Nankov Публикувано 5 ноември 2011 Сподели Публикувано 5 ноември 2011 Здравейте, От днес се качих на Galant 2.4 gdi, когато тествах автомобила нямаше никакви проблеми, но след като смених акумулатора и изминах 100на км. спирайки на бензиностанцията установих, че колата работи под 1000 оборота на празен ход и светва индикацията за липса на масло(над тази граница индикацията изгасва). Когато се движи пък свети EKO GDI (произволно се включва и гасне). Моля за мнения.Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 ноември 2011 Сподели Публикувано 5 ноември 2011 ГДИ лампата трябва да ти светва. Това означава че всичко работи както трябва.А откачането на клема на акумулатора води след себе си до такива проблеми с оборотите. Спокойно, ще се оправи от самосебе си. Просто покарай колата 10-15 км. и гледай да не я оставяш на празен ход на място.Светването на лампата за налягането на маслото обаче е тревожно. Някой в час с тези двигатели да ти каже това нормално ли е в тази ситуация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 ноември 2011 Сподели Публикувано 5 ноември 2011 Зелената лампа не свети произволно, а само когато двигателя е в икономичен режим на работа. Ако се научищ да я караш, така че да свети максимално дълго време ще ти е от полза.....А лампата на маслото не трябва да свети дори и под 500 оборота, тя показва че налягането на маслото в двигателя е под критичното. Щом свети е проблем, аз не бих я карал тази кола докато не се изясни в сервиз какво е положението. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 ноември 2011 Сподели Публикувано 5 ноември 2011 .А лампата на маслото не трябва да свети дори и под 500 оборота, тя показва че налягането на маслото в двигателя е под критичното. Щом свети е проблем, аз не бих я карал тази кола докато не се изясни в сервиз какво е положението.Човека говори за лампата за нивото, а не за налягането може да става дума за дефектен датчик за нивото, аз лично при това положение бих я спукал от каране ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 ноември 2011 Сподели Публикувано 5 ноември 2011 Човека говори за лампата за нивото, а не за налягането може да става дума за дефектен датчик за нивото, аз лично при това положение бих я спукал от каране ..:D Едва ли......Ще изчакаме поне да каже дали е червена или оранжева тази лампа, определено няма връзка между датчика за нивото и оборотите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 5 ноември 2011 Сподели Публикувано 5 ноември 2011 Нивото няма да угасва с повишаване на оборотите :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 ноември 2011 Сподели Публикувано 5 ноември 2011 Затова и предположих за коя лампа говори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nankov Публикувано 6 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2011 ЧЕРВЕНАТА лампа, иначе нямаше да е толкова тревожно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 ноември 2