Премини към съдържание

Galant или друга кола от Usa?!


Delianpet

Препоръчано мнение

Здравейте! От доста време се ровичкам във форума ви, че има доста интересни нещица:) А от скоро и се регистрирах. Моят интерес е насочен конкретно към :mitsu-smiley: Мицубиши Галант около 2001. Ама гледам, че цените в Герания са си бая високи и с митото.... Та се поразтърсих и видях, че в САЩ цените са малко по-ниски, та даже и като се начисли повечко за транспорта. Понеже виждам , че поназнайвате туй-инуй исках да питам дали някой има информация, ако си внеса наприменр такъв Галант ще имам ли после проблеми с резервни части и обслужване?! В смисъл има ли някакви технологични разлики дали Галанта е за Европа или Щатите? Че съм чувал, че при някои коли от Щатите после тука берат ядове хората, че не ставали частите. Изобщо как може човек да се ориентира дали конкретната кола от Щатите е различна от същия модела, който се продава в Европа?

Предварително благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От доста време се ровичкам във форума ви, че има доста интересни нещица:) А от скоро и се регистрирах. Моят интерес е насочен конкретно към :mitsu-smiley: Мицубиши Галант около 2001. Ама гледам, че цените в Герания са си бая високи и с митото.... Та се поразтърсих и видях, че в САЩ цените са малко по-ниски, та даже и като се начисли повечко за транспорта. Понеже виждам , че поназнайвате туй-инуй исках да питам дали някой има информация, ако си внеса наприменр такъв Галант ще имам ли после проблеми с резервни части и обслужване?! В смисъл има ли някакви технологични разлики дали Галанта е за Европа или Щатите? Че съм чувал, че при някои коли от Щатите после тука берат ядове хората, че не ставали частите. Изобщо как може човек да се ориентира дали конкретната кола от Щатите е различна от същия модела, който се продава в Европа?

Предварително благодаря!

Доколкото съм запознат има разлика в електрониката.а и в други компоненти но лично аз неги знам....а по принцип колата няма да ти излезне по ефтино...със сигурност ти го казвам. :no2: :mitsu-smiley: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чисто механично по окачване, мотор, и т.н. няма разлики, но има разлики в управлението на мотора, ск. кутия е друга, по екстериора има различия и т.н. като цяло си на кантар, но зависи вече колко е читав конкретния екземпляр :D Доста части стават на американското изпълнение от европейския им аналог :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В тоя ред на мисли някой да е намерил сносна транспортна фирма, че от няколко места ми искат 2800 за контейнер. Вярно, че влизат 2 коли, ама мен ми трябва за една по принцип. А искам колата да пристигне в БГ, не да си я прибирам от Германия или Полша примерно (едната фирма е полска :D )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Много благодаря за коментарите:) Явно все пак има различния и ако трябва да се оправя нещо дето да го поръчвам от САЩ ще ми се отели вола от чакане, така че ще трябва пак да си помисля... ма много са скъпи в Германия:(

А да знае някой да се доставят в БГ части от Америка и да не се чака супер много?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Аз съм в usa от около 6 месеца, и преди месец и нещо си скупих моето G ЕS 2001 2.4л на 100 хил мили за 3500$ ударих джакпота колата е била собственост преди мене на един пастор/тя е жена но така му казват тука няма значение пола/ която обичала да пътува и проповядва,което значи че повечето мили на моята кола са извън градки по магистралата което значи че двигателя не е ръчкан тръгни спри и т.н. на сичкото отгоре женичката малко възрастна станала и неможела да я кара та последната зима колицата прекарала на вънка.Гумите и бяха малко напукани и двигателя е хвнала малко прахолях и клей,но като го поразбудих първате седмица сега направо лети. Поразтърсих се из тукашните шипинг компании защтото мислих ако се прибера да се прибера с G-то и ми искаха 1500$ за контеинер.Вярно в контейнера влизат 2 коли или 1 кола и другото можеш да го напулнищ с каквото си искаш- перални, печки, уредби и т.н. Поразрових се малко и немога да си спомня къде четох май в някои форум че ако притежаваш мпс-то пове4е от 6 месеца и си работил с щататите има6 право ако иска6 да си я докараш-да вземеш контеинер и да го напулниш със всичко каквото поискаш но само по 1 бр. и не плащаш мито демек 1 пералня 1 сушилня 1 кола и т.н без мито, но ме се вигда не реално мен ако питаш.Ако все пак си решил да си купува6 G от щататие е хубаво да имаш някои познат на които имаш доверие да ти я избере, да ти намери тъник шипинг и да ти я прати пък вие после да се оправите за парите.Тука коли се продават под път и на път просто става с малко търпение и следене на пазара.преди да си купя моя съм гледал и избирал коли цял месец, то вестници ли не 4етох и не се обаждах на огледи ходих, по авто къщи и т.н. и накрая си я намерих :good:

