Nankov Публикувано 11 ноември 2011 Сподели Публикувано 11 ноември 2011 Galant 2.4 GDI Какво е мнението Ви за премахването на 2-та балансиращи вала? Ще има ли разлика във вървежа и разхода на гориво? Колко ще се покачи шума при работа на мотора? Изобщо всичко което се сетите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nankov Публикувано 12 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 12 ноември 2011 up ^74 прегледа и нито един отговор? Никой ли не е запознат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 12 ноември 2011 Сподели Публикувано 12 ноември 2011 up ^74 прегледа и нито един отговор? Никой ли не е запознат? Щом са ги сложили, значи са нужни. А ти защо искаш да се вкарваш във филм? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nankov Публикувано 13 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2011 (редакция) ЦЪК До колкото съм запознат, премахването на балансиращите валове, намалява теглото на мотора, лишава го от 2 допълнителни "агрегата", които да задвижва, което води до по-голяма мощност и по-малък разход на гориво. Представете си да караш на климатик и без него, но в случая 2 "климатика". Притеснява ме обаче дали маслената помпа ще има достатъчно голям дебит, колко ще се покачи шума в мотора и дали е възможна появата на резонанс, който да доведе до необратими последствия. Редактирано 13 ноември 2011 от Nankov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 Аз прочетох......искаш май да караш Галанта си на пистата и да вдигнеш 3кс отгоре. :icon_thumbup: Това са пълни глупости ако някой двигател на Хонда страда от тези валове то при ГДИ-то такъв проблем няма.....Пък и да има ще се наложи да си ги ремонтираш. И да се махне ще се махне единия вал (от него нищо няма да спечелиш), а другия вал работи комлект с маслената помпа, а там забрави да барнеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 Аз прочетох......искаш май да караш Галанта си на пистата и да вдигнеш 3кс отгоре. :icon_thumbup: Това са пълни глупости ако някой двигател на Хонда страда от тези валове то при ГДИ-то такъв проблем няма.....Пък и да има ще се наложи да си ги ремонтираш. И да се махне ще се махне единия вал (от него нищо няма да спечелиш), а другия вал работи комлект с маслената помпа, а там забрави да барнеш.Вала на помпата също се маха..........а помпата си оставя на място.....въпроса е че махането на валовете при GDI моторите ще доведе до по големи вибрации според мен,които не е ясно какво ще стане след по продължително каране...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 А за ос на второто зъбно колело какво се слага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nankov Публикувано 13 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2011 А за ос на второто зъбно колело какво се слага. До колкото съм на ясно балансиращия вал е зацепен към помпата. Ако го нямя то помпата се задвижва от CS, но тя не задвижва BS...? Каква ос?Лично смятам, че без валовете мотора ще покачи КПД драстично (не става въпрос за 3кс), но както каза DJ Tymbi е възможна появата на по-силни вибрации. Ще се постарая в свободното си време да изпратя писмо до Mitsubishi Motors Japan с добре формулиран въпрос, но разчитам на всички, които са по-запознати с мотора да споделят мнението си. Смятам, че темата е интересна и има върху какво да се разсъждава... налягане, хлабини, лагери, семеринги и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 До колкото съм на ясно балансиращия вал е зацепен към помпата. Ако го нямя то помпата се задвижва от CS, но тя не задвижва BS...? Каква ос?Лично смятам, че без валовете мотора ще покачи КПД драстично (не става въпрос за 3кс), но както каза DJ Tymbi е възможна появата на по-силни вибрации. Ще се постарая в свободното си време да изпратя писмо до Mitsubishi Motors Japan с добре формулиран въпрос, но разчитам на всички, които са по-запознати с мотора да споделят мнението си. Смятам, че темата е интересна и има върху какво да се разсъждава... налягане, хлабини, лагери, семеринги и т.н. Всяко едно зъбно колело за да си върши работата и да се върти където трябва е добре да седи на някаква ос.......Е това е балансиращия вал, махнеш ли го колелото на маслената помпа си истава на свободно търкаляне в корпуса на помпата....Е това е недопустимо. Освен това заради отворилата се дупка от липсата на вала, помпата няма да направи абсолютно никакво налягане. А за КПД-то добре, ама не и при ГДИ.......