kosti4.k Публикувано 10 ноември 2011 Сподели Публикувано 10 ноември 2011 (редакция) Здравейте,днес си смених съединителя на каризмата,тази вечер я изпробвах, от към съединител всичко е точно, но като натисна спирачките нещо почва да трака от към предно дясно колело и педала ми подскача, извадих накладките няма им нищо, някой има ли си на идея какво съм разбутал, сега е тъмно но утре ще търся причината Редактирано 10 ноември 2011 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 ноември 2011 Сподели Публикувано 10 ноември 2011 Здравейте,днес си смених съединителя на каризмата,тази вечер я изпробвах, от към съединител всичко е точно, но като натисна спирачките нещо почва да трака от към предно дясно колело и педала ми подскача, извадих накладките няма им нищо, някой има ли си на идея какво съм разбутал, сега е тъмно но утре ще търся причинатаПРецакали са ти гривната на АБС-а на някое от предните колела като са ти сваляли скоростната кутия............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosti4.k Публикувано 11 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 11 ноември 2011 разглобих предна лява главинка тая гривна за която ми обясняваш при мен си е отливка към карето и зъбите са здрави,тия датчици на ABS-a могат ли да се замерят по някакъв начин и къде им са клемите,също така, като съпротивление колко трябва да бъде.Ако има прекъснат кабел на датчика ще ми свети ли лампата на таблото,в момента не свети Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosti4.k Публикувано 13 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2011 наистина проблема излезе в зъбите на тая гривна само,че на дясното колело,както бе споменал колегата,за което му благодаря.На дясната гривна липсваше един зъб,залепих парче от пирон и всичко е добре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vui4o Vanio Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 наистина проблема излезе в зъбите на тая гривна само,че на дясното колело,както бе споменал колегата,за което му благодаря.На дясната гривна липсваше един зъб,залепих парче от пирон и всичко е добре :D Ха така , българин без пирон, тел и тесла - не може. :icon_clap:С тях се оправя всичко , дори и японска техника. :good:А след това задължително :drinks: за да държи здраво поправената част. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 :first: :mitsu-smiley: Браво на колегата :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 наистина проблема излезе в зъбите на тая гривна само,че на дясното колело,както бе споменал колегата,за което му благодаря.На дясната гривна липсваше един зъб,залепих парче от пирон и всичко е добреКакъв пирон бре колега, направо си го навари зъба и после го шлайфни с пиличката........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosti4.k Публикувано 15 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2011 мисля,че зъбите са от чугун доста лесно с дремелчето си го опилих направих му фаска 4мм пирончето си пасна точно,залепих го с течен метал и мисля,че е по добро решение от наваряване Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosti4.k Публикувано 15 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2011 Споменах,че съм сменял съединител,значи феродо от лада си пасва точно и готово пробито си го купих за 14лв.Сега имам друга питанка-мога ли да сменя маслото на скоростите с масло Мобил GX-A SAE80W,цената му е 15,50лв.,нямам доверие на търговците защото те ми препоръчват по-скъпи масла,и не съм убеден в тяхната компететност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 15 ноември 2011 Сподели Публикувано 15 ноември 2011 А смяташ ли, че можем да познаем какъв е двигателя ти и каква е скоростната кутия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosti4.k Публикувано 15 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2011 Двитателя ми е 1,6 90кс. скоросната кутия не знам каква е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosti4.k Публикувано 15 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2011 В смисъл, не знам какво призводство дали е френска или друга ,но е ръчна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 ноември 2011 Сподели Публикувано 15 ноември 2011 (редакция) Ако е със френски скорости 75W80 специално на ELF и още няколко марки, към 3.4 литра, иначе има опасност да протече или да се повреди нещо. Ако е GDI 75W85 или 75W90, като с първото е по-добре. Някъде към 2-2,2литра. Ако е автоматик с Dia Queen SPIII. P.S. При теб е френската, значи най-лесно ще намериш elf-а. Редактирано 15 ноември 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.