Премини към съдържание

стрелката на бензиномера


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

след като напълних догоре,за да засека разхода,се получи...изненада.Първите 50-на км.стрелката си стоеше като закована дори след маркера "F" и не помръдваше.Чак след стотина км ,за голямо мое разочарование ,започна да намалява,а някъде към 250-я,когато показваше че някъде 2/3 от резервоара е пълен,изведнъж падна под нулата("E") и светна резервата.Продължих до бензиностанцията и напълних догоре.Побра 18 л.Стрелката се "оправи" и сега пак си е закована след еф-то,но това "лечение" ще ми излезе доста скъпо.Какъв може да е проблема?

П.С.Смесен разход 7,9/100 с климатик. :mitsu-smiley:

П.П.С.Колата е 1,6 98к.с.Лансер 2004г(комби) и я карам едва от 1 мес.Друго интересно нещо е че като се развие капачката му при зареждане резервоарът диша-взима си въздух...

Редактирано от Shamy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Здрасти колега, всичко което те е развълнувало е напълно нормално:

Понякога стрелките полудяват, случвало ми се е при резки завой или наклон,...същото поведение като при теб- Лансер ;)

Разход 7.9 смесено е много добре и с климатик, на мен без климатик ми идваше 7.5/100

Резервоара диша, на мен всичките ми мицубиши дишат може пък да имат душа :icon_thumbup: шегичка, и това е нормално.

Разхода най-добре засичаш точно по този начин, пълниш, караш малко, пак пълниш и смяташ, само да те успокоя за разхода , тези лансери са по-икономични на среден разход от Колт 1.3

Поздрави :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр.колега tonino_g3,

първо да ви благодаря за отзивчивостта(то май ми станахте нещо като консултант по лансерите),но за първи път карам :mitsu-smiley: .Досегашния ми опит се изчерпваше с москвич :icon_blush: и опел.Та на опела ми се беше спукал резервоара и няколоко пъти съм го разглобявал докато насрая го смених.Та там си има маркучле за обезвъздушаване,през което въздуха постъпва при намаляване на бензина и при запушването му се получава вакуум като "дишането" през капачката на гърловината причинява свиване и разпускане на резервоара и накрая...спукването му.Затова си мислех че нещо не е наред.А за стрелката...дано сте прав и да е нещо случайно,но пак ни ми се вярва-все си мисля,че е нещо свързано с поплавъка...то ще си проличи,ето сега пак съм минал към 40 км.градско и пак си стои наляво от "Фул".

Иначе(видях че сте писал в старата тема)-да минах реглаж на стенд на предницата,но свещи не съм сменял-двиг. си работи равномерно,не тресе,не прекъсва,не мени оборотите си на празен ход-засега ще изчакам...Защото каквото сменя...по-лошо става :icon_blush: .Смених тампони на предна и задна стабилизираща щанга и сега скърца(когато си иска,няма закономерност)като каруца, а със старите тампони не скърцаше.След смяната на вс.ремъци сега при палене се чува едни свирене(за кратко)-преди също го нямаше... :icon_bye:

Редактирано от Shamy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, напълно те разбирам как се чувстваш, от една марка на друга , нормално е всичко да ти е странно и непознато. За стрелката на безнина, може и да имаш проблем, но на мен ми се случва от време на време и то не на едно мицубиши, за това съм го приел за нормално, наблюдавай и ако наистина има луди показания и резки промени със сигурност има нещо с поплавака, а и между другото има една тема но за следващия модел лансер точно за подобен проблем, може да разгледаш.

За дишането, на всичките ми коли се получава, знам и за тази тръбичка за обезвъздушаването, но така или иначе все си дишат колите.

За реглажа- предница и задница инак ефекта е никакъв.

За свещите съм се консултирал с хора дето разбират доста повече от мен и точно те са ми казвали че една от причините да изгори бобина е именно не смяна на свещи, за това те посъветвах, едната бобина е към 400лв ,.. а те са 2.

За ремъците: Свирят защото са се отпуснали след смяната, понеже на този двигател външните ремъци нямат автоматичен обтегач трябва да се притегнат сега вече след като си минал малко километри. Притягаш ги малко и няма да свирят сутрин

Успех :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах Лансер, по-ранен модел и бях забелязал, че стрелката на бензиномера /системата за измерване/ не е съвсем линейна.

Т.е., като напълня до капачката и тръгна на път, дълго време стрелката не мърда. След като пресече линията, отбелязваща средата на резервоара, започва да "пада" значително по-бързо.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах Лансер, по-ранен модел и бях забелязал, че стрелката на бензиномера /системата за измерване/ не е съвсем линейна.

Т.е., като напълня до капачката и тръгна на път, дълго време стрелката не мърда. След като пресече линията, отбелязваща средата на резервоара, започва да "пада" значително по-бързо.

Този ефект се наблюдава при доста марки!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...