Radko Публикувано 6 януари 2012 Сподели Публикувано 6 януари 2012 Здравейте колеги...Проблема е следния от месец време както почна да става студено и със скоростите се боря като с мечка...нито една скорост невлиза без сила....докато не се раздвижи колата половин 1 час :D и след това започват да влизат меко.Ок маслото сигурно е гъсто защото лятото като сменях двигателя от двете кутии я събрах в една туба и после само налях в сегашния.Вчера смених маслото,налях 2л. и като подкарах все едно и с 1 пръст да го пипна лоста ще влезе на скорост,ноооо тази сутрин понеже ставам в 5 за работа ии проблема отново :( сега невлизат трудно ,но пак трябва да си понатисна на 1ва,2ра скорост,обаче сега като се пораздвижи за 5-10 минути поомекват скоростите и се пооправят нещата докато колата не я спря и неистине отново... Някой да се е сблъсквал с подобно нещо или идей???Галанта е 2.5 ръчка а масло взех MOTUL 75W90 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 януари 2012 Сподели Публикувано 6 януари 2012 Здравейте колеги...Проблема е следния от месец време както почна да става студено и със скоростите се боря като с мечка...нито една скорост невлиза без сила....докато не се раздвижи колата половин 1 час :D и след това започват да влизат меко.Ок маслото сигурно е гъсто защото лятото като сменях двигателя от двете кутии я събрах в една туба и после само налях в сегашния.Вчера смених маслото,налях 2л. и като подкарах все едно и с 1 пръст да го пипна лоста ще влезе на скорост,ноооо тази сутрин понеже ставам в 5 за работа ии проблема отново :( сега невлизат трудно ,но пак трябва да си понатисна на 1ва,2ра скорост,обаче сега като се пораздвижи за 5-10 минути поомекват скоростите и се пооправят нещата докато колата не я спря и неистине отново... Някой да се е сблъсквал с подобно нещо или идей???Галанта е 2.5 ръчка а масло взех MOTUL 75W90Според мен си за ремонт на помпи на съединител,като за начало пробвай следното: сутрин ,като влезнеш в колата и преди да запалиш мотора, при първото натискане на педала на съединителя - усещаш ли го да е по мек на натискане или си е винаги с еднаква твърдост?Второ - като напомпаш педала на съединителя, той втвърдява ли се ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 6 януари 2012 Сподели Публикувано 6 януари 2012 И аз имах тия проблеми още в края на есента, ремонтирах долната помпа на съединителя и проблема се реши. Сега сутрин само натискам съединителя до края и си влизат скоростите при ледено студена кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 6 януари 2012 Admin Сподели Публикувано 6 януари 2012 Горна и долна помпа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 6 януари 2012 Сподели Публикувано 6 януари 2012 (редакция) Като си оправиш помпите (започни от долната) може да му изцъркаш на маслото една добавка с MoS2. Аз съм със същото масло и с добавката имаше ефект точно за превключването на студено. Редактирано 6 януари 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 6 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2012 добре колеги благодаря много юще обърна внимание утре на тези помпи да ги видя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 8 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2012 Проблема е решен.Благодаря колеги оказа се горната помпа,но смених и двете за по сигурно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dfdf Публикувано 8 януари 2012 Сподели Публикувано 8 януари 2012 (редакция) Колеги и аз имам същия проблем ама при мене не искат да влизат докато е студена.Явно си навлизат във фазата ремонт на помпи.Споделете колко струва ремонта и къде е най-добре да се направи. Благодаря предварително. Редактирано 8 януари 2012 от dfdf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 януари 2012 Сподели Публикувано 9 януари 2012 Колеги и аз имам същия проблем ама при мене не искат да влизат докато е студена.Явно си навлизат във фазата ремонт на помпи.Споделете колко струва ремонта и къде е най-добре да се направи. Благодаря предварително.Зависи от къде сте........иначе рем. комплекти струват около 50-60 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 9 януари 2012 Сподели Публикувано 9 януари 2012 (редакция) Аз взех оригинален комплект за долна помпа от едни хора във Варна за 22лв, оригиналния комплект за горна струва около 40лв , намират се имитации на половин цена. Не съм сигурен, но май някои Volvo има същите, но това е само предположение от гледане... Ремонта си го правиш сам, ако имаш елементарни познания за хидравлична система и ще ти трябва някой приятел за обезвъздушаването след това. Но това е за 2.0 мотора, 2.4 и 2.5 май не са със същите помпи. Редактирано 9 януари 2012 от Davidboy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 9 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2012 2.0 и 2.5 са едно към едно за 2.4 несъм виждал и си нямам наидея Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 25 Май 2012 Сподели Публикувано 25 Май 2012 Колеги обади се съединителя 2.5 в6 97г познати от Елит кар ми предлагат Айсин японски комплект с аксиален лагер за 389лв качествени ли са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 25 Май 2012 Сподели Публикувано 25 Май 2012 А какъв е средния пробег на един съединител 90-100 хиляди ако е толкова не си струва 5 години са си доста време Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 25 Май 2012 Сподели Публикувано 25 Май 2012 (редакция) На оригиналния е около 200-230 000 някъде по мои наблюдения върху нов внос Галанти, като естествено зависи как е карана колата... при ~500лв за ОЕМ, според мен няма какво да се гледа другаде.. разликата не си струва риска. Като съвет, огледайте и измерете как е маховика при смяната, да няма изненади и да сваляте пак след това :icon_crying: Редактирано 25 Май 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 25 Май 2012 Сподели Публикувано 25 Май 2012 Ако може да се вярва на километража в момента е на 226 000 97г първа регистрация Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 25 Май 2012 Сподели Публикувано 25 Май 2012 Къде мога да направя официално запитване за оригиналния ОЕМ Mitsubishi? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 Май 2012 Сподели Публикувано 25 Май 2012 Питай Miroslav, той ще ти каже. Интересно този комплект на Айсин какъв му е феродовия диск, да не излезе нещо друго... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 25 Май 2012 Сподели Публикувано 25 Май 2012 Предполага се че също е Айсин Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 Май 2012 Сподели Публикувано 25 Май 2012 В едни теми се коментираше друго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 Май 2012 Сподели Публикувано 25 Май 2012 В едни теми се коментираше друго.Трябваше първо да ги намериш темите и щеше да разбереш, че там става въпрос за съединител на Спейс, а не на Галант, пък и по половинчата цена там, щеше да разбереш, че тук си се говори за съединител Айсин, а не за опаковка .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 Май 2012 Сподели Публикувано 25 Май 2012 Може да се говори много по този ? , но предпочитам Дайкин-Екседи за тези пари.........т.е. оригиналните на почти всяко японско Мицубиши са такива.........аз обаче с моята кола експериментирах и сложих притискател Дайкин, феродов Валео - корейското, и лагер Начи.........за сега го бива......но и цената не е по различна от комплекта Дайкин, но ......защо го направих това?Защото феродовия диск на Валео беше по дебел....имаше повече феродо......и тъй като вече маховика е работил не малко време, и се предполага че се е износил и той малко, затова предпочетох този вариант........другото което е, че дамферите бяха повече и по стабилни.......на поглед де.....времето ще покаже обаче кое е по добре....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanevbass Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Според мен си за ремонт на помпи на съединител,като за начало пробвай следното: сутрин ,като влезнеш в колата и преди да запалиш мотора, при първото натискане на педала на съединителя - усещаш ли го да е по мек на натискане или си е винаги с еднаква твърдост?Второ - като напомпаш педала на съединителя, той втвърдява ли се ? Здраейте, и при мен е подобен проблема. У чусо съм се видел! Една сутрин счупих топката на лоста в опит да включа задна...и леко разтегнах мускул на дясната ръка. Мислех че можеби е от маслото на скоростите, защото скоро го сменях. Но сега като чета тук не съм сигурен вече. Живея в Чехия и тука много трудно да се разбера с некой в сервиз защото не говорят английски а аз не говоря чешки. Днес бях до един сервиз и с предварително написана бележка се опитах да обясня проблема...Казаха че са 110% сигурни че съм за смяна на съединител, а сега си мисля че може да е до помпата....Дайте идея как да разбера какво точно е преди да се набия за съединител? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 Здраейте, и при мен е подобен проблема. У чусо съм се видел! Една сутрин счупих топката на лоста в опит да включа задна...и леко разтегнах мускул на дясната ръка. Мислех че можеби е от маслото на скоростите, защото скоро го сменях. Но сега като чета тук не съм сигурен вече. Живея в Чехия и тука много трудно да се разбера с некой в сервиз защото не говорят английски а аз не говоря чешки. Днес бях до един сервиз и с предварително написана бележка се опитах да обясня проблема...Казаха че са 110% сигурни че съм за смяна на съединител, а сега си мисля че може да е до помпата....Дайте идея как да разбера какво точно е преди да се набия за съединител?..........като вкл. някоя предавка,независимо коя, как усещаш съединителя? Твърд ли е педала?къде отделя?скърца ли?Дали и на коя предавка е най лесно и най трудно включването? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanevbass Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 (редакция) ..........като вкл. някоя предавка,независимо коя, как усещаш съединителя? Твърд ли е педала?къде отделя?скърца ли?Дали и на коя предавка е най лесно и най трудно включването? Не намирам разлика в съединителя. Ние го правихме да отделя по-високо с теб ама сега пак отделя ниско, каточели. На задна е най-трудно, и втора и трета....Когато не е запалена колата си влизат всичките меко и лесно. Няма шум, мисля и ми се струва мек съединителя. Редактирано 25 февруари 2014 от tanevbass Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanevbass Публикувано 25 февруари 2014 Сподели Публикувано 25 февруари 2014 (редакция) ..........като вкл. някоя предавка,независимо коя, как усещаш съединителя? Твърд ли е педала?къде отделя?скърца ли?Дали и на коя предавка е най лесно и най трудно включването? Не намирам разлика в съединителя. Ние го правихме да отделя по-високо с теб ама сега пак отделя ниско, каточели. На задна е най-трудно, и втора и трета....Когато не е запалена колата си влизат всичките меко и лесно. Няма шум, мисля и ми се струва мек съединителя. Редактирано 25 февруари 2014 от tanevbass Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.