dian denev Публикувано 9 януари 2012 Сподели Публикувано 9 януари 2012 Здравейте!Нагревателя на задното стъкло не работеше,и като свалих кората установих,че клемата на масата е скъсана от спойката.Въпроса ми е имали опасност да се спука стъклото,ако се пробвам да запоя клемата.Предварително ви благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekos Публикувано 9 януари 2012 Сподели Публикувано 9 януари 2012 Здравейте!Нагревателя на задното стъкло не работеше,и като свалих кората установих,че клемата на масата е скъсана от спойката.Въпроса ми е имали опасност да се спука стъклото,ако се пробвам да запоя клемата.Предварително ви благодаря! Привет Колега! Аз лично точно в такова време съм пукал стъкло по този начин, НО причината беше, че се заговорих с един приятел и поялника загря и като допрях до студеното стъкло и то се спука (за щастие имах каско на колата). Клемата, за която говориш на самото стъкло ли е или не? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarD Публикувано 10 януари 2012 Сподели Публикувано 10 януари 2012 В студено време със сигурност ще се спука. Ако има разстояние от стъклото и можеш да намериш топъл гараж да затоплиш колата можеш да се пробваш. Иначе рискуваш много според мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex_ Публикувано 10 януари 2012 Сподели Публикувано 10 януари 2012 Здравейте!Нагревателя на задното стъкло не работеше,и като свалих кората установих,че клемата на масата е скъсана от спойката.Въпроса ми е имали опасност да се спука стъклото,ако се пробвам да запоя клемата.Предварително ви благодаря!Здравей, Аз имах същия проблем даже тема бях пускал.Пробвах да я залепя,запоя и т.н., докато не ми хрумна просто да използвам ламарината на купето да притиска клемата към пистата на стъклото, така че да даде контакт ;). Мързи ме да свалям кората на задната врата да снимам, но надявам се ме разбираш ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 10 януари 2012 Сподели Публикувано 10 януари 2012 Пробвах да я залепя,запоя и т.н., докато не ми хрумна просто да използвам ламарината на купето да притиска клемата към пистата на стъклото, така че да даде контакт ;). Ето я темата цък ,и двамата сте късметлии че ви се е откачила минусовата клема. При мен беше плюсовата и ми се наложи да го залепя с това лепило "Loctite rear window defogger tab adhesive" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dian denev Публикувано 11 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2012 Благодаря колеги,ще пробвам вариантите с лепилото или с ламарината Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 18 февруари 2012 Сподели Публикувано 18 февруари 2012 Благодаря колеги,ще пробвам вариантите с лепилото или с ламарината Поне да беше дописал темата, че е станало с ламаринката та хората да разберат , че всичко е ОК и от форума има ФАЙДА. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 18 февруари 2012 Сподели Публикувано 18 февруари 2012 И моите реотанчета не нагряваха,и тъкмо да взема да търся причината,някой ми "помогна"-счупи ми стъклото :icon_blush: Сега срещу 160лв.всичките работят перфектно... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi Ruse Публикувано 18 февруари 2012 Сподели Публикувано 18 февруари 2012 Опитай с поялник,но предварително загрей стъклото(бавно)с пистолет за горещ въздух.Запоявай бързо,все пак запойката е най сигурната връзка.Успех. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.