Dedhen Публикувано 5 юни 2012 Сподели Публикувано 5 юни 2012 Здравейте, младежи и девойки, да опиша проблема: На газ работи добре колата, но на бензин като подам газ заглъхва и трябва да се натиска педала леко и постепенно за да може да вдигне обороти (на тихи обороти си работи нормално). Гледам винаги да има доволно бензин в резервоара, че съм патил вече от каране на резерва, та не би трябвало да е прецакана помпата. Разбира се ще се ходи в сервиз, но ми се ще, ако някой има предположения да ги сподели- имам свободно време и мерак да почовъркам. Ако има значение Галанта е американски 94 година (европейския е до 93) 2.0 литра 16 клапана едновалов 136 коня. Скоро ще почиствам дюзите на ултразвук, но не мисля това да е причината. Благодаря за вниманието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 юни 2012 Сподели Публикувано 5 юни 2012 Абе не мислиш но най-вероятно в дюзите е причината ;) За помпата и регулатора на налягане в рейката лесно може да разбереш като премериш налягането на бензина. Но след като почистиш инжекторите няма да ти се наложи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 6 юни 2012 Сподели Публикувано 6 юни 2012 Май жигльорите са за почистване....така става при дълго каране само на газ, затова като оправиш колата, моят съвет е от време на време карай на бензин - 5 -10 км някъде, за да продухаш системата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 6 юни 2012 Сподели Публикувано 6 юни 2012 Колега Насо, къде се намират, че и аз искам да почистя моите жигльори. :D Колега, започни с инжекторите. При работа на газ профилактиката им е задължителна, за да не се "спекат" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 6 юни 2012 Сподели Публикувано 6 юни 2012 (редакция) Колега Насо, къде се намират, че и аз искам да почистя моите жигльори. :D Колега, започни с инжекторите. При работа на газ профилактиката им е задължителна, за да не се "спекат" ... BTW жигльори и инжектори е едно и също Редактирано 6 юни 2012 от naso Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 6 юни 2012 Сподели Публикувано 6 юни 2012 ... BTW жигльори и инжектори е едно и същоАко е така извинявай за насмешливото отношение. Жигльорът го свързвам с винтовете/щифтовете, които с които се правят настройките на карбуратора, а инжектора - с "впръсквател". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 юни 2012 Сподели Публикувано 7 юни 2012 Ако е така извинявай за насмешливото отношение. Жигльорът го свързвам с винтовете/щифтовете, които с които се правят настройките на карбуратора, а инжектора - с "впръсквател".Ми то си е баш тъй. От жигльора смуче, а от инжектора пръска :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dedhen Публикувано 7 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2012 Задължително се кара и на бензин, два пъти месечно се слага за по 40 лева бензин и изчезва. Сега разбира се няма как да изразходвам бенза, щото не работи, иначе паленето и каране докато загрее е минимума за каране на бензин, а около заплата даже нарочно го харча за да не застоява. Сега се сетих, абе багажника се пълни яко с вода, дайте идея от къде влиза тая вода да я спра, че след дъжд изсипвам по 2-4 литра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 7 юни 2012 Сподели Публикувано 7 юни 2012 Задължително се кара и на бензин, два пъти месечно се слага за по 40 лева бензин и изчезва. Сега разбира се няма как да изразходвам бенза, щото не работи, иначе паленето и каране докато загрее е минимума за каране на бензин, а около заплата даже нарочно го харча за да не застоява. Сега се сетих, абе багажника се пълни яко с вода, дайте идея от къде влиза тая вода да я спра, че след дъжд изсипвам по 2-4 литра. Вода ти влиза от стоповете и евентуално от скъсано уплътнение на багажника. Иначе за другото колегите са ти казали изчисти инжекторите иначе ще караш като мен само газова кола.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dedhen Публикувано 7 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2012 Сега отивам да взема силиконче и ще пробвам да оправя теча, та да видиме. По принцип и аз подозирах стоповете, че има големи фуги между пластмасата и ламарината, а уплътненията са ОК. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.