doktorabg Публикувано 5 март 2012 Сподели Публикувано 5 март 2012 Здравейте,Galanta от два дена прекъсваДава грешка 44 - бобина на 1 и 4 цилиндърРазмених бобините и очаквах да покаже грешка 52 - бобина на 2 и 5(в случая 3) , но не пак показва 44 ,т.е. бобините са здравиПреди да стане това малко замириса под таблото където е ЕКУ , днес ще проверявам кабелите от ЕКУ къмбобините и датчикая на кол.вал , но ако се окаже ЕКУ - някакви идеи за ремонт , не сам отварял на GalantВъв всеки случай ако имате някакви идеи ще се радвам да ги споделите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 март 2012 Сподели Публикувано 5 март 2012 Кабели,свещи :icon_hmm: ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorabg Публикувано 5 март 2012 Автор Сподели Публикувано 5 март 2012 Добре са,в смисъл нови свещи и проверени кабели Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 март 2012 Сподели Публикувано 5 март 2012 (редакция) Независимо коя бобина ще изгори все си дава грешка 44. Това е обща грешка за проблем с бобините, няма две отделени грешки........Т.е. колкото и да ги разменяте все ще е 44. П.С. Ако някъде има късо по кабелите е възможно да запуше и да замирише. Самото ЕКУ нито ще запуши, нито замирише....Умира си безславно(като Форд и циг....).....Имам предвид точно управлението на запалването. Редактирано 5 март 2012 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorabg Публикувано 5 март 2012 Автор Сподели Публикувано 5 март 2012 (редакция) За ЕКУ - ОК , утре ще проверявам кабелитено защо в Autodata има три грешки за бобините - 44 , 52 , 53Няма логика да ги има ,а винаги да показва 44 :icon_hmm:Или само на 4-цилиндров Редактирано 5 март 2012 от doktorabg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 март 2012 Сподели Публикувано 5 март 2012 Защото Аутодатата е безкрайно грешна програма(по-добре е да се плозва примерно Vivid Workshop). Из форума се търкалят сервизни ръководства, на тях е най-добре да се вярва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorabg Публикувано 5 март 2012 Автор Сподели Публикувано 5 март 2012 (редакция) :icon_hmm: ОК,ще погледна ,аз го имам(Vivid...) ,но го ползвам рядкоИмам книги на Autodata още от 80-те години и винаги нея ползвам и досега ме е подвеждалаНо няма безгрешни неща(щом са правени от човек) :icon_thumbup: Благодаря :drinks:Но явно тази грешка - 44 я дава и ако сменяш ангр.ремък и превъртиш кол. вал след смянатаи не си откачил акумулатораТук са я обявили за грешка на 2008г :first: от Gutman(тестер) :icon_clap: :icon_hmm:Имам цялата статия но е на немскиFehler des Monats - Juni 2008 Fahrzeug: Mitsubishi Galant und Space Runner (N50) mit 2,0 i Motor, Typ 4G63 ab Baujahr 1999Но и от Autocom Pro Cars пак дават 3 грешки за бобини,интересно но фактНезнам ЕКУ-то дали е на Bosch явно има много бъгове :icon_doh: Редактирано 5 март 2012 от doktorabg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 март 2012 Сподели Публикувано 5 март 2012 (редакция) Е как ще дават три грешки, като то няма автомобил от тези години с три бобини. Че чак и статии писали.........Нищо на Bosch нямаш в твоя автомобил, пък и бъговете са пренебрежимо малки. Редактирано 5 март 2012 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorabg Публикувано 5 март 2012 Автор Сподели Публикувано 5 март 2012 (редакция) Е как ще дават три грешки, като то няма автомобил от тези години с три бобини. Че чак и статии писали.........Нищо на Bosch нямаш в твоя автомобил, пък и бъговете са пренебрежимо малки.Статията е когато си сменял ремък и после светне CHECK и даде грешка 44 - http://newsletter.gutmann-messtechnik.com/img/NL_05.06.08/newsletter.htmА иначе грешките ги дават44 - бобина 1 и 4 цилиндър52 - ...... 2 и 553 - ...... 3 и 6Но най вероятно са за V6 , а за 4 цил. както казваш е само 44Колата е 4 цил. и има две бобини , но ме съмнява японеца да го направи толкова нескопосано,а може и да Редактирано 5 март 2012 от doktorabg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 5 март 2012 Сподели Публикувано 5 март 2012 Статията е когато си сменял ремък и после светне CHECK и даде грешка 44 - http://newsletter.gu.../newsletter.htmА иначе грешките ги дават44 - бобина 1 и 4 цилиндър52 - ...... 2 и 553 - ...... 3 и 6Но най вероятно са за V6 , а за 4 цил. както казваш е само 44Колата е 4 цил. и има две бобини , но ме съмнява японеца да го направи толкова нескопосано,а може и да Докторе, послушай какво ти казва Милен.И още нещо> Знай, че Галант е японска машина, правена в Япония, от японци и няма общо с европейските бъгови марки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Но най вероятно са за V6 , а за 4 цил. както казваш е само 44 А най вероятно е да са се объркали, защото при V6 няма такива бобини, които да подават към 2 цилиндъра .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorabg Публикувано 6 март 2012 Автор Сподели Публикувано 6 март 2012 А най вероятно е да са се объркали, защото при V6 няма такива бобини, които да подават към 2 цилиндъра ..Аз уважавам чуждото мнение , човек се учи докато е жив , няма безгрешниВ работата всеки ден научава нещо ново , но просто се учудвам защо японецане го е направил да следи и двете бобини,не е сложноБлагодаря за отделеното време и идеи :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 март 2012 Сподели Публикувано 6 март 2012 Внимание, спам!Не вярвай 100% в Аутодата. Миналата година 3 групи механици зацепваха един V6 на Рено и мъкнеха някакви разпечатки от аутодатата, по едно време гледах и лаптоп бяха донесли. Сигурно да си проверят пощата, не знам. Накрая го зацепихме с един приятел механик с помощта на мануала. Реното седя 2 месеца по ангр. вериги, които веднъж са лява и дясна и втори път си имат точно място... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorabg Публикувано 6 март 2012 Автор Сподели Публикувано 6 март 2012 (редакция) Внимание, спам!Не вярвай 100% в Аутодата. Миналата година 3 групи механици зацепваха един V6 на Рено и мъкнеха някакви разпечатки от аутодатата, по едно време гледах и лаптоп бяха донесли. Сигурно да си проверят пощата, не знам. Накрая го зацепихме с един приятел механик с помощта на мануала. Реното седя 2 месеца по ангр. вериги, които веднъж са лява и дясна и втори път си имат точно място...Винаги едно на ум,все пак още можем да мислим :icon_thumbup:А то има и хора които и да гледат и да четат пак нищ :icon_hmm: о не разбират Редактирано 6 март 2012 от doktorabg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorabg Публикувано 6 март 2012 Автор Сподели Публикувано 6 март 2012 А за Galanta беше прекъсната връзката от ЕКУ 23-пин към едната бобина,оправих я,заработи идеално и след 50км пак старата историяна 2 цил. и грешка 44 :icon_hmm: и за днес приключих , утре с нови сили и знания.Някакви идеи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorabg Публикувано 6 март 2012 Автор Сподели Публикувано 6 март 2012 Внимание, спам!Не вярвай 100% в Аутодата. Миналата година 3 групи механици зацепваха един V6 на Рено и мъкнеха някакви разпечатки от аутодатата, по едно време гледах и лаптоп бяха донесли. Сигурно да си проверят пощата, не знам. Накрая го зацепихме с един приятел механик с помощта на мануала. Реното седя 2 месеца по ангр. вериги, които веднъж са лява и дясна и втори път си имат точно място...И друго , всеки сваля Autodata и в момента най-новата версия е уж 3.38 но от фирмата си нямят и понятие за нея , тяхната най-нова е 2.39 , казвам това защото човека които е представител на SUN , Autodata и други диагностични уреди и програми в Виена ми е показвал цялата гама на PDL , Autodata и др. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.