Премини към съдържание

Да подкрепим Мицубиши за кола на годината


Препоръчано мнение

Ами незнам за Логан-а, но говорих с един таксиджия, който ме возеше с предишния модел и той каза, че въпреки че няма да си вземе пак Дачия (морално остаряла) до 150 000 км (на толкова беше) не е имал никакви проблеми. Таксиметрите с Фабии, обаче казват, че до 100 000 са купили втора кола направо. Какво излиза - френските коли по-добри от немските :icon_doh:

Нито Дачията е френска кола, нито Фабията е немска - така, че сравнението ти не е коректно.

А доколко Дачията е автомобил, дори и като нов ще ти подскаже факта, че на един от тестовете една Логан се е обърнала по таван на тестовата писта :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Нито Дачията е френска кола, нито Фабията е немска - така, че сравнението ти не е коректно.

А доколко Дачията е автомобил, дори и като нов ще ти подскаже факта, че на един от тестовете една Логан се е обърнала по таван на тестовата писта :icon_doh:

Дачия не само използва старите двигатели на Рено, но е и проектирана от инженерите на Рено. Същото нещо и с Фабията и VW. Или си въобразяваш, че Румънците могат да направят такава кола? Пунтото пък спира да се произвежда в Италия и започва да се прави само в Сърбия. Завода в Италия ще произвежда вече само Гранде Пунто. Затова следващия път като видиш Застава 10 не казвай, че няма нищо общо с Фиат.

 

Обръщането може да е много сериозен проблем, но е пресилено да кажеш, че не е кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че се използват стари двигатели на Рено,не означава че това на което е качен този двигател има нещо общо с автомобил. :D Това дали е Френска кола или Румънска едва ли е от голямо значение,след като и двете са станали вече като нарицателни за проблеми и отрицателни емоции свързани с автомобила.Говорим за Дачия все пак, а не за новото 407.Дали е проектирана от Румънски инжинери :icon_hmm:- или екип от такива с френско участие ,струва ми се напълно възможно предвид цената на крайния продукт.Просто Рено са си преместили старата поточна линия в Румъния и използват името и евтината работна ръка,за да продължат да произвеждат морално остарели автомобили,които все още намират пазар в Източна Европа.

Аз лично най-много се смях на това, че проблема за обръщането бил в гумите и че са износени и сега им слагали "Континентал".Добре де ,"Континентал" не се ли износват?А става въпрос и за тест при 65км/ч. :icon_doh:.А като се износи целия автомобил,тогава и при 40км/ч ще може да се обръща.По-скоро би било добре да включат като екстра-ролбари в купето :D

При Шкода се използват Фолксваген двигатели само при първите модели,а в момента само при високия клас ,всичко останало си е Шкода.Всичко се произвежда на място и това че собствениците са немски не прави автоматично и колата такава.Смеем се на Голфовете,а сега изведнъж Фолксваген се оказва синоним на качество при Шкода.Нищо не разбирам,само добре че поне Форд не са се сетили още да купят "Запорожец". :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че се използват стари двигатели на Рено,не означава че това на което е качен този двигател има нещо общо с автомобил.

 

От официалния сайт на Дачия Груп ще резбереш, че Логан е изцяло френски проект, създаден в Technocentre Renault в Париж. Неслучайно в някои страни се продава Рено Логан. Освен двигателите, платформата също е позната, а именно тази, която се изпозва в Нисан Микра, Рено Клио, Модус и др.

Логан е крайната точка на проекта Х90, стартиран през 1989г., чиято цел е била общо взето да се конкурира с руските Лади. Историята е следната - след купуването на Дачия от Рено през 1988 г., при едно посещения в Москва директорът на Рено вижда как Лади за $ 6 000 се продават като топъл хляб, а Рената за $ 12 000 стоят по витрините. Тогава той решава, че трябва да направи кола, която да се конкурира като цена с Лада, но да е по-съвременна като оборудване. Оттам идват и компромисите с качеството, но най-вече с дизайна. Страничните огледала например са симетрични и могат да бъдат поставяни и от двете страни, предното стъкло почти не е извито, таблото представлява едно единствено щамповано парче. Високото окачване, от своя страна, е специално създадено за лошите пътища в региона и вероятно е по-скоро плюс в БГ. Двигателят пък е модифициран да е минимално чувствителен към лош бензин (също).

Тук е момента да кажа, че Ладите са с добра проходимост, но от това не страда нито окачването, което е много по-меко, нито са нестабилни като Логана. Тук явно има какво да доработват от Рено.

Все пак имайки предвид горното, може да се каже, че хората са се справили сравнително добре със задачата си и са постигнали една добра цена. Естествено, това не става без компромиси.

Колкото до обръщането в Германия - от една страна карането на такава кола там е меко казано недоразумение. При тяхните пътища е глупаво да имаш окачване на трактор, а още по-глупаво е да очакваш от него стабилност. Освен това всеки немец може да си позволи :mitsu-smiley:. От друга в Германия отдавна тече една не много морална кампания на борба с Дачия. Изглежда факта, че е по-евтина от Фабията, а може би и защото е Френска кара немците да чувстват ниския си клас коли застрашен (ако не сега, то в бъдеще). Затова от немските медии и ADAC нито веднъж не е изтекла добра дума за Дачия, което ме кара да подозирам, че не са обективни, особено спряма целевата група на Логан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При Шкода се използват Фолксваген двигатели само при първите модели,а в момента само при високия клас ,всичко останало си е Шкода.Всичко се произвежда на място и това че собствениците са немски не прави автоматично и колата такава.

Това не знам как да го разбирам? Фабията използва изцяло VW модули или такива, развити от VW. Единственият истински Шкода остатък е 1.4 8v "MPI" двигателя, който е модификация на Шкодовия 1.3 използван в доVW периода - 120L и Фаворит.

Вярно е, че новата Шкода Румстър не споделя обща платформа с VW, но двигателите и трансмисиите са от групата VW. Всъщност Румстър практически е модификация на Фабията и много от компонентите са идентични. Външния вид също е разработен в развойния център на компанията и много явно използва елементи от VW (например контролните уреди по таблото).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че двигателите са карани директно от заводите на Фолксваген и поставяни на автомобилите,а не са сглобявани в заводите на Шкода и в по-голямата си част изработени със суровини осигурени от тези заводи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...