Ех,само ако разбирах малко повече щях и по двигателя до сега да съм бутал -основно почистване смяна на нещо а защо не и един основен,знаете как се прави като си купуваш кола 2 ръка.Тука тия са кожодери за смяна масло 20$ направо лудница.то вярно 20$ са нищо тука все едно 20лв ама за какво да ги дам като мога да сложа 4 камъка две талпи да си я вдигна да ленгна и за 10 мин да съм готов :icon_thumbup:

Като още един пример ще ти дам смяна на ремъци 600-800$ и за какво ако си имаш гарашче и инструменти за 1 събота си готов :icon_dance:

Тука хора аз американец под кола не съм видял,наи-големия куриоз бе6е като ходих да гледам един акорт мъж на средна възраст 45-50 колата изглеждаше фантасти4но отвън.Казвам му на тоя да вдигне капака да погледна и тоя като се изцепи "ами аз незнам от къде аз никога не съм го отварял, като стане нещто я карам в сервиза и те там я правят" направо ми прилоша Е то във всяко стадо си има и черни овце не казвам че всички са така, но тука системата е за всяко нещо си има майстор и цена

Пожелавам ти успех във избора и ако имаш повеше парички направо скачаи на по добрата платформа EVO,ako не G e страхотно :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като още един пример ще ти дам смяна на ремъци 600-800$ и за какво ако си имаш гарашче и инструменти за 1 събота си готов :icon_dance:

Много солена цена са ти казали, на един познат със същия като твоя галант му излезе 300, което включва и труда и частите. На моя малко отгоре, понеже е 3,0 V6 :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Аз съм в usa от около 6 месеца, и преди месец и нещо си скупих моето G ЕS 2001 2.4л на 100 хил мили за 3500$ ударих джакпота колата е била собственост преди мене на един пастор/тя е жена но така му казват тука няма значение пола/ която обичала да пътува и проповядва,което значи че повечето мили на моята кола са извън градки по магистралата което значи че двигателя не е ръчкан тръгни спри и т.н. на сичкото отгоре женичката малко възрастна станала и неможела да я кара та последната зима колицата прекарала на вънка.Гумите и бяха малко напукани и двигателя е хвнала малко прахолях и клей,но като го поразбудих първате седмица сега направо лети. Поразтърсих се из тукашните шипинг компании защтото мислих ако се прибера да се прибера с G-то и ми искаха 1500$ за контеинер.Вярно в контейнера влизат 2 коли или 1 кола и другото можеш да го напулнищ с каквото си искаш- перални, печки, уредби и т.н. Поразрових се малко и немога да си спомня къде четох май в някои форум че ако притежаваш мпс-то пове4е от 6 месеца и си работил с щататите има6 право ако иска6 да си я докараш-да вземеш контеинер и да го напулниш със всичко каквото поискаш но само по 1 бр. и не плащаш мито демек 1 пералня 1 сушилня 1 кола и т.н без мито, но ме се вигда не реално мен ако питаш.Ако все пак си решил да си купува6 G от щататие е хубаво да имаш някои познат на които имаш доверие да ти я избере, да ти намери тъник шипинг и да ти я прати пък вие после да се оправите за парите.Тука коли се продават под път и на път просто става с малко търпение и следене на пазара.преди да си купя моя съм гледал и избирал коли цял месец, то вестници ли не 4етох и не се обаждах на огледи ходих, по авто къщи и т.н. и накрая си я намерих :good:

Ех,само ако разбирах малко повече щях и по двигателя до сега да съм бутал -основно почистване смяна на нещо а защо не и един основен,знаете как се прави като си купуваш кола 2 ръка.Тука тия са кожодери за смяна масло 20$ направо лудница.то вярно 20$ са нищо тука все едно 20лв ама за какво да ги дам като мога да сложа 4 камъка две талпи да си я вдигна да ленгна и за 10 мин да съм готов :icon_thumbup:

Като още един пример ще ти дам смяна на ремъци 600-800$ и за какво ако си имаш гарашче и инструменти за 1 събота си готов :icon_dance:

