Премини към съдържание

ABS-проблем


kosti4.k

Препоръчано мнение

Здравейте,днес си смених съединителя на каризмата,тази вечер я изпробвах, от към съединител всичко е точно, но като натисна спирачките нещо почва да трака от към предно дясно колело и педала ми подскача, извадих накладките няма им нищо, някой има ли си на идея какво съм разбутал, сега е тъмно но утре ще търся причината

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,днес си смених съединителя на каризмата,тази вечер я изпробвах, от към съединител всичко е точно, но като натисна спирачките нещо почва да трака от към предно дясно колело и педала ми подскача, извадих накладките няма им нищо, някой има ли си на идея какво съм разбутал, сега е тъмно но утре ще търся причината

ПРецакали са ти гривната на АБС-а на някое от предните колела като са ти сваляли скоростната кутия.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

разглобих предна лява главинка тая гривна за която ми обясняваш при мен си е отливка към карето и зъбите са здрави,тия датчици на ABS-a могат ли да се замерят по някакъв начин и къде им са клемите,също така, като съпротивление колко трябва да бъде.Ако има прекъснат кабел на датчика ще ми свети ли лампата на таблото,в момента не свети

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

наистина проблема излезе в зъбите на тая гривна само,че на дясното колело,както бе споменал колегата,за което му благодаря.На дясната гривна липсваше един зъб,залепих парче от пирон и всичко е добре

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

наистина проблема излезе в зъбите на тая гривна само,че на дясното колело,както бе споменал колегата,за което му благодаря.На дясната гривна липсваше един зъб,залепих парче от пирон и всичко е добре

:D Ха така , българин без пирон, тел и тесла - не може. :icon_clap:С тях се оправя всичко , дори и японска техника. :good:А след това задължително :drinks: за да държи здраво поправената част.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

наистина проблема излезе в зъбите на тая гривна само,че на дясното колело,както бе споменал колегата,за което му благодаря.На дясната гривна липсваше един зъб,залепих парче от пирон и всичко е добре

Какъв пирон бре колега, направо си го навари зъба и после го шлайфни с пиличката........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

мисля,че зъбите са от чугун доста лесно с дремелчето си го опилих направих му фаска 4мм пирончето си пасна точно,залепих го с течен метал и мисля,че е по добро решение от наваряване

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споменах,че съм сменял съединител,значи феродо от лада си пасва точно и готово пробито си го купих за 14лв.Сега имам друга питанка-мога ли да сменя маслото на скоростите с масло Мобил GX-A SAE80W,цената му е 15,50лв.,нямам доверие на търговците защото те ми препоръчват по-скъпи масла,и не съм убеден в тяхната компететност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е със френски скорости 75W80 специално на ELF и още няколко марки, към 3.4 литра, иначе има опасност да протече или да се повреди нещо. Ако е GDI 75W85 или 75W90, като с първото е по-добре. Някъде към 2-2,2литра. Ако е автоматик с Dia Queen SPIII.

 

P.S. При теб е френската, значи най-лесно ще намериш elf-а.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...