защото компютъра има възможност (а не му липсват и знания), да те спре да правиш каквото си искаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 А за ос на второто зъбно колело какво се слага.Една олекотена алуминиева тръбЪ ..:lol::tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nankov Публикувано 14 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Една олекотена алуминиева тръбЪ ..:lol::tooth: Защо гледате с надсмешка? Ако не сте достатъчно компетентни моля да ме извините, в противен случай може да се насладите на следващото видео: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 (редакция) След като не сме достатъчно компетентни, и щом си намерил и видео инструкция как се прави (макар че не е за същия двигател)..... Какво да направим сега, да ти пожелаем успех и после да споделиш резултата. И колата си е твоя и главата, троши си ги както искаш . П.С. Пък и ние некомпетентните толкова потрошени двигатели сме видяли.....ти не си ги и сънувал на едно място. :icon_bye: Редактирано 14 ноември 2011 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Защо гледате с надсмешка? Ако не сте достатъчно компетентни моля да ме извините, в противен случай може да се насладите на следващото видео: И с колко коня ще се увеличи мощноста? Аз имам работеща идея как да добавиш още 130 коня към вече наличните 150. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 И с колко коня ще се увеличи мощноста? Аз имам работеща идея как да добавиш още 130 коня към вече наличните 150. И аз щях да му го предложа този вариант, но имаше запитване и за разхода Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 (редакция) И аз щях да му го предложа този вариант, но имаше запитване и за разхода Ех, ами всяко новодобавено конче иска да папка... ако са гладни, няма да тичат. Колкото повече кончета, толкова повече зоб ще искат. Редактирано 14 ноември 2011 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Те отнеговите най-вероятно няма останали и 100.....иначе ако колата си му беше в ред на човека, едва ли щеше да мисли такива неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nankov Публикувано 14 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Просто помолих за няколко читави мнения по темата... До сега получавам неравнозначни отговори. Говорете в мерни единици ако искате да останете разбрани. Обосновете се, както за плюсовете така и за минусите от прилагането на този метод.Всичко друго е излишно... кой колко ангренажа, инжектори, лагери, повдигачи е сменил - не ме интересува. Темата (въпросът) е ясна, а аз като начинаещ се интересувам от следствията и последствията (евентуалните такива). ВСИЧКО ДРУГО Е БУЛ ШИТ и ОФФ... ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Лекарите ясно, ама и инжинерите ли са такива.!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 ноември 2011 Сподели Публикувано 15 ноември 2011 Просто помолих за няколко читави мнения по темата... До сега получавам неравнозначни отговори. Говорете в мерни единици ако искате да останете разбрани. Обосновете се, както за плюсовете така и за минусите от прилагането на този метод.Всичко друго е излишно... кой колко ангренажа, инжектори, лагери, повдигачи е сменил - не ме интересува. Темата (въпросът) е ясна, а аз като начинаещ се интересувам от следствията и последствията (евентуалните такива). ВСИЧКО ДРУГО Е БУЛ ШИТ и ОФФ... --------------------------------------------------------------------------Лекарите ясно, ама и инжинерите ли са такива.!? Нанков, намирам леко пренебрежение към постовете на колегите.Моля, дръж се подобаващо във форума, не дращи с големи букви и не ползвай чуждици.Хората които са ти отговорили, са капацитети и тук ги уважаваме - твоя воля, ако не желаеш да ги слушаш. Автомобила си е твой, можеш да го поломиш по хиляди начина - махането на валовете е само един от тях... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 15 ноември 2011 Сподели Публикувано 15 ноември 2011 Колега, изобщо не ги слушай ... ! На твое място досега да съм ги хвърлил в багажника тези валове. Най-много и двигателя да ги послледва след време, но не е съвсем сигурно. Мотори тора ръка колкото искаш и не са скъпи, но пък удоволствието от повечето коне... - безценно ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.