Премини към съдържание

Проблем със скорости или съединител


Radko

Препоръчано мнение

Здравейте колеги...Проблема е следния от месец време както почна да става студено и със скоростите се боря като с мечка...нито една скорост невлиза без сила....докато не се раздвижи колата половин 1 час :D и след това започват да влизат меко.Ок маслото сигурно е гъсто защото лятото като сменях двигателя от двете кутии я събрах в една туба и после само налях в сегашния.Вчера смених маслото,налях 2л. и като подкарах все едно и с 1 пръст да го пипна лоста ще влезе на скорост,ноооо тази сутрин понеже ставам в 5 за работа ии проблема отново :( сега невлизат трудно ,но пак трябва да си понатисна на 1ва,2ра скорост,обаче сега като се пораздвижи за 5-10 минути поомекват скоростите и се пооправят нещата докато колата не я спря и неистине отново... Някой да се е сблъсквал с подобно нещо или идей???

Галанта е 2.5 ръчка а масло взех MOTUL 75W90

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравейте колеги...Проблема е следния от месец време както почна да става студено и със скоростите се боря като с мечка...нито една скорост невлиза без сила....докато не се раздвижи колата половин 1 час :D и след това започват да влизат меко.Ок маслото сигурно е гъсто защото лятото като сменях двигателя от двете кутии я събрах в една туба и после само налях в сегашния.Вчера смених маслото,налях 2л. и като подкарах все едно и с 1 пръст да го пипна лоста ще влезе на скорост,ноооо тази сутрин понеже ставам в 5 за работа ии проблема отново :( сега невлизат трудно ,но пак трябва да си понатисна на 1ва,2ра скорост,обаче сега като се пораздвижи за 5-10 минути поомекват скоростите и се пооправят нещата докато колата не я спря и неистине отново... Някой да се е сблъсквал с подобно нещо или идей???

Галанта е 2.5 ръчка а масло взех MOTUL 75W90

Според мен си за ремонт на помпи на съединител,като за начало пробвай следното: сутрин ,като влезнеш в колата и преди да запалиш мотора, при първото натискане на педала на съединителя - усещаш ли го да е по мек на натискане или си е винаги с еднаква твърдост?Второ - като напомпаш педала на съединителя, той втвърдява ли се ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах тия проблеми още в края на есента, ремонтирах долната помпа на съединителя и проблема се реши. Сега сутрин само натискам съединителя до края и си влизат скоростите при ледено студена кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като си оправиш помпите (започни от долната) може да му изцъркаш на маслото една добавка с MoS2. Аз съм със същото масло и с добавката имаше ефект точно за превключването на студено.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам същия проблем ама при мене не искат да влизат докато е студена.Явно си навлизат във фазата ремонт на помпи.Споделете колко струва ремонта и къде е най-добре да се направи. Благодаря предварително.

Редактирано от dfdf
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам същия проблем ама при мене не искат да влизат докато е студена.Явно си навлизат във фазата ремонт на помпи.Споделете колко струва ремонта и къде е най-добре да се направи. Благодаря предварително.

Зависи от къде сте........иначе рем. комплекти струват около 50-60 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз взех оригинален комплект за долна помпа от едни хора във Варна за 22лв, оригиналния комплект за горна струва около 40лв , намират се имитации на половин цена. Не съм сигурен, но май някои Volvo има същите, но това е само предположение от гледане... Ремонта си го правиш сам, ако имаш елементарни познания за хидравлична система и ще ти трябва някой приятел за обезвъздушаването след това. Но това е за 2.0 мотора, 2.4 и 2.5 май не са със същите помпи.

Редактирано от Davidboy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Колеги обади се съединителя 2.5 в6 97г познати от Елит кар ми предлагат Айсин японски комплект с аксиален лагер за 389лв качествени ли са?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А какъв е средния пробег на един съединител 90-100 хиляди ако е толкова не си струва 5 години са си доста време

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На оригиналния е около 200-230 000 някъде по мои наблюдения върху нов внос Галанти, като естествено зависи как е карана колата... при ~500лв за ОЕМ, според мен няма какво да се гледа другаде.. разликата не си струва риска.

