shildarov Публикувано 13 юни 2012 Сподели Публикувано 13 юни 2012 Колеги,реших и аз като хората да си сложа ляти 15ки :icon_blush:/до сега бях с 13ки/ ,преди 3 дена и веднага се появи следният проблем!:Не бях изминал и 3км с тях когато при едно по силно натискане на педала на спирачката,нещо се случи с АБС.Помата заработи все едно спирам от 100 до 0,а то не беше така :rolleyes: , не бях с повече от 60,и имах усещането че предният ляв спирачен апарат започна да тресе.След това ми излезе индикацията на таблото,че има проблем!Спрях угасих колата и при повторното запалване си направи чека и лампата угасна.Викам си аре всичко е ОК,ама на,не минах и 20м и тя пак светна.Прибрах се в къщи откачих + на акумулатора за 5мин уж да зачистя грешката.На другият ден нямаше резултат :mad: ,пак по същия начин !Макар че при запалване и чека който си прави колата не ми даваше грешка, махнах джантата за да видя кабела на предно ляво,но освен че беше малко протрита външната обвивка беше здрав.Че така де грешка няма докато колата е в покой с работеш двг. до момента в който потегля :icon_hmm: и хоп светва.Забравих да кажа че 4те 15ки са с еднакви гуми 195/50 и модела на Колта САО 93г-4ген. 1,6мотор.Давайте съвети! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 13 юни 2012 Сподели Публикувано 13 юни 2012 Да си чукнал някоя гривна, докато си сменял джантите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 юни 2012 Сподели Публикувано 13 юни 2012 (редакция) за да видя кабела на предно ляво,но освен че беше малко протрита външната обвивка беше здрав Или си мислиш, че е здрав. Щом е търкало в него може да е скъсан вътрешно и при голям ход на окачването или когато опира да прекъсва. Също така трябва да се види разстоянието между датчика и гривната. Редактирано 13 юни 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 13 юни 2012 Сподели Публикувано 13 юни 2012 Първо диагностика за да стане ясно какъв е проблема после търсиш от какво се е получил, може да няма общо със смяната на гумите.За този кабел дето викаш че гумата е опирала ако грешката съответства на колелото значи ще трябва да смениш датчика с кабела. Успех :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 13 юни 2012 Сподели Публикувано 13 юни 2012 То пък на колта абс-а е един... Махай кабела на помпата, махай лампата от таблото за да не те дразни и изведнъж получаваш далеч по-добри спирачки. АБС без EBD направо по-добре да го няма - една гума да загуби малко сцепление и колата прекратява спирането си, нищо че другите 3 гуми държат. След като миналата зима на 2 пъти замалко да се пребия заради тая псевдо система, директно извадих буксата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 14 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2012 По принцип е вярно,че тоя АБС е от простите,но пък аз съм си доволен от него защото ми е помагал на няколко пъти :icon_thumbup: ,и ще се постарая да го оставя действаш!За чукванве на гривна или датчик по време на поставянето на 15ките не вярвам да се случило,но пък и не мога да съм сигурен защото бях на гумаджийница :D !Единственно остава под съмнение тоя протрит кабел :icon_hmm: ,и явно без диагностига няма да стане!Също така си мисля да не би при промяната на цолажа,съответно въртящото рамо да става по голямо и датчиците да не могат да четат сигнала както трябва при движение!Е ще се дава лев за диагностика :D ,ма нали съм си габровец мислех да мина по-тънко!По нататък ще дам резултати !Е ако има някой да даде съвет още да не се срамува !!! :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 След като системата не отчита грешка когато колата е в покой и като потеглиш ти светка лампата значи би тряабвало да е или гривна или сензор, а най ми се връзва на мен да е от този протрит кабел, както колегата каза здрав от вън ама знаеш ли го вътре, и следователно като потеглиш гумата започва да се мести нагоре - надолу и се прекъсва пустия кабел и хоп няма връзка със сензора на съответното колело. Диагностика е първата стъпка. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 21 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 21 юни 2012 Момчета,кабел беше :D ,но не този за който имах съмнения,а от другата страна.На следващият ден завалийката се беше показал чак навън от джантата :icon_thumbup: .Голем зор е видял горкият :D .То тея джанти много широки,че го протрили до край.И все пак ми се размина и без диагностика,по габровски,ма знае ли човек до кога така...Благодаря на всички отзовали се :drinks: ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.