Тука хора аз американец под кола не съм видял,наи-големия куриоз бе6е като ходих да гледам един акорт мъж на средна възраст 45-50 колата изглеждаше фантасти4но отвън.Казвам му на тоя да вдигне капака да погледна и тоя като се изцепи "ами аз незнам от къде аз никога не съм го отварял, като стане нещто я карам в сервиза и те там я правят" направо ми прилоша Е то във всяко стадо си има и черни овце не казвам че всички са така, но тука системата е за всяко нещо си има майстор и цена

Пожелавам ти успех във избора и ако имаш повеше парички направо скачаи на по добрата платформа EVO,ako не G e страхотно :rulez:

 

 

Ооо... колеги... 20$ за труд е нищо, елате в Австрия, за да ви прилошее... Ако ония са кожодери, тука са касапи канибали. Както и да е... Смяната на всички ремъци не е DIY работа за всеки... Може би за теб е нищо работа, ако си автомобилен механик, но не е като да си смениш гумата.

 

...Другото което знам за американските Галанти, е че не са толкова качествени както японските (т.е. европейските). Стандартите на качество са сходни с другите консерви произвеждани в Детройт, т.е. ниски в сравнение с японските. Прочети в car survey форумите мненията на хората. Странно, но повечето американци се оплакват от Галантите, а европейците ги хвалят. Това не се обяснява с разликата в стандартите на САЩ и Европа, европейците са не по-малко разглезени особени тези които имат големи коли (не броя тези със сапунерките Поло, 206 и т.н.). Проблеми със спирачките, ел. инсталацията, ръждата, боята помътнява и се отлепва... Интериора е с много по-евтин вид... Това е американския Галант, според форумите (сравнявал съм снимки, с моя например...)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Повече от ясно е, че има огромно значение къде е произведена една кола. Американските Галанти са правени в Америка, докато европейските (тези, които караме тук) са оригинални японски. Видя ли някъде надписа "MADE IN JAPAN", зная, че той е синоним на качество, което няма конкуренция !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

20$ горе долу освен ако не удариш примоция ти е маслото иначе цената за час труд е 80$,та за valve cover oil gasket-едно гумено оплатнение с две гумени траби за парното, 4 гумени накраиници за да не тече масло във свещите +труд не пове4е от 1 час за смяна, +оглед на двигателя+общо по4истване със някакви спрейове и сгъстен въздух ми взеха 300$ -е как да не ми стане кофти!! Ай за тръбите сам се преебах ,можех и сам да си ги монтирам като се замисля и гуменото опалатнение на .......... /там където се сипва маслто в двигателя капака на които да ре4ем пище 2.4л 16в нали се маха, е м/у него и поголямата 4ас на двигателя/ можех и сам да си го сменя,ако на челото ми пишеше младши механик или поне ентусиазма ми да разглабям колата и да я ръчкам всяка събота и неделя не наделее над желанието ми да не я използвам като oпитно зайче, а то и инструменти трява да имаш.Но това е положението.........

Зависи в кои щат си колега тука при мен в Кънектикът/гр Mystic-как пък го и уцелих значи малко богаташко курортно селце-скъпотияя/ около мен най-тънко смяна на ремъци намерих за 450$ в едно гаражче с две бензинови колонки отпред за дизел и обикновен :D Та и това трябва да правя скоро :icon_hmm: Разбрах че си в NJ /jimi/ близко ай ако има някои който ти прави колата в тоя район и както казваш е по тънкана сподели че имам някои още работи за доизкусоряване /ремъци , свещи скоростната е за преглед 4е незнам кога за последно е гледана няма оплаквания превключва мн добре но е почнала да се омаслява отвън металния предпазител или там както се казва /незначително е, но ми прави впечатление/ отдолу там сигурно е нещо я уплатнение я нещо друго :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

20$ горе долу освен ако не удариш примоция ти е маслото иначе цената за час труд е 80$,та за valve cover oil gasket-едно гумено оплатнение с две гумени траби за парното, 4 гумени накраиници за да не тече масло във свещите +труд не пове4е от 1 час за смяна, +оглед на двигателя+общо по4истване със някакви спрейове и сгъстен въздух ми взеха 300$ -е как да не ми стане кофти!! Ай за тръбите сам се преебах ,можех и сам да си ги монтирам като се замисля и гуменото опалатнение на .......... /там където се сипва маслто в двигателя капака на които да ре4ем пище 2.4л 16в нали се маха, е м/у него и поголямата 4ас на двигателя/ можех и сам да си го сменя,ако на челото ми пишеше младши механик или поне ентусиазма ми да разглабям колата и да я ръчкам всяка събота и неделя не наделее над желанието ми да не я използвам като oпитно зайче, а то и инструменти трява да имаш.Но това е положението.........

