Премини към съдържание

Отстраняване на балансиращи валове?


Nankov

Препоръчано мнение

Galant 2.4 GDI

 

Какво е мнението Ви за премахването на 2-та балансиращи вала? Ще има ли разлика във вървежа и разхода на гориво? Колко ще се покачи шума при работа на мотора? Изобщо всичко което се сетите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

up ^

74 прегледа и нито един отговор? Никой ли не е запознат?

Щом са ги сложили, значи са нужни. А ти защо искаш да се вкарваш във филм?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЦЪК

 

До колкото съм запознат, премахването на балансиращите валове, намалява теглото на мотора, лишава го от 2 допълнителни "агрегата", които да задвижва, което води до по-голяма мощност и по-малък разход на гориво. Представете си да караш на климатик и без него, но в случая 2 "климатика". Притеснява ме обаче дали маслената помпа ще има достатъчно голям дебит, колко ще се покачи шума в мотора и дали е възможна появата на резонанс, който да доведе до необратими последствия.

Редактирано от Nankov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз прочетох......искаш май да караш Галанта си на пистата и да вдигнеш 3кс отгоре. :icon_thumbup:

 

Това са пълни глупости ако някой двигател на Хонда страда от тези валове то при ГДИ-то такъв проблем няма.....Пък и да има ще се наложи да си ги ремонтираш. И да се махне ще се махне единия вал (от него нищо няма да спечелиш), а другия вал работи комлект с маслената помпа, а там забрави да барнеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз прочетох......искаш май да караш Галанта си на пистата и да вдигнеш 3кс отгоре. :icon_thumbup:

 

Това са пълни глупости ако някой двигател на Хонда страда от тези валове то при ГДИ-то такъв проблем няма.....Пък и да има ще се наложи да си ги ремонтираш. И да се махне ще се махне единия вал (от него нищо няма да спечелиш), а другия вал работи комлект с маслената помпа, а там забрави да барнеш.

Вала на помпата също се маха..........а помпата си оставя на място.....въпроса е че махането на валовете при GDI моторите ще доведе до по големи вибрации според мен,които не е ясно какво ще стане след по продължително каране......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за ос на второто зъбно колело какво се слага.

 

До колкото съм на ясно балансиращия вал е зацепен към помпата. Ако го нямя то помпата се задвижва от CS, но тя не задвижва BS...? Каква ос?

Лично смятам, че без валовете мотора ще покачи КПД драстично (не става въпрос за 3кс), но както каза DJ Tymbi е възможна появата на по-силни вибрации.

Ще се постарая в свободното си време да изпратя писмо до Mitsubishi Motors Japan с добре формулиран въпрос, но разчитам на всички, които са по-запознати с мотора да споделят мнението си. Смятам, че темата е интересна и има върху какво да се разсъждава... налягане, хлабини, лагери, семеринги и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм на ясно балансиращия вал е зацепен към помпата. Ако го нямя то помпата се задвижва от CS, но тя не задвижва BS...? Каква ос?

Лично смятам, че без валовете мотора ще покачи КПД драстично (не става въпрос за 3кс), но както каза DJ Tymbi е възможна появата на по-силни вибрации.

Ще се постарая в свободното си време да изпратя писмо до Mitsubishi Motors Japan с добре формулиран въпрос, но разчитам на всички, които са по-запознати с мотора да споделят мнението си. Смятам, че темата е интересна и има върху какво да се разсъждава... налягане, хлабини, лагери, семеринги и т.н.

 

 

Всяко едно зъбно колело за да си върши работата и да се върти където трябва е добре да седи на някаква ос.......Е това е балансиращия вал, махнеш ли го колелото на маслената помпа си истава на свободно търкаляне в корпуса на помпата....Е това е недопустимо. Освен това заради отворилата се дупка от липсата на вала, помпата няма да направи абсолютно никакво налягане. А за КПД-то добре, ама не и при ГДИ.......защото компютъра има възможност (а не му липсват и знания), да те спре да правиш каквото си искаш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за ос на второто зъбно колело какво се слага.

Една олекотена алуминиева тръбЪ ..:lol::tooth:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Една олекотена алуминиева тръбЪ ..:lol::tooth:

 

Защо гледате с надсмешка? Ако не сте достатъчно компетентни моля да ме извините, в противен случай може да се насладите на следващото видео:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като не сме достатъчно компетентни, и щом си намерил и видео инструкция как се прави (макар че не е за същия двигател)..... Какво да направим сега, да ти пожелаем успех и после да споделиш резултата. И колата си е твоя и главата, троши си ги както искаш .

 

П.С. Пък и ние некомпетентните толкова потрошени двигатели сме видяли.....ти не си ги и сънувал на едно място. :icon_bye:

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо гледате с надсмешка? Ако не сте достатъчно компетентни моля да ме извините, в противен случай може да се насладите на следващото видео:

И с колко коня ще се увеличи мощноста? Аз имам работеща идея как да добавиш още 130 коня към вече наличните 150.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И с колко коня ще се увеличи мощноста? Аз имам работеща идея как да добавиш още 130 коня към вече наличните 150.

 

И аз щях да му го предложа този вариант, но имаше запитване и за разхода :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз щях да му го предложа този вариант, но имаше запитване и за разхода :)

Ех, ами всяко новодобавено конче иска да папка... ако са гладни, няма да тичат. Колкото повече кончета, толкова повече зоб ще искат.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те отнеговите най-вероятно няма останали и 100.....иначе ако колата си му беше в ред на човека, едва ли щеше да мисли такива неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто помолих за няколко читави мнения по темата...

 

До сега получавам неравнозначни отговори. Говорете в мерни единици ако искате да останете разбрани. Обосновете се, както за плюсовете така и за минусите от прилагането на този метод.

Всичко друго е излишно... кой колко ангренажа, инжектори, лагери, повдигачи е сменил - не ме интересува. Темата (въпросът) е ясна, а аз като начинаещ се интересувам от следствията и последствията (евентуалните такива).

 

ВСИЧКО ДРУГО Е БУЛ ШИТ и ОФФ...

 

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Лекарите ясно, ама и инжинерите ли са такива.!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто помолих за няколко читави мнения по темата...

 

До сега получавам неравнозначни отговори. Говорете в мерни единици ако искате да останете разбрани. Обосновете се, както за плюсовете така и за минусите от прилагането на този метод.

Всичко друго е излишно... кой колко ангренажа, инжектори, лагери, повдигачи е сменил - не ме интересува. Темата (въпросът) е ясна, а аз като начинаещ се интересувам от следствията и последствията (евентуалните такива).

 

ВСИЧКО ДРУГО Е БУЛ ШИТ и ОФФ...

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------Лекарите ясно, ама и инжинерите ли са такива.!?

 

Нанков, намирам леко пренебрежение към постовете на колегите.

Моля, дръж се подобаващо във форума, не дращи с големи букви и не ползвай чуждици.

Хората които са ти отговорили, са капацитети и тук ги уважаваме - твоя воля, ако не желаеш да ги слушаш. Автомобила си е твой, можеш да го поломиш по хиляди начина - махането на валовете е само един от тях...

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, изобщо не ги слушай ... ! На твое място досега да съм ги хвърлил в багажника тези валове. Най-много и двигателя да ги послледва след време, но не е съвсем сигурно. Мотори тора ръка колкото искаш и не са скъпи, но пък удоволствието от повечето коне... :)- безценно !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...