Chrisey Публикувано 27 юни 2012 Сподели Публикувано 27 юни 2012 Здравейте колеги, нов съм във форума , но също като вас, така и аз съм любител на японските шедьоври.Това е моето Mitsubishi 3000gt vr4, 1991година с екстериор втора генерация 94+ и шестстепенна скоростна кутия. Колата претърпя доста модификаций за кратките 2-3 години от както я притежавам, като някои от тях са:Walbro 255lph бензинова помпаКерамичен съединител550cc кубикови инжекториПо- големи турбини Garett td04 16tScanmaster 3 Innovate lc-1 широкообхватна сондаmaf-t translator proГигантски преден интеркуулерТова са основните неща има още хиляди работи, за който не се досещам в момента...Прилагам и няколко изображения http://img708.imageshack.us/img708/1925/20072011504.th.jpghttp://img694.imageshack.us/img694/2591/20072011500w.th.jpghttp://img546.imageshack.us/img546/3514/20072011503g.th.jpghttp://img526.imageshack.us/img526/9613/20072011501.th.jpghttp://img444.imageshack.us/img444/4779/dsc1232426.th.jpghttp://img26.imageshack.us/img26/1930/20072011502.th.jpghttp://img641.imageshack.us/img641/7959/28227909.th.jpghttp://img580.imageshack.us/img580/6773/20072011506.th.jpghttp://img534.imageshack.us/img534/5046/20072011507.th.jpghttp://img213.imageshack.us/img213/1008/20072011505.th.jpg http://img521.imageshack.us/img521/1696/15052012660.th.jpghttp://img593.imageshack.us/img593/4018/15052012662.th.jpghttp://img137.imageshack.us/img137/4916/19052012664.th.jpghttp://img221.imageshack.us/img221/7937/07052012659.th.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 27 юни 2012 Сподели Публикувано 27 юни 2012 Браво колега, истински красавец е ще се радвам да го покажеш на живо на някоя среща Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 27 юни 2012 Сподели Публикувано 27 юни 2012 Брей как се зарадвах като го видях......Ще се радвам да се видим на някоя следваща среща, да обменим опит малко, че и аз се навивам за едни ъпгрейти... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gotti Публикувано 27 юни 2012 Сподели Публикувано 27 юни 2012 Страхотно е ГТ-то. Просто нямам думи. Сменял ли си спирачките или си боядисъл апаратите само. Веднага се набиват на очи. А и какви кончета е ако не е таина. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnito Публикувано 27 юни 2012 Сподели Публикувано 27 юни 2012 Супер е станала, браво! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chrisey Публикувано 27 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 27 юни 2012 Брей как се зарадвах като го видях......Ще се радвам да се видим на някоя следваща среща, да обменим опит малко, че и аз се навивам за едни ъпгрейти... Дам, ще дойда някой път с удоволствие :] Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chrisey Публикувано 27 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 27 юни 2012 Страхотно е ГТ-то. Просто нямам думи. Сменял ли си спирачките или си боядисъл апаратите само. Веднага се набиват на очи. А и какви кончета е ако не е таина. ;) Само съм ги пръснал, и с 4 буталните си спира достатъчно добре :] , относно кончетата, дори самата тя ги крие от мен :D , не е замервана още на стенд, тъй като искам да свърша още 1-2 неща преди това . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian51378 Публикувано 1 юли 2012 Сподели Публикувано 1 юли 2012 Това е Стеалт с брони и странични полици на 3000ГТ май... Джантите и линията на покрива го издават. Добре изглежда и си му направил хубави подобрения! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 2 юли 2012 Сподели Публикувано 2 юли 2012 Колата е страхотна! ! !Видях я и на живо,веднъж покрай телевизионната кула! Със здраве да си я караш,дълго и безаварийно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 Браво браво sexy парче е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 Хубав расов жребец Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 юли 2012 Сподели Публикувано 3 юли 2012 Супер е колицата, поздравления колега! Как го натъпкахте тоя кулер не мога да си обясня... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 5 юли 2012 Сподели Публикувано 5 юли 2012 Здравейте колеги, нов съм във форума , но също като вас, така и аз съм любител на японските шедьоври.Това е моето Mitsubishi 3000gt vr4, 1991година с екстериор втора генерация 94+ и шестстепенна скоростна кутия. Колата претърпя доста модификаций за кратките 2-3 години от както я притежавам, като някои от тях са:Walbro 255lph бензинова помпаКерамичен съединител550cc кубикови инжекториПо- големи турбини Garett td04 16tScanmaster 3Innovate lc-1 широкообхватна сондаmaf-t translator proГигантски преден интеркуулерТова са основните неща има още хиляди работи, за който не се досещам в момента...Прилагам и няколко изображения http://img708.imageshack.us/img708/1925/20072011504.th.jpghttp://img694.imageshack.us/img694/2591/20072011500w.th.jpghttp://img546.imageshack.us/img546/3514/20072011503g.th.jpghttp://img526.imageshack.us/img526/9613/20072011501.th.jpghttp://img444.imageshack.us/img444/4779/dsc1232426.th.jpghttp://img26.imageshack.us/img26/1930/20072011502.th.jpghttp://img641.imageshack.us/img641/7959/28227909.th.jpghttp://img580.imageshack.us/img580/6773/20072011506.th.jpghttp://img534.imageshack.us/img534/5046/20072011507.th.jpghttp://img213.imageshack.us/img213/1008/20072011505.th.jpg http://img521.imageshack.us/img521/1696/15052012660.th.jpghttp://img593.imageshack.us/img593/4018/15052012662.th.jpghttp://img137.imageshack.us/img137/4916/19052012664.th.jpghttp://img221.imageshack.us/img221/7937/07052012659.th.jpgЧакаме те на 21 юли.