Премини към съдържание

ban6ee

Потребител
  • От него общо

    22
  • Регистрация

  • Беше тук

За ban6ee

  • Рожден ден 07/30/1979

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    321686402

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant(4G63) 1991г.

ban6ee's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колеги останах удивен :worthy: (не направо размазан) от Евото! Не мога да ви разкажа защото са празни приказки(трябваше да сте в колата), а най-якото беше това, че след моето каране( от което също имах "някакви" положителни емоции) се повозих с едно от момчетата от БС-Варна(няма да цитирам имена умишлено). Тогава разбрах че моето каране е било елементарна разходка. Нямах представа, че този автомобил(т.е. ракета) е толкова стабилен и динамичен. Велико изживяване. Другото много приятно впечатление у мен остана отношението на хорицата от магазина на БС. Евала за вниманието. Отзоваха се на абсолютно всичко пичовете, та дори ми изнамериха и календар с ЕВО 2008. Не съм стъпвал в сервиза, но това което беше в магазина определено ме спечели. Уточнявам, че това са служителите в магазина(шоурума) на БС-Варна. П.С. Ако някой от ръководството на БС, чете тези редове(а те със сигурност следят мнението на най-запознатите с марката) да раздадат награди(т.е. бонуси) на тези момчета. А :mitsu-smiley: завинаги ще остане :plane: на пътя. П.С.2 А за тези, които все още имат възможност да се включат в карането мога само да кажа ОТИВАЙТЕ заслужава си. Пожелавам ви безсмъртие и приятни изживявания.
  2. ban6ee

    Смляха ми Галантчето

    Май си прав и аз вече съм се ориентирал натам.По принцип има доста неща в нея, защото не е засегнат двигателя, а само радиатора и външно калници, брони, спойлери, маска и фарове.Така че за части има и то доста, но незнам като цена каво мога да и взема. Чакам втория оглед и след това ще я продам, стига да намеря на кого. Освен това е регистрирана без номер на двигателя, така че е идеална за някой, който иска да си направи драгстър. :icon_thumbup: Успех на всички и се пазете, щото по улиците :icon_censored: Вчера един направи пред мен десен завой с ляв мигач!Пълен "професионалист".
  3. ban6ee

    Смляха ми Галантчето

    Каското е в "Армеец". Вчера мина първи оглед и сега 5 дни ще я разглобяват, после втори оглед и след още 15 дни ще ми кажат експертната оценка. Дотогава трябва да реша дали да започвам да я ремонтирам. Ако почна ще искам и на двигателя ремонт да направя, че започна да лапа и масълце, а това са още 1200-1500 лв предполагам.
  4. Привет колеги! Гадна работа са това пътищата, пълно е с малоумници. В петък си минавам на зелен светофар направо на път с предимство и един господин реши, че ще направи ляв завой пред носа ми, но непозна и го завъртях на 180 градуса. Ударих го челно в задната дясна гума и при него няма почти нищо(най много задния му мост да е заминал), но мицуто(Е33А,4G63) е със смляна предница(радиатор, фарове, брони, спойлер, халогени, калници, подкалници, маска и др.)! Въпросът ми е колко ли ще ми струва ремонта, дали ще намеря части или да го бракувам?Още не са я разглобили, за да направят втори оглед и незнам колко ще ми изплатят застрахователите. Направо незнам откъде да я подхвана!Според вас какъв е изхода?
  5. ban6ee

    Галанта загря?

