Премини към съдържание

Galant 2.0 бензин 1999г. прекъсва


Препоръчано мнение

Здравейте,

Galanta от два дена прекъсва

Дава грешка 44 - бобина на 1 и 4 цилиндър

Размених бобините и очаквах да покаже грешка 52 - бобина на 2 и 5(в случая 3) , но не пак показва 44 ,

т.е. бобините са здрави

Преди да стане това малко замириса под таблото където е ЕКУ , днес ще проверявам кабелите от ЕКУ към

бобините и датчикая на кол.вал , но ако се окаже ЕКУ - някакви идеи за ремонт , не сам отварял на Galant

Във всеки случай ако имате някакви идеи ще се радвам да ги споделите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Независимо коя бобина ще изгори все си дава грешка 44. Това е обща грешка за проблем с бобините, няма две отделени грешки........Т.е. колкото и да ги разменяте все ще е 44.

 

П.С. Ако някъде има късо по кабелите е възможно да запуше и да замирише. Самото ЕКУ нито ще запуши, нито замирише....Умира си безславно(като Форд и циг....).....Имам предвид точно управлението на запалването.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За ЕКУ - ОК , утре ще проверявам кабелите

но защо в Autodata има три грешки за бобините - 44 , 52 , 53

Няма логика да ги има ,а винаги да показва 44 :icon_hmm:

Или само на 4-цилиндров

post-14337-028347500 1330977088_thumb.jpg

Редактирано от doktorabg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото Аутодатата е безкрайно грешна програма(по-добре е да се плозва примерно Vivid Workshop). Из форума се търкалят сервизни ръководства, на тях е най-добре да се вярва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_hmm: ОК,ще погледна ,аз го имам(Vivid...) ,но го ползвам рядко

Имам книги на Autodata още от 80-те години и винаги нея ползвам и досега ме е подвеждала

Но няма безгрешни неща(щом са правени от човек) :icon_thumbup:

Благодаря :drinks:

Но явно тази грешка - 44 я дава и ако сменяш ангр.ремък и превъртиш кол. вал след смяната

и не си откачил акумулатора

Тук са я обявили за грешка на 2008г :first: от Gutman(тестер) :icon_clap: :icon_hmm:

Имам цялата статия но е на немски

Fehler des Monats - Juni 2008

Fahrzeug: Mitsubishi Galant und Space Runner (N50) mit 2,0 i Motor, Typ 4G63 ab Baujahr 1999

Но и от Autocom Pro Cars пак дават 3 грешки за бобини,интересно но факт

Незнам ЕКУ-то дали е на Bosch явно има много бъгове :icon_doh:

Редактирано от doktorabg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как ще дават три грешки, като то няма автомобил от тези години с три бобини. Че чак и статии писали.........Нищо на Bosch нямаш в твоя автомобил, пък и бъговете са пренебрежимо малки.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как ще дават три грешки, като то няма автомобил от тези години с три бобини. Че чак и статии писали.........Нищо на Bosch нямаш в твоя автомобил, пък и бъговете са пренебрежимо малки.

Статията е когато си сменял ремък и после светне CHECK и даде грешка 44 - http://newsletter.gutmann-messtechnik.com/img/NL_05.06.08/newsletter.htm

А иначе грешките ги дават

44 - бобина 1 и 4 цилиндър

52 - ...... 2 и 5

53 - ...... 3 и 6

Но най вероятно са за V6 , а за 4 цил. както казваш е само 44

Колата е 4 цил. и има две бобини , но ме съмнява японеца да го направи толкова нескопосано,а може и да

Редактирано от doktorabg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Статията е когато си сменял ремък и после светне CHECK и даде грешка 44 - http://newsletter.gu.../newsletter.htm

А иначе грешките ги дават

44 - бобина 1 и 4 цилиндър

52 - ...... 2 и 5

53 - ...... 3 и 6

Но най вероятно са за V6 , а за 4 цил. както казваш е само 44

Колата е 4 цил. и има две бобини , но ме съмнява японеца да го направи толкова нескопосано,а може и да

 

Докторе, послушай какво ти казва Милен.

И още нещо> Знай, че Галант е японска машина, правена в Япония, от японци и няма общо с европейските бъгови марки :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Но най вероятно са за V6 , а за 4 цил. както казваш е само 44

 

А най вероятно е да са се объркали, защото при V6 няма такива бобини, които да подават към 2 цилиндъра ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А най вероятно е да са се объркали, защото при V6 няма такива бобини, които да подават към 2 цилиндъра ..

Аз уважавам чуждото мнение , човек се учи докато е жив , няма безгрешни

В работата всеки ден научава нещо ново , но просто се учудвам защо японеца

не го е направил да следи и двете бобини,не е сложно

Благодаря за отделеното време и идеи :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Внимание, спам!

Не вярвай 100% в Аутодата. Миналата година 3 групи механици зацепваха един V6 на Рено и мъкнеха някакви разпечатки от аутодатата, по едно време гледах и лаптоп бяха донесли. Сигурно да си проверят пощата, не знам. Накрая го зацепихме с един приятел механик с помощта на мануала. Реното седя 2 месеца по ангр. вериги, които веднъж са лява и дясна и втори път си имат точно място...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Внимание, спам!

Не вярвай 100% в Аутодата. Миналата година 3 групи механици зацепваха един V6 на Рено и мъкнеха някакви разпечатки от аутодатата, по едно време гледах и лаптоп бяха донесли. Сигурно да си проверят пощата, не знам. Накрая го зацепихме с един приятел механик с помощта на мануала. Реното седя 2 месеца по ангр. вериги, които веднъж са лява и дясна и втори път си имат точно място...

Винаги едно на ум,все пак още можем да мислим :icon_thumbup:

А то има и хора които и да гледат и да четат пак нищ :icon_hmm: о не разбират

Редактирано от doktorabg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за Galanta беше прекъсната връзката от ЕКУ 23-пин към едната бобина,оправих я,заработи идеално и след 50км пак старата история

на 2 цил. и грешка 44 :icon_hmm: и за днес приключих , утре с нови сили и знания.

Някакви идеи

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Внимание, спам!

Не вярвай 100% в Аутодата. Миналата година 3 групи механици зацепваха един V6 на Рено и мъкнеха някакви разпечатки от аутодатата, по едно време гледах и лаптоп бяха донесли. Сигурно да си проверят пощата, не знам. Накрая го зацепихме с един приятел механик с помощта на мануала. Реното седя 2 месеца по ангр. вериги, които веднъж са лява и дясна и втори път си имат точно място...

И друго , всеки сваля Autodata и в момента най-новата версия е уж 3.38 но от фирмата си нямят и понятие за нея , тяхната най-нова е 2.39 ,

казвам това защото човека които е представител на SUN , Autodata и други диагностични уреди и програми в Виена ми е показвал цялата гама на PDL , Autodata и др.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...