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbelchev Публикувано 5 юли 2012 Сподели Публикувано 5 юли 2012 Чакаме те на 21 юли.... Стефане прави се така братко :D http://www.fastermitsubishi.com/2012-02/meet2012/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chrisey Публикувано 28 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 28 юли 2012 Супер е колицата, поздравления колега! Как го натъпкахте тоя кулер не мога да си обясня... не беше трудно след като изхвърлих половината неща отпред, от сорта на подсилващи греди и прочие hah Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chrisey Публикувано 28 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 28 юли 2012 Стефане прави се така братко :D http://www.fastermitsubishi.com/2012-02/meet2012/ дам бях адски навит, но за жалост точно на 21 имах неотложен ангажимент.. здраве да е другия път ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chrisey Публикувано 21 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2012 Реших малко да пообновя темичката, след като повече от месец бях на "трупчета" заради поредния ремонт на скорости, покрай който всъщтност се решиха и доста други проблеми и направиха доста нови подобрения. Проблемът с маслото, което течеше както и от скоростите, така и бог знае къде от двигателя...проблем, който имах от доста дълго време най-сетне бе отстранен със смяната на всички възможни семеринги по двигателя, както и маслената помпа. Проблемът с "виенето" на един от лагерите на главината също бе остранен със смяната му, боядисах някои работи в коша (обичам да изглежда така сякаш го държа в хола си :D ) ,на предния капак бе приложен тъй наречения от американците "evil eye mod" , като вместо черен акрил бе боядисан черен мат, обнових и интериорните уреди, където най-накрая бе добавен и електронен бууст контролер Greddy, позакърпих положението и със звука... и още куп неща, които забравям ...ето и няколко снимчици. http://imageshack.us/a/img835/7124/44087957.th.jpghttp://imageshack.us/a/img545/4091/88667502.th.jpghttp://imageshack.us/a/img823/3391/86071556.th.jpghttp://imageshack.us/a/img825/1263/62983025.th.jpghttp://imageshack.us/a/img88/2549/01012008736.th.jpghttp://imageshack.us/a/img96/117/01012008737.th.jpghttp://imageshack.us/a/img88/8942/01012008741.th.jpghttp://imageshack.us/a/img685/2610/01012008747.th.jpghttp://imageshack.us/a/img829/84/01012008746.th.jpghttp://imageshack.us/a/img222/9131/01012008745.th.jpghttp://imageshack.us/a/img189/3462/01012008744.th.jpghttp://imageshack.us/a/img685/2752/01012008743.th.jpghttp://imageshack.us/a/img15/2869/01012008742.th.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 21 септември 2012 Сподели Публикувано 21 септември 2012 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Остави някакво координати на ЛС, ако идвам по Сф да се видим... Много добре стават нещата. БРАВО! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chrisey Публикувано 26 юли 2013 Автор Сподели Публикувано 26 юли 2013 ...От известно време имам сериозни проблеми с управлението на мицубишито, което стана ужасно трудно за контролиране, волана биеше ужасно,кормилната рейка тече от всякъде, отново проблем със скоростите, като превключването между 1 и 2-ра на високите обороти просто е невъзможно в буквалния смисъл, 3та и 4та също хъркат до неузнаваемост, определено са нужни сериозни познания относно структурата и работата на скоростната кутия за да може да се кара нормално... та реших да вкарам в бокса за колкото време е необходимо и да свърши всичко качествено.Скоростите вече са свалени готови за поредното си разглобяване. Пристигнаха и синхронизаторите.Проблема с управлението се предполага, че идва от изпусналия амортисьор, който бе успешно рециклиран, както и от няколко заминали тампона на носачите.Междувременно се хванах и боядисах някои греди, раздатъчна кутия, и други дреболии.Също мисля да сменя плочките на съединителя, които се поизносиха.За жалост и волана ми е в окаяно състояние, като мислех да го нося някъде да го правят, но мисля да сложа нещо друго от сорта на MOMO Millenium Evo. Прилагам малко снимки в разбъркан ред, за което се извинявам, и ще обновявам темата в процеса на работа http://snimki.be/gallery/public/?aid=61f67ef4-f5f6-11e2-8e05-001e674b6f80 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ico_Eclipse Публикувано 8 август 2013 Сподели Публикувано 8 август 2013 Много добър Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chrisey Публикувано 10 август 2013 Автор Сподели Публикувано 10 август 2013 След като колата е в движение от броени дни заключението е следното :Фактори повлияли на ужасното управление - разбит лагер на левия амортисьор, изпуснал десен амортисьор, няколко разбити тампона по гредите и носачите, както и тези на стабилизиращата щанга, които бяха ужасно трудни за намиране и в крайна сметка купихме едно парче полиуретан и си ги изработихме собственоръчно, мисля че се получи доста споучливо http://s18.postimg.org/asnps4d2d/IMG_20130807_200230.jpg http://s18.postimg.org/pm2dcvkth/IMG_20130807_200240.jpg http://s18.postimg.org/niry57l0l/IMG_20130807_200253.jpg Колата вече спи на пътя! До колкото проблема със скоростната кутия синхронизаторите на 3та и 4та предавка бяха заминали... относно невъзможното превключване на 2ра предавка във високите обороти не стана ясно какъв е бил проблема но се предполага, че е било от вилката (която беше изработена от специален усилен алуминий миналата година)... та изглежда е закачала и е подвеждала синхронизатора неправилно, самият синхронизатор изглеждаше в добро състояние, но бе сменен също. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chrisey Публикувано 10 август 2013 Автор Сподели Публикувано 10 август 2013 Много добър Благодаря ! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.