Премини към съдържание

Каква е разликата между...


Препоръчано мнение

Някой знае ли каква е разликата между двигател 1.6 99к.с. на каризма и 1.6 115к.с на колт при положение, че на външен вид май няма разлика ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли каква е разликата между двигател 1.6 99к.с. на каризма и 1.6 115к.с на колт при положение, че на външен вид май няма разлика ?

ECU и по агресивни гърбици на вала, доколкото си спомням.Иначе са си едно към едно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали ако се сложи ECU от колт на каризма ще има някакъв ефект? Все пак няма да е лошо да караш кола 115 кончета и да си плащаш малък данък :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако конекторите са еднакви, иначе почва едно голямо жичкаджийство. Отделно трябва да видиш в Workshop Manual-a какво им дават за валовете. И да не мислиш, че 113 коньовия колт въври повече? По-скоро MIVEC глава или 4G93 DOHC 140 коня с доста по-приличен въртящ момент. А ако е 99коня, за 113 не си заслужава да мислиш изобщо. По-скоро за някакви хардуерни промени...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има много изписано на тази тема!!! от 90 към 113

И 100% не става, но нещо не се споменава за 99 откъде се пръкнаха 9 коня ?/ECU/

И има доста различия по моторите

Цитати Emil Dimitrov, Milen_z и малко лични изводи

113к.с. 20°/42° intake and 54°/2° exhaust valve timing http://carphotos.cardomain.com/ride_images/2/3959/3761/22396880003_large.jpg Максимална мощност при 6000 об./мин. Въртящ момент 137/5000 Н*м

 

90к.с. 14°/58° intake and 52°/16° exhaust valve timing http://www.idealengines.co.uk/images/cars/Mitsubishi/engbay/4G92_scam_carisma_95_1600_eng.jpg Максимална мощност при 5500 об./мин. Въртящ момент 137/4000 Н*м

 

 

Валове, обърнат на 180 градуса двигател.....скорости са от другата страна,делко с бубина и комутатор vs. DIS система две бубини директно в/у свещите които получават 12 волтови импулси директно от ЕКУ-то

Имобилаизера на carisma-та какво ще го правиш :icon_hmm:

Та по добре не се занимавай с глупости :good:

А дали 113 е по бърз от 90/9 разбира се :icon_thumbup: /просто имам 113 върви въшката, но за съжаление не лети :D / Но реално май 90/9 vs. 113 са на кантар вървене, но в данъчното за съжаление 113 води с доста :D

 

На прав път ли съм за 90/9 само ECU-то ли е различно и взаимно заменяеми ли са.....ако да някой с 90 да се обзаведе с +9 :)

99к.с. Максимална мощност при 5750 об./мин. Въртящ момент 137/4000 Н*м

 

Ето една от темите защо не се обединят http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=21991

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако конекторите са еднакви, иначе почва едно голямо жичкаджийство. Отделно трябва да видиш в Workshop Manual-a какво им дават за валовете. И да не мислиш, че 113 коньовия колт въври повече? По-скоро MIVEC глава или 4G93 DOHC 140 коня с доста по-приличен въртящ момент. А ако е 99коня, за 113 не си заслужава да мислиш изобщо. По-скоро за някакви хардуерни промени...

Mисли малко , тва да не е баница, да я метнеш в тавата и готово...То ако ставаше само с жичкаджийство...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mисли малко , тва да не е баница, да я метнеш в тавата и готово...То ако ставаше само с жичкаджийство...

Няма време за мислене :) нали трябва да се пише в темата ..:D

Той Владимиров първо я яде баницата, после я пече ..:lol:

Иначе ако се позамисли малко, може да се сети, че без по агресивен вал, няма смисъл и от друго ЕКУ ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има много изписано на тази тема!!! от 90 към 113

И 100% не става, но нещо не се споменава за 99 откъде се пръкнаха 9 коня ?/ECU/

И има доста различия по моторите

Цитати Emil Dimitrov, Milen_z и малко лични изводи

113к.с. 20°/42° intake and 54°/2° exhaust valve timing http://carphotos.car...80003_large.jpg Максимална мощност при 6000 об./мин. Въртящ момент 137/5000 Н*м

 

90к.с. 14°/58° intake and 52°/16° exhaust valve timing http://www.idealengi...95_1600_eng.jpg Максимална мощност при 5500 об./мин. Въртящ момент 137/4000 Н*м

 

 

Валове, обърнат на 180 градуса двигател.....скорости са от другата страна,делко с бубина и комутатор vs. DIS система две бубини директно в/у свещите които получават 12 волтови импулси директно от ЕКУ-то

Имобилаизера на carisma-та какво ще го правиш :icon_hmm:

Та по добре не се занимавай с глупости :good:

А дали 113 е по бърз от 90/9 разбира се :icon_thumbup: /просто имам 113 върви въшката, но за съжаление не лети :D / Но реално май 90/9 vs. 113 са на кантар вървене, но в данъчното за съжаление 113 води с доста :D

 

На прав път ли съм за 90/9 само ECU-то ли е различно и взаимно заменяеми ли са.....ако да някой с 90 да се обзаведе с +9 :)

99к.с. Максимална мощност при 5750 об./мин. Въртящ момент 137/4000 Н*м

 

Ето една от темите защо не се обединят http://www.mitsubish...showtopic=21991

 

Благодаря ти за изчерпателния отговор, сега като видях снимката явно разликите са много. Интересното е че сам виждал колт със същия двигател като на каризмата и го водеха 113 к.с. .... за това пуснах темата.:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...