    Без малко да изпусне водицата днес. :icon_doh: Щях да полудея. Прибирам се от Бургас и като изключа от скорост и стрелката на водата заминава в дясно. Установих че не включва вентилатора. Въпросът ми е къде е датчика и къде е релето за да знам кое да сменя? Галанта е 91г. 4G63. Мерси предварително!
  6. DJ радвам се че се е разминало с по-малкото зло.Пожелавам ви да си изкарате добре на срещата, аз ставам кръстник и не мога да присъствам. Имах подобен случай като теб, но с един камион, като огледалото се удари в един клон и ме поръси само по дрехите. Относно моя проблем не ми трябва лайсна нея я имам, трябват ми лентите(синя и зелена) които се лепят по цялата дължина на колата. Айде със здраве и да се пазите от животните по пътищата, защото :icon_censored: преди 15 минути пак ни удариха с един приятел с А3 (бяхме спрели на сфетофар) един малоумник спря в нас. За щастие без щети.
  7. Ех, колеги трябват вече танкове!Ти леко си минал с огледало. Аз днес я искарах от тенекиджия, като загубих два дни и лентите на вратата(които немога да намеря вече седмица). Спирам на паркинга между две бели черти разграничаващи паркоместата и ... вероятно брутална маневра и предната дясна врата 10-12 см. влезнала в купето. От боклука нито следа. :icon_censored: А как исках да съм наоколо :worthy: . Направо щях да ги :icon_n_blowup: . Сега ми остана само да намеря тези пусти ленти, но откъде ли?
  8. Здравейте Вчера забелязох във Варна 5 различни модела :mitsu-smiley: на 5 различни последователни кръстовища!Много яко множим се! Сега проблема: Забелязвам мазни петна в разширителния съд на антифриза и освен това двигателя е омазнен между блока и главата :( . Автомобила е 1991г. Е33А (4G63) слабия мотор 109 коня. Възможно ли е тази гарнитура да е заминала и да смесва точно оттам? Не съм замервал компресията, но от около 1-2 месеца много падна мощността и масълцето поизчезна! Възможно ли е проблема да е другаде?
  9. ban6ee

    саеденител

    Привет колеги! Включвам се, защото и аз имам подобен проблем на Галанта(Е33А, 4G63).Лошото при мен е че аз смених всичко по съединителя(според майстора) и месец, два беше много добре. Също така и трудно ми се включват скоростите, но мисля че това е от усилвателя и ще сменя уплътнителите. Възможно ли е от някъде да се регулира отлепянето на съединителя, т.е. натяга ли се?
  10. ban6ee

    грешки в компютъра

    Лампата на Check Engine не свети освен ако не е на газ!А това с двете минути на празен ход при мен е доста повече. Не ми е направило впечатление от кога е проблема, тъй като на газ се случва да падат оборотите когато свършва газта. На бензин когато си реши работи на 600 оборота дори ако колата е топла (най вече по сфетофарите).
  11. Привет, пилоти :plane: ! Интересува ме дали се изтриват грешките в компютъра след като се махне акумулатора, или остават и такива който трябва да се изтрият на стенд? Когато акумулатора е разкачен и след време го включа отново започва двигателя да работи на нестабилни обороти от около 450-500 та дори и гасне! Това продължава различно от 10-15 минути до 20-на км. Има и случай в които на място след като е загряла колата при подаване на газ оборотите пак падат под 800 и след това да се повишават, което е дразнещо, защото изглежда че ще изгасне! Възможо ли е това да се дължи на натрупани грешки и дали ако ги изчистя нещата ще се оправят? Забравих да спомена че компютърът ми е сменян с "по-добър" и изключва на 7500 оборота инжекцията(само това знам за него)!
  12. И аз пуснах моя глас с кеф за :mitsu-smiley: (за разлика от президентските избори :D )! Ако сме с повечко имена неможем ли да :icon_box: таратайките!
  13. ban6ee

    Накладки

    Вчера намерих накладки след 6 часово чакане и лутане по сервизи и магазини :D Сложих си "Делфи" мисля че така се казваха! Цената им е 45лв. :icon_thumbup:
  14. ban6ee

    Накладки

    Пилоти на :plane: имам въпрос? Налага се да си сменя предните накладки, че са свършили. Във Варна на "Автопионер" ми предлагат някакви (не питах за марката) за 45 лева, на "Нипартс" са нещо с Л... за 30 лв. Кажете къде е уловката? И какви да търся като достатъчно качествени, за да не сменям дискове!
  15. Благодаря! :icon_clap: Значи ще отложим копуването на нова засега! :icon_thumbup:
×
×
  • Създаване...