pkolev89 Публикувано 12 юни 2012 Сподели Публикувано 12 юни 2012 Някой знае ли каква е разликата между двигател 1.6 99к.с. на каризма и 1.6 115к.с на колт при положение, че на външен вид май няма разлика ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 13 юни 2012 Сподели Публикувано 13 юни 2012 Някой знае ли каква е разликата между двигател 1.6 99к.с. на каризма и 1.6 115к.с на колт при положение, че на външен вид май няма разлика ?ECU и по агресивни гърбици на вала, доколкото си спомням.Иначе са си едно към едно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pkolev89 Публикувано 13 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2012 А дали ако се сложи ECU от колт на каризма ще има някакъв ефект? Все пак няма да е лошо да караш кола 115 кончета и да си плащаш малък данък :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 юни 2012 Сподели Публикувано 13 юни 2012 Ако конекторите са еднакви, иначе почва едно голямо жичкаджийство. Отделно трябва да видиш в Workshop Manual-a какво им дават за валовете. И да не мислиш, че 113 коньовия колт въври повече? По-скоро MIVEC глава или 4G93 DOHC 140 коня с доста по-приличен въртящ момент. А ако е 99коня, за 113 не си заслужава да мислиш изобщо. По-скоро за някакви хардуерни промени... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 13 юни 2012 Сподели Публикувано 13 юни 2012 (редакция) Има много изписано на тази тема!!! от 90 към 113 И 100% не става, но нещо не се споменава за 99 откъде се пръкнаха 9 коня ?/ECU/ И има доста различия по моторите Цитати Emil Dimitrov, Milen_z и малко лични изводи113к.с. 20°/42° intake and 54°/2° exhaust valve timing http://carphotos.cardomain.com/ride_images/2/3959/3761/22396880003_large.jpg Максимална мощност при 6000 об./мин. Въртящ момент 137/5000 Н*м 90к.с. 14°/58° intake and 52°/16° exhaust valve timing http://www.idealengines.co.uk/images/cars/Mitsubishi/engbay/4G92_scam_carisma_95_1600_eng.jpg Максимална мощност при 5500 об./мин. Въртящ момент 137/4000 Н*м Валове, обърнат на 180 градуса двигател.....скорости са от другата страна,делко с бубина и комутатор vs. DIS система две бубини директно в/у свещите които получават 12 волтови импулси директно от ЕКУ-тоИмобилаизера на carisma-та какво ще го правиш :icon_hmm: Та по добре не се занимавай с глупости :good: А дали 113 е по бърз от 90/9 разбира се :icon_thumbup: /просто имам 113 върви въшката, но за съжаление не лети :D / Но реално май 90/9 vs. 113 са на кантар вървене, но в данъчното за съжаление 113 води с доста :D На прав път ли съм за 90/9 само ECU-то ли е различно и взаимно заменяеми ли са.....ако да някой с 90 да се обзаведе с +9 99к.с. Максимална мощност при 5750 об./мин. Въртящ момент 137/4000 Н*м Ето една от темите защо не се обединят http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=21991 Редактирано 13 юни 2012 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Ако конекторите са еднакви, иначе почва едно голямо жичкаджийство. Отделно трябва да видиш в Workshop Manual-a какво им дават за валовете. И да не мислиш, че 113 коньовия колт въври повече? По-скоро MIVEC глава или 4G93 DOHC 140 коня с доста по-приличен въртящ момент. А ако е 99коня, за 113 не си заслужава да мислиш изобщо. По-скоро за някакви хардуерни промени...Mисли малко , тва да не е баница, да я метнеш в тавата и готово...То ако ставаше само с жичкаджийство... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Mисли малко , тва да не е баница, да я метнеш в тавата и готово...То ако ставаше само с жичкаджийство...Няма време за мислене нали трябва да се пише в темата ..:DТой Владимиров първо я яде баницата, после я пече ..:lol:Иначе ако се позамисли малко, може да се сети, че без по агресивен вал, няма смисъл и от друго ЕКУ .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pkolev89 Публикувано 14 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2012 Има много изписано на тази тема!!! от 90 към 113 И 100% не става, но нещо не се споменава за 99 откъде се пръкнаха 9 коня ?/ECU/ И има доста различия по моторите Цитати Emil Dimitrov, Milen_z и малко лични изводи113к.с. 20°/42° intake and 54°/2° exhaust valve timing http://carphotos.car...80003_large.jpg Максимална мощност при 6000 об./мин. Въртящ момент 137/5000 Н*м 90к.с. 14°/58° intake and 52°/16° exhaust valve timing http://www.idealengi...95_1600_eng.jpg Максимална мощност при 5500 об./мин. Въртящ момент 137/4000 Н*м Валове, обърнат на 180 градуса двигател.....скорости са от другата страна,делко с бубина и комутатор vs. DIS система две бубини директно в/у свещите които получават 12 волтови импулси директно от ЕКУ-тоИмобилаизера на carisma-та какво ще го правиш :icon_hmm: Та по добре не се занимавай с глупости :good: А дали 113 е по бърз от 90/9 разбира се :icon_thumbup: /просто имам 113 върви въшката, но за съжаление не лети :D / Но реално май 90/9 vs. 113 са на кантар вървене, но в данъчното за съжаление 113 води с доста :D На прав път ли съм за 90/9 само ECU-то ли е различно и взаимно заменяеми ли са.....ако да някой с 90 да се обзаведе с +9 99к.с. Максимална мощност при 5750 об./мин. Въртящ момент 137/4000 Н*м Ето една от темите защо не се обединят http://www.mitsubish...showtopic=21991 Благодаря ти за изчерпателния отговор, сега като видях снимката явно разликите са много. Интересното е че сам виждал колт със същия двигател като на каризмата и го водеха 113 к.с. .... за това пуснах темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.