Премини към съдържание

Nankov

Потребители
  • От него общо

    12
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Nankov's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Просто помолих за няколко читави мнения по темата... До сега получавам неравнозначни отговори. Говорете в мерни единици ако искате да останете разбрани. Обосновете се, както за плюсовете така и за минусите от прилагането на този метод. Всичко друго е излишно... кой колко ангренажа, инжектори, лагери, повдигачи е сменил - не ме интересува. Темата (въпросът) е ясна, а аз като начинаещ се интересувам от следствията и последствията (евентуалните такива). ВСИЧКО ДРУГО Е БУЛ ШИТ и ОФФ... ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Лекарите ясно, ама и инжинерите ли са такива.!?
  2. Защо гледате с надсмешка? Ако не сте достатъчно компетентни моля да ме извините, в противен случай може да се насладите на следващото видео:
  3. До колкото съм на ясно балансиращия вал е зацепен към помпата. Ако го нямя то помпата се задвижва от CS, но тя не задвижва BS...? Каква ос? Лично смятам, че без валовете мотора ще покачи КПД драстично (не става въпрос за 3кс), но както каза DJ Tymbi е възможна появата на по-силни вибрации. Ще се постарая в свободното си време да изпратя писмо до Mitsubishi Motors Japan с добре формулиран въпрос, но разчитам на всички, които са по-запознати с мотора да споделят мнението си. Смятам, че темата е интересна и има върху какво да се разсъждава... налягане, хлабини, лагери, семеринги и т.н.
  4. ЦЪК До колкото съм запознат, премахването на балансиращите валове, намалява теглото на мотора, лишава го от 2 допълнителни "агрегата", които да задвижва, което води до по-голяма мощност и по-малък разход на гориво. Представете си да караш на климатик и без него, но в случая 2 "климатика". Притеснява ме обаче дали маслената помпа ще има достатъчно голям дебит, колко ще се покачи шума в мотора и дали е възможна появата на резонанс, който да доведе до необратими последствия.
  5. up ^ 74 прегледа и нито един отговор? Никой ли не е запознат?
  6. Здравейте, Преди броени минути установих, че "форумното време" не отговаря с 1 час на реалното, т.е. часовника е избързал с 1 час напред. Надявам се съм бил от помощ. Поздрави,
  7. Galant 2.4 GDI Какво е мнението Ви за премахването на 2-та балансиращи вала? Ще има ли разлика във вървежа и разхода на гориво? Колко ще се покачи шума при работа на мотора? Изобщо всичко което се сетите...
  8. ДА... сега следва основното (масла, филтри, семеринги и галантно шофиране
  9. Оказа се ДАТЧИК за маслото.
  10. Мерси много, моя майстор каза същото. Ако не - лагери, помпа ...
  11. ЧЕРВЕНАТА лампа, иначе нямаше да е толкова тревожно.
  12. Здравейте, От днес се качих на Galant 2.4 gdi, когато тествах автомобила нямаше никакви проблеми, но след като смених акумулатора и изминах 100на км. спирайки на бензиностанцията установих, че колата работи под 1000 оборота на празен ход и светва индикацията за липса на масло(над тази граница индикацията изгасва). Когато се движи пък свети EKO GDI (произволно се включва и гасне). Моля за мнения. Благодаря
×
×
  • Създаване...