Зависи в кои щат си колега тука при мен в Кънектикът/гр Mystic-как пък го и уцелих значи малко богаташко курортно селце-скъпотияя/ около мен най-тънко смяна на ремъци намерих за 450$ в едно гаражче с две бензинови колонки отпред за дизел и обикновен :D Та и това трябва да правя скоро :icon_hmm: Разбрах че си в NJ /jimi/ близко ай ако има някои който ти прави колата в тоя район и както казваш е по тънкана сподели че имам някои още работи за доизкусоряване /ремъци , свещи скоростната е за преглед 4е незнам кога за последно е гледана няма оплаквания превключва мн добре но е почнала да се омаслява отвън металния предпазител или там както се казва /незначително е, но ми прави впечатление/ отдолу там сигурно е нещо я уплатнение я нещо друго :icon_hmm:

От одавна знам че сервизите и услугите в Щатско са скъпи и бях се замислил по едно време дали да не ходя там да си правя сервиз :D

Обаче бюрокрацията ме спираше и идеята си остана само мечта :icon_blush:

Относно щатските Галанти- те са с по лошо качество ,защото една голяма част от детайлите са произведени в Мексико, а и по голямата част от колите им се сглобяват в заводите на Крайслер също от мексиканци :mad: Това води до драстично понижение на качеството, затова - само японско сглопка :icon_thumbup: Това е истината......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами идвай де какво чакаш :icon_clap: то никога не е късно да сбъднеш една мечта

Да, опригиналното си е оригинално в това няма спор, но все пак я ми кажи значи ти никога няма да си купиш крайслер само защото го сглабят мексиканци ли?? :D Или някоя друга американска кола защото пак е сглабяна от "4уждоземци" а не от американци нищто че на челото им пише Линкълн или GMS?На ли си има стандарти норми изпитания отк и тестове и т.н както във всеки един завод.За това има гаранция която е нещо хубаво в америка защото каквото и да стане можеш да замени6 стоката с друга , да я ремонтират или да си доплати6 и да си вземеш по новия модел.Нали ако тази стока се изкара некачествена на пазара всички компании ще фалират от подмяни замяни и ремонти :)

Тогaва колега я ми кажи защо толкова много напирате за Американски коли, като качеството им е долнопробно??Аз по мой наблиудения един от главните проблеми на американците е тяхната немърливост и еднопосочно поведения.На брата американец му е казано че спагетите се готвят 7мин. и той ги готви точно седем минути и нито секунда пове4е, казано му е 4е маслото се сменя на всеки 3000мили и тои горкия не отваря капака да погледне аджиба за какво става на въпрос,ами тогава ми кажи как няма да има оплаквания на поразия

Темата е мн обширна и не ми се задълбочава че няма край,не ги и защитавам просто изказвам моето мнение,че в крайна сметка всичко опира до начин на експлоатиране и грижа за продукта :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах че си в NJ /jimi/ близко ай ако има някои който ти прави колата в тоя район и както казваш е по тънкана сподели че имам някои още работи за доизкусоряване /ремъци , свещи скоростната е за преглед 4е незнам кога за последно е гледана няма оплаквания превключва мн добре но е почнала да се омаслява отвън металния предпазител или там както се казва /незначително е, но ми прави впечатление/ отдолу там сигурно е нещо я уплатнение я нещо друго :icon_hmm:

Мога да ти дам телефона на един руснак, добре работи и не ти садира кожата :D Във Vineland се намира...Но ако не говориш руски малко трудно ще се разберете :wacko:

 

...Другото което знам за американските Галанти, е че не са толкова качествени както японските (т.е. европейските).

Абсолютно си прав :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз по мой наблиудения един от главните проблеми на американците е тяхната немърливост и еднопосочно поведения.На брата американец му е казано че спагетите се готвят 7мин. и той ги готви точно седем минути и нито секунда пове4е, казано му е 4е маслото се сменя на всеки 3000мили и тои горкия не отваря капака да погледне аджиба за какво става на въпрос,ами тогава ми кажи как няма да има оплаквания на поразия

Темата е мн обширна и не ми се задълбочава че няма край,не ги и защитавам просто изказвам моето мнение,че в крайна сметка всичко опира до начин на експлоатиране и грижа за продукта :icon_bye:

 

Колега, де да сменяха всички маслото на 3000 мили като тях... Смятай, какво скапано масло се продава... Или какви са им меки стоманите на Крайслерите... :D Проблема е другаде, но макар че си там, не го виждаш... Няма такова нещо като грижа за продукта... Има ставане рано, сядане в колата, и тя трябва да запали и да закара до работа... За да се изкарат пари за следващата... Затворен цикъл се получава. Няма време за клечане и отваряне на капака.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, де да сменяха всички маслото на 3000 мили като тях... Смятай, какво скапано масло се продава... Или какви са им меки стоманите на Крайслерите... :D Проблема е другаде, но макар че си там, не го виждаш... Няма такова нещо като грижа за продукта... Има ставане рано, сядане в колата, и тя трябва да запали и да закара до работа... За да се изкарат пари за следващата... Затворен цикъл се получава. Няма време за клечане и отваряне на капака.

 

Примерите които дадох а именно 7-те минути и 3-те хиляди мили са образни изках да дам израз на тяхното "коне с капаци" поведение/Изкам да подчертая че не всички са такива, има хора кото са с доста отворен мироглед и поглед в/у нещата,но болшинството категорично НЕ/. Колкото до проблема ,никога не съм се опитвал да го търся или да го разбирам и нямам и намерението.Знаеш всяка една държава, всеки един народ си живее със своите разбирания, манталитет начин на поведение и т.н Приобщаването към техното общество или така да се каже по български "промиване на мозука" не става с месец-два или година-три например та преди това да се случи мисля да съм се върнал :icon_thumbup:

По тая логика качваш-пали- и заминаваш, колега ти да не караш кочина/ не се засягаи това е образно казано/ ??Всичко си иска грижата за да ти се отпалти след това,нали знаеш дай 5 вземи 20.

И тоя израз "няма време за клечене и отваряне на капака" то затова и има толкова много бангии из София!!. Тва да не е жена,че да лежиш всеки ден под нея? :D Кефа е голям неделя сутрин пред блока/къщата с кафето и цигарата в ръка, да вдигнеш капака да чекнеш маслото да я поогледаш, да палнеш G-класата, да палнеш 2-ра цигара да я послушаш малко как мърка, трака ли? как е? и докато се усетиш си готов.Не отнема много според мен, а и настроенито ще ти се вдигне

Пък и ако си го създадеш като навик ощте по добре "Твоята неделя сутрин" :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Примерите които дадох а именно 7-те минути и 3-те хиляди мили са образни изках да дам израз на тяхното "коне с капаци" поведение/Изкам да подчертая че не всички са такива, има хора кото са с доста отворен мироглед и поглед в/у нещата,но болшинството категорично НЕ/. Колкото до проблема ,никога не съм се опитвал да го търся или да го разбирам и нямам и намерението.Знаеш всяка една държава, всеки един народ си живее със своите разбирания, манталитет начин на поведение и т.н Приобщаването към техното общество или така да се каже по български "промиване на мозука" не става с месец-два или година-три например та преди това да се случи мисля да съм се върнал :icon_thumbup:

По тая логика качваш-пали- и заминаваш, колега ти да не караш кочина/ не се засягаи това е образно казано/ ??Всичко си иска грижата за да ти се отпалти след това,нали знаеш дай 5 вземи 20.

И тоя израз "няма време за клечене и отваряне на капака" то затова и има толкова много бангии из София!!. Тва да не е жена,че да лежиш всеки ден под нея? :D Кефа е голям неделя сутрин пред блока/къщата с кафето и цигарата в ръка, да вдигнеш капака да чекнеш маслото да я поогледаш, да палнеш G-класата, да палнеш 2-ра цигара да я послушаш малко как мърка, трака ли? как е? и докато се усетиш си готов.Не отнема много според мен, а и настроенито ще ти се вдигне

Пък и ако си го създадеш като навик ощте по добре "Твоята неделя сутрин" :icon_clap:

 

Колега, с теб имаме фундаментални различия по въпросите. Според мен да не се приобщиш към една нация при положение че живееш там е вид живот в изолация без смисъл. Аз бих се опитал да извлека положителните неща от контакта си с която и да е страна. Но това е офтопик. По темата: Обичам да се занимавам с колата, това го намирам за много успокояващо занимание. Галанта ми е все едно слязъл от конвейр, отвътре и отвън, и под капака, все пак е само на 40 000км, и всяка нередност се оправя веднага, само оригинални консумативи, само в квалифициран сервиз :mitsu-smiley: . За мен е много по-изгодно да се поравя в сервиз, а за мен да остане лесната работа - проверки, миене и лъскане, което е също много важно. Колата иска не толкова грижи, а инвестиции на пари при проблеми, хубави пътища и нормално каране. Чека на масло - това е рутина, не е кеф, и при сравнително нова кола е безполезно занимание, маслото просто си стои на старото ниво. Имам и десет годишно друго Мицубиши, което е в състояние на нова кола, със съвестни инвестиции и обслужване. В България се внасят стари коли, които са пресекли критичната точка на безгрижно каране, и са почнали да се разпадат оттук и там. На практика при тези коли е достигнат лимита на лайфтайма, и те са за скрап. Затова хората са се отървали от тях. В момента когато ремонтните дейности в България станат скъпи както е в другите европейски страни, никой няма да подържа на изкуствено дишане амортизирани коли. Не искам да генерализирам, но те не са в такова състояние, защото българина не се грижи, напротив, българина полага големи грижи да държи тези коли в движение. ... :D В напредналите "капиталистически" страни, автомобилът се кара до смяна на ангренаж. След това се разкарва, защото следват спирачки, съединител, скорости, някой лагер, бобина, и накрая сметката се измерва в хиляди евро, при това за обезценена кола, която в случай на инцидент никога няма да бъде изплатена в размера на инвестираните пари за подръжка. Така че - нова кола, добре работа, и газ! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с теб имаме фундаментални различия по въпросите. Според мен да не се приобщиш към една нация при положение че живееш там е вид живот в изолация без смисъл. Аз бих се опитал да извлека положителните неща от контакта си с която и да е страна. Но това е офтопик. По темата: Обичам да се занимавам с колата, това го намирам за много успокояващо занимание. Галанта ми е все едно слязъл от конвейр, отвътре и отвън, и под капака, все пак е само на 40 000км, и всяка нередност се оправя веднага, само оригинални консумативи, само в квалифициран сервиз :mitsu-smiley: . За мен е много по-изгодно да се поравя в сервиз, а за мен да остане лесната работа - проверки, миене и лъскане, което е също много важно. Колата иска не толкова грижи, а инвестиции на пари при проблеми, хубави пътища и нормално каране. Чека на масло - това е рутина, не е кеф, и при сравнително нова кола е безполезно занимание, маслото просто си стои на старото ниво. Имам и десет годишно друго Мицубиши, което е в състояние на нова кола, със съвестни инвестиции и обслужване. В България се внасят стари коли, които са пресекли критичната точка на безгрижно каране, и са почнали да се разпадат оттук и там. На практика при тези коли е достигнат лимита на лайфтайма, и те са за скрап. Затова хората са се отървали от тях. В момента когато ремонтните дейности в България станат скъпи както е в другите европейски страни, никой няма да подържа на изкуствено дишане амортизирани коли. Не искам да генерализирам, но те не са в такова състояние, защото българина не се грижи, напротив, българина полага големи грижи да държи тези коли в движение. ... :D В напредналите "капиталистически" страни, автомобилът се кара до смяна на ангренаж. След това се разкарва, защото следват спирачки, съединител, скорости, някой лагер, бобина, и накрая сметката се измерва в хиляди евро, при това за обезценена кола, която в случай на инцидент никога няма да бъде изплатена в размера на инвестираните пари за подръжка. Така че - нова кола, добре работа, и газ! :D

Kолега, не можах да сфана как се приобщаваш към тамошния живот и все още караш 10 годишна кола? :)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Kолега, не можах да сфана как се приобщаваш към тамошния живот и все още караш 10 годишна кола? :)

 

Тази кола по принцип бях тръгнал да я продавам след като си взех Галанта, но жена ми смени работата и се налага да пътува по 50км на ден в друга посока... И така колата си остана наша. Макар и на 10 години, работи перфектно, освен това някакси не ми се иска да я продаваме... :D Но... наскоро платихме 1300 евро за смяна на всичко което беше за смяна... принудиха ме, иначе няма стикер... но това е за последно... И колкото и да съм фен на първото ми :mitsu-smiley: , все пак ме е яд, защото продавайки я за 2000, плюс тези 1300, плюс бъдещи неочаквани разходи, това са 1/4 вноските за един нов Спейс Стар, който в близките 5-6 години няма да стъпи в сервиз за друго освен масла и консумативи... И осреднено за дълъг период от време, би струвал дори по-малко, а би предложил свежестта (не друго) на нов автомобил. Надявам се ме разбираш правилно, описвам си честно ситуацията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...