://imageshack.us/a/img825/1263/62983025.th.jpghttp://imageshack.us/a/img88/2549/01012008736.th.jpghttp://imageshack.us/a/img96/117/01012008737.th.jpghttp://imageshack.us/a/img88/8942/01012008741.th.jpghttp://imageshack.us/a/img685/2610/01012008747.th.jpghttp://imageshack.us/a/img829/84/01012008746.th.jpghttp://imageshack.us/a/img222/9131/01012008745.th.jpghttp://imageshack.us/a/img189/3462/01012008744.th.jpghttp://imageshack.us/a/img685/2752/01012008743.th.jpghttp://imageshack.us/a/img15/2869/01012008742.th.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

 

Остави някакво координати на ЛС, ако идвам по Сф да се видим... :)

Много добре стават нещата. БРАВО!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

...От известно време имам сериозни проблеми с управлението на мицубишито, което стана ужасно трудно за контролиране, волана биеше ужасно,кормилната рейка тече от всякъде, отново проблем със скоростите, като превключването между 1 и 2-ра на високите обороти просто е невъзможно в буквалния смисъл, 3та и 4та също хъркат до неузнаваемост, определено са нужни сериозни познания относно структурата и работата на скоростната кутия за да може да се кара нормално... та реших да вкарам в бокса за колкото време е необходимо и да свърши всичко качествено.

Скоростите вече са свалени готови за поредното си разглобяване.

Пристигнаха и синхронизаторите.

Проблема с управлението се предполага, че идва от изпусналия амортисьор, който бе успешно рециклиран, както и от няколко заминали тампона на носачите.

Междувременно се хванах и боядисах някои греди, раздатъчна кутия, и други дреболии.

Също мисля да сменя плочките на съединителя, които се поизносиха.

За жалост и волана ми е в окаяно състояние, като мислех да го нося някъде да го правят, но мисля да сложа нещо друго от сорта на MOMO Millenium Evo.

 

Прилагам малко снимки в разбъркан ред, за което се извинявам, и ще обновявам темата в процеса на работа :)

 

http://snimki.be/gallery/public/?aid=61f67ef4-f5f6-11e2-8e05-001e674b6f80

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

След като колата е в движение от броени дни заключението е следното :

Фактори повлияли на ужасното управление - разбит лагер на левия амортисьор, изпуснал десен амортисьор, няколко разбити тампона по гредите и носачите, както и тези на стабилизиращата щанга, които бяха ужасно трудни за намиране и в крайна сметка купихме едно парче полиуретан и си ги изработихме собственоръчно, мисля че се получи доста споучливо

 

http://s18.postimg.org/asnps4d2d/IMG_20130807_200230.jpg

 

http://s18.postimg.org/pm2dcvkth/IMG_20130807_200240.jpg

 

http://s18.postimg.org/niry57l0l/IMG_20130807_200253.jpg

 

Колата вече спи на пътя!

 

До колкото проблема със скоростната кутия синхронизаторите на 3та и 4та предавка бяха заминали... относно невъзможното превключване на 2ра предавка във високите обороти не стана ясно какъв е бил проблема но се предполага, че е било от вилката (която беше изработена от специален усилен алуминий миналата година)... та изглежда е закачала и е подвеждала синхронизатора неправилно, самият синхронизатор изглеждаше в добро състояние, но бе сменен също.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...