lancer4x4 Публикувано 24 януари 2012 Сподели Публикувано 24 януари 2012 Може ли на хидравлична рейка да се махне ремъка на помпата и да се ползва като обикновена рейка.П.П. Знам че не трябва да се върти волана без да работи двигателя, но това е при форсмажорни обстоятелства. Един чул и казал на трети че, някои си опитал, но бил с ремък само с наработещ двигател: И хидравликата изхвърлила капачката и голяма част от маслото. Като гледам при :mitsu-smiley: няма как да изхвърли капачката, как се отразява това на управлението освен тежкия волан на място?Дайте компетентно мнение ,че това е част от управлението и не е шега работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 24 януари 2012 Сподели Публикувано 24 януари 2012 Трябва да си бая якичък в ръцете. Но става. Пробвал съм го на кола, която беше теглена. Тежък е, но се управлява, ама по бавничко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 януари 2012 Сподели Публикувано 24 януари 2012 Нищо няма да стане, но на място волана ще е доста по-тежък и в завоите ще "дърпа" навън. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sturm44 Публикувано 24 януари 2012 Сподели Публикувано 24 януари 2012 На моят Вагон есента сменях маншон на кормилната рейка. Завъртях волана на пълен десен, смених маншона, и при връщане на волана в нормално положение /при не работещ двигател/ изхвърли хидравлична течност... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 24 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2012 Колега забеляза ли от къде изхвърли маслото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sturm44 Публикувано 25 януари 2012 Сподели Публикувано 25 януари 2012 Колега забеляза ли от къде изхвърли маслото? Изхвърли течност покрай капачката на съда за хидравличната течност - "оля" го целият... Не знам дали има значение, но като проверявах нивото по-преди беше доста над средата на щеката, дори гонеше МАХ-резката... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 26 януари 2012 Сподели Публикувано 26 януари 2012 Аз теглих 150 км/ От които повечето по магистрала и междуградски пътища , но имаше и градско в София / кола с неработещ двигател /галант е38/ и никакъв проблем нямаше . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 26 януари 2012 Сподели Публикувано 26 януари 2012 Може ли на хидравлична рейка да се махне ремъка на помпата и да се ползва като обикновена рейка.... Каква е целта - да елиминираш хидравликата въобще, или само за екстрен случай... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 27 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2012 Каква е целта - да елиминираш хидравликата въобще, или само за екстрен случай...Шайбата прави осмици!!!П.П. Не ме питай защо :mitsurally: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 28 януари 2012 Сподели Публикувано 28 януари 2012 Както са писали по-горе колегите, не е невъзможно да се кара без хидравлика, но това е само за екстрени ситуации...Воланът наистина става доста "тежък", управлението се затруднява значително и може да стане беля :icon_crying: Аз не бих те посъветвал да караш така :icon_hmm: Вариантите са два: - или да ремонтираш съществуващите възли /евентуална подмяна/ - или да замениш хидравл.рейка с механична Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 Аз миналата година се прибрах от Велинград без ремък на хидравликата (беше ми запекла ролката на компресора на климатика и стопи ремъка). Доста тежък волан на място като си (и когато караш бавно). Като се движиш с нормална скорост не е проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 Шайбата прави осмици!!!П.П. Не ме питай защо :mitsurally:Еййй, голяма драма с тази рейка ...Махай помпата, откачи входящият и изходящият маркуч от самата рейка, завърти няколко пъти наляво- надясно да изхвърли маслото от цилиндъра на рейката и волана става като на кола без хидравлика ..Така можеш да караш докато се разбие напълно рейката, т.е. 100 години ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 1 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2012 (редакция) Еййй, голяма драма с тази рейка ...Махай помпата, откачи входящият и изходящият маркуч от самата рейка, завърти няколко пъти наляво- надясно да изхвърли маслото от цилиндъра на рейката и волана става като на кола без хидравлика ..Така можеш да караш докато се разбие напълно рейката, т.е. 100 години ..:DТова исках да чуя :good: П.П. съвета от майстор си е друга работа mario64 :respect: Темата е изчерпана може да се :ulock:За 100-те години :icon_crying: австриеца ги е навъртял само за 15 години има як луфт който ще обера. Редактирано 1 февруари 2012 от lancer4x4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.