Премини към съдържание

doktorabg

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Wien

doktorabg's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. И друго , всеки сваля Autodata и в момента най-новата версия е уж 3.38 но от фирмата си нямят и понятие за нея , тяхната най-нова е 2.39 , казвам това защото човека които е представител на SUN , Autodata и други диагностични уреди и програми в Виена ми е показвал цялата гама на PDL , Autodata и др.
  2. А за Galanta беше прекъсната връзката от ЕКУ 23-пин към едната бобина,оправих я,заработи идеално и след 50км пак старата история на 2 цил. и грешка 44 :icon_hmm: и за днес приключих , утре с нови сили и знания. Някакви идеи
  3. Винаги едно на ум,все пак още можем да мислим :icon_thumbup: А то има и хора които и да гледат и да четат пак нищ :icon_hmm: о не разбират
  4. Аз уважавам чуждото мнение , човек се учи докато е жив , няма безгрешни В работата всеки ден научава нещо ново , но просто се учудвам защо японеца не го е направил да следи и двете бобини,не е сложно Благодаря за отделеното време и идеи :drinks:
  5. Статията е когато си сменял ремък и после светне CHECK и даде грешка 44 - http://newsletter.gutmann-messtechnik.com/img/NL_05.06.08/newsletter.htm А иначе грешките ги дават 44 - бобина 1 и 4 цилиндър 52 - ...... 2 и 5 53 - ...... 3 и 6 Но най вероятно са за V6 , а за 4 цил. както казваш е само 44 Колата е 4 цил. и има две бобини , но ме съмнява японеца да го направи толкова нескопосано,а може и да
  6. :icon_hmm: ОК,ще погледна ,аз го имам(Vivid...) ,но го ползвам рядко Имам книги на Autodata още от 80-те години и винаги нея ползвам и досега ме е подвеждала Но няма безгрешни неща(щом са правени от човек) :icon_thumbup: Благодаря :drinks: Но явно тази грешка - 44 я дава и ако сменяш ангр.ремък и превъртиш кол. вал след смяната и не си откачил акумулатора Тук са я обявили за грешка на 2008г :first: от Gutman(тестер) :icon_clap: :icon_hmm: Имам цялата статия но е на немски Fehler des Monats - Juni 2008 Fahrzeug: Mitsubishi Galant und Space Runner (N50) mit 2,0 i Motor, Typ 4G63 ab Baujahr 1999 Но и от Autocom Pro Cars пак дават 3 грешки за бобини,интересно но факт Незнам ЕКУ-то дали е на Bosch явно има много бъгове :icon_doh:
  7. За ЕКУ - ОК , утре ще проверявам кабелите но защо в Autodata има три грешки за бобините - 44 , 52 , 53 Няма логика да ги има ,а винаги да показва 44 :icon_hmm: Или само на 4-цилиндров
  8. Добре са,в смисъл нови свещи и проверени кабели
  9. Здравейте, Galanta от два дена прекъсва Дава грешка 44 - бобина на 1 и 4 цилиндър Размених бобините и очаквах да покаже грешка 52 - бобина на 2 и 5(в случая 3) , но не пак показва 44 , т.е. бобините са здрави Преди да стане това малко замириса под таблото където е ЕКУ , днес ще проверявам кабелите от ЕКУ към бобините и датчикая на кол.вал , но ако се окаже ЕКУ - някакви идеи за ремонт , не сам отварял на Galant Във всеки случай ако имате някакви идеи ще се радвам да ги споделите.
×
×
  • Създаване...