Премини към съдържание

Нов член


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Пиша Ви да се похваля, че от Четвъртък съм горд собственик на Галант 2.5 99г с обикновено АГУ (Колата се намираше в една автокъща в Овча Купел в София, ако някой се досеща). Ще кача снимки скоро.

Тъй като в момента живея в Холандия, се наложи да пропътувам около 2500км този уикенд и събрах някакви впечатления, така да се каже. Като возене и поведения на пътя съм повече от доволен - в Германия 190 км/ч не се усещаха. Иначе имам забележки към самия екземпляр - тъй като преди е имало удар отпред и фаровете са сложени не намясто - осъзнах, че левия фар ми е малко по-нависоко от нормалното и преча на тези пред мен (не знам дали ще мога да го оправя това). Също така имам проблем с автопилота - не работи :).И третата забележка е термометъра на външната температура - не показва винаги правилно (по едно време показваше 47 градуса в Германия, което няма как да се случи). За сега ще я карам така като, ще гледам едно по едно да ги отстранявам. (Удряна кола на 13 години няма как да няма проблеми :)

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: Честито колега ,много безаварийни километри да минеш.А за кусурите и ще се оправят ,но всичко е свързано с време и пари. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и добре дошъл. Хиляди безаварийни километри.

Е това ми се струва, че не се беше случвало - хората да си купуват кола и да я "изнасят" в чужбина.. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Пиша Ви да се похваля, че от Четвъртък съм горд собственик на Галант 2.5 99г с обикновено АГУ (Колата се намираше в една автокъща в Овча Купел в София, ако някой се досеща). Ще кача снимки скоро.

Тъй като в момента живея в Холандия, се наложи да пропътувам около 2500км този уикенд и събрах някакви впечатления, така да се каже. Като возене и поведения на пътя съм повече от доволен - в Германия 190 км/ч не се усещаха. Иначе имам забележки към самия екземпляр - тъй като преди е имало удар отпред и фаровете са сложени не намясто - осъзнах, че левия фар ми е малко по-нависоко от нормалното и преча на тези пред мен (не знам дали ще мога да го оправя това). Също така имам проблем с автопилота - не работи :).И третата забележка е термометъра на външната температура - не показва винаги правилно (по едно време показваше 47 градуса в Германия, което няма как да се случи). За сега ще я карам така като, ще гледам едно по едно да ги отстранявам. (Удряна кола на 13 години няма как да няма проблеми :)

 

Поздрави

Поздравления колега и милиони безаварийни километри и жив и здрав да я караш.

 

П.С. Незнаех че на 2.5 V6 може да сложи обикновенна газова уредба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е това ми се струва, че не се беше случвало - хората да си купуват кола и да я "изнасят" в чужбина.. :icon_thumbup:

 

Случвало се е, дори идват германци да си купуват Мицубиши на старо от БГ. :good:

 

По темата: Честито!

 

1. Фара можеш да го регулираш във височина от едно пластмасово шестограмче, което се вижда от задната страна на моторчето, което регулира фара.

2. По автопилота има няколко неща , които трябва да прегледаш и ще тръгне.

3. Термометъра мери реално само, когато колата е в движение, иначе се влияе от температурата на горещия мотор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Пиша Ви да се похваля, че от Четвъртък съм горд собственик на Галант 2.5 99г с обикновено АГУ (Колата се намираше в една автокъща в Овча Купел в София, ако някой се досеща). Ще кача снимки скоро.

Тъй като в момента живея в Холандия, се наложи да пропътувам около 2500км този уикенд и събрах някакви впечатления, така да се каже. Като возене и поведения на пътя съм повече от доволен - в Германия 190 км/ч не се усещаха. Иначе имам забележки към самия екземпляр - тъй като преди е имало удар отпред и фаровете са сложени не намясто - осъзнах, че левия фар ми е малко по-нависоко от нормалното и преча на тези пред мен (не знам дали ще мога да го оправя това). Също така имам проблем с автопилота - не работи :).И третата забележка е термометъра на външната температура - не показва винаги правилно (по едно време показваше 47 градуса в Германия, което няма как да се случи). За сега ще я карам така като, ще гледам едно по едно да ги отстранявам. (Удряна кола на 13 години няма как да няма проблеми :)

 

Поздрави

Фаровете се опитай да ги регулираш отзад на опашката на моторчетата с отверка кръстачка.........

Автопилота провери вакуум маркучето дали не се е извадило или е скъсано/спукано, намира се отгоре на мотора - по скоро леко встрани от него, към чистачките ,от едната му страна е закачено към вакуум мамбраната отгоре в/у дросела, а другата му страна е към вакуум помпата, която се намира в левия( ако си срещу колата )ъгъл на калника , в непосредствена близост до ботуша......

За термометъра- вероятно имаш проблем с термодатчика, който седи под предната броня........или в близост зад решетката......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...