Като съвет, огледайте и измерете как е маховика при смяната, да няма изненади и да сваляте пак след това :icon_crying:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Питай Miroslav, той ще ти каже. Интересно този комплект на Айсин какъв му е феродовия диск, да не излезе нещо друго...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В едни теми се коментираше друго.

Трябваше първо да ги намериш темите и щеше да разбереш, че там става въпрос за съединител на Спейс, а не на Галант, пък и по половинчата цена там, щеше да разбереш, че тук си се говори за съединител Айсин, а не за опаковка ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да се говори много по този ? , но предпочитам Дайкин-Екседи за тези пари.........т.е. оригиналните на почти всяко японско Мицубиши са такива.........аз обаче с моята кола експериментирах и сложих притискател Дайкин, феродов Валео - корейското, и лагер Начи.........за сега го бива......но и цената не е по различна от комплекта Дайкин, но ......защо го направих това?

Защото феродовия диск на Валео беше по дебел....имаше повече феродо......и тъй като вече маховика е работил не малко време, и се предполага че се е износил и той малко, затова предпочетох този вариант........другото което е, че дамферите бяха повече и по стабилни.......на поглед де.....времето ще покаже обаче кое е по добре.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Според мен си за ремонт на помпи на съединител,като за начало пробвай следното: сутрин ,като влезнеш в колата и преди да запалиш мотора, при първото натискане на педала на съединителя - усещаш ли го да е по мек на натискане или си е винаги с еднаква твърдост?Второ - като напомпаш педала на съединителя, той втвърдява ли се ?

 

Здраейте, и при мен е подобен проблема. У чусо съм се видел! Една сутрин счупих топката на лоста в опит да включа задна...и леко разтегнах мускул на дясната ръка. Мислех че можеби е от маслото на скоростите, защото скоро го сменях. Но сега като чета тук не съм сигурен вече. Живея в Чехия и тука много трудно да се разбера с некой в сервиз защото не говорят английски а аз не говоря чешки. Днес бях до един сервиз и с предварително написана бележка се опитах да обясня проблема...Казаха че са 110% сигурни че съм за смяна на съединител, а сега си мисля че може да е до помпата....Дайте идея как да разбера какво точно е преди да се набия за съединител?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здраейте, и при мен е подобен проблема. У чусо съм се видел! Една сутрин счупих топката на лоста в опит да включа задна...и леко разтегнах мускул на дясната ръка. Мислех че можеби е от маслото на скоростите, защото скоро го сменях. Но сега като чета тук не съм сигурен вече. Живея в Чехия и тука много трудно да се разбера с некой в сервиз защото не говорят английски а аз не говоря чешки. Днес бях до един сервиз и с предварително написана бележка се опитах да обясня проблема...Казаха че са 110% сигурни че съм за смяна на съединител, а сега си мисля че може да е до помпата....Дайте идея как да разбера какво точно е преди да се набия за съединител?

..........като вкл. някоя предавка,независимо коя, как усещаш съединителя? Твърд ли е педала?къде отделя?скърца ли?Дали и на коя предавка е най лесно и най трудно включването?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........като вкл. някоя предавка,независимо коя, как усещаш съединителя? Твърд ли е педала?къде отделя?скърца ли?Дали и на коя предавка е най лесно и най трудно включването?

 

Не намирам разлика в съединителя. Ние го правихме да отделя по-високо с теб ама сега пак отделя ниско, каточели. На задна е най-трудно, и втора и трета....Когато не е запалена колата си влизат всичките меко и лесно. Няма шум, мисля и ми се струва мек съединителя.

Редактирано от tanevbass
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........като вкл. някоя предавка,независимо коя, как усещаш съединителя? Твърд ли е педала?къде отделя?скърца ли?Дали и на коя предавка е най лесно и най трудно включването?

 

Не намирам разлика в съединителя. Ние го правихме да отделя по-високо с теб ама сега пак отделя ниско, каточели. На задна е най-трудно, и втора и трета....Когато не е запалена колата си влизат всичките меко и лесно. Няма шум, мисля и ми се струва мек съединителя.

Редактирано от tanevbass
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...