ban6ee Публикувано 4 декември 2006 Сподели Публикувано 4 декември 2006 Привет, пилоти :plane: ! Интересува ме дали се изтриват грешките в компютъра след като се махне акумулатора, или остават и такива който трябва да се изтрият на стенд? Когато акумулатора е разкачен и след време го включа отново започва двигателя да работи на нестабилни обороти от около 450-500 та дори и гасне! Това продължава различно от 10-15 минути до 20-на км. Има и случай в които на място след като е загряла колата при подаване на газ оборотите пак падат под 800 и след това да се повишават, което е дразнещо, защото изглежда че ще изгасне!Възможо ли е това да се дължи на натрупани грешки и дали ако ги изчистя нещата ще се оправят?Забравих да спомена че компютърът ми е сменян с "по-добър" и изключва на 7500 оборота инжекцията(само това знам за него)! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 4 декември 2006 Admin Сподели Публикувано 4 декември 2006 Изтриват се, обаче има латентно време доката компютъра се само обучи. То трае около минута и половина до две на запален двигател. Точно тогава не трябва да се притесняваш, че оборотите са ти под 800.Проблема е ако ти свети лампата на Check Engine. Това означава проблем с някой от многото датчици, които определят работата на двигателя в различните режими. Те са свързани с ЕКУ-то и то дава обратна връзка. От кога ти прави този проблем? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ban6ee Публикувано 5 декември 2006 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2006 Изтриват се, обаче има латентно време доката компютъра се само обучи. То трае около минута и половина до две на запален двигател. Точно тогава не трябва да се притесняваш, че оборотите са ти под 800.Проблема е ако ти свети лампата на Check Engine. Това означава проблем с някой от многото датчици, които определят работата на двигателя в различните режими. Те са свързани с ЕКУ-то и то дава обратна връзка. От кога ти прави този проблем?Лампата на Check Engine не свети освен ако не е на газ!А това с двете минути на празен ход при мен е доста повече. Не ми е направило впечатление от кога е проблема, тъй като на газ се случва да падат оборотите когато свършва газта. На бензин когато си реши работи на 600 оборота дори ако колата е топла (най вече по сфетофарите). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 5 декември 2006 Сподели Публикувано 5 декември 2006 Най-вероятно имаш проблем и оборотите ти падат заради това. Възможностите са много - иди на сервиз най-добре. Ако не си сменял капачка и палец на делкото ги смени, виж и кабелите и свещите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 6 декември 2006 Сподели Публикувано 6 декември 2006 За да не ти свети лампата за "проблем в двигателя" се слага допълнително устройство(емулатор),което лъже двигателя че колата работи на бензин.Това все пак зависи от вида на газовата уредба.Намери добър "газаджия" за първото, и след това някой който да диагностицира автомобила електронно.Прилича на проблеми с регулатора за празния ход. Мисля че всички проблеми идват при теб от газовата уредба.Това че след като откачиш клемите на АБ(акумулаторната батерия) оборотите са ти нестабилни е защото все едно рестартираш ЕКУ-то и то започва да набавя инфо наново.Понякога това е начина да се трият натрупани грешки. Понеже при теб ЕКУ е смяняно затова и трае по-дълго,но е възможно и заради неправилно свързана газова уредба.Трудно е от разстояние все пак да се каже.Но оборотите трябва да са точно 900 на бензин(малко повече ако си в движение) и вече на газ зависи колко е добър "газаджията",но пак толкова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.