Премини към съдържание

проблем с решетки на въздуховодите


RISTAS

Препоръчано мнение

Здравейте, искам да попитак някои знае ли как се разглобяват решетките на въздуховодите на таблото! Като взех колата бяха помляни и възнамерявам да ги сменям, защото ме изнервят разбити! Благодаря предварително !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да попитак някои знае ли как се разглобяват решетките на въздуховодите на таблото! Като взех колата бяха помляни и възнамерявам да ги сменям, защото ме изнервят разбити! Благодаря предварително !

Дясната я смених,лявата още не съм я намерил.Пипай внимателно, не си спомням на щипки ли бяха или профил срещу профил.Всъщност не е точно само решетка,а цяло тяло около 10 см., което влиза на дълбочина и в дъното му се закачат жилата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имат едни метални щипки вътре,но както каза колегата трябва да се пипа внимателно ,че лесно се чупят.С малка отверка става номера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах някъде снимки, но не мога да ги намеря.

Но намерих тези, на които съм почиствал решетките на Колта.

Същото е и при Каризмата, само формата и е друга и местата на щипките е променено.

http://valboss.snimka.bg/automobiles/v-zduhovod-kolt-v.591805

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е хубава кола :mitsu-smiley: :icon_thumbup: ама тези решетки много нежнички,май е масов този проблем.......чак ме е страх да ги пипам вече,половината са потрошени........дали има някакъв начин да се пооправят

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има - залепяш парчето или забиваш едно нагрято телче на мястото на счупения щифт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, чак пък телче....

Аз ремонтирах на Колта с топлийка.

Нагрях, забодох, отрязах излишното и нахлузих върху забодената топлийка изолация от кабел 0.5 кв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми бяха счупили част от пасажерската духалка. Извадих пластинката с леко огъване и после нагрях едно парче от проводник с поялника и го забих на мястото на щифта, после му върнах и изолацията. Новия щифт трябва да се отреже малко по-къс от другия за да може пластината да се монтира сравнително лесно, без да се сваля цялата решетка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се изпочупиха доста от щифчетата, предимно на средната конзола. Близо половината щифчета вече са отремонтирани чрез набиване на загряти метални детайлчета. За жалост си е голяма играчка разглобяването на средните въздуховоди, а и нагласянето на щифчетата също е доста изнервящо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, чак пък телче....

Аз ремонтирах на Колта с топлийка.

Нагрях, забодох, отрязах излишното и нахлузих върху забодената топлийка изолация от кабел 0.5 кв.

И аз използвах топлийки и стана много добре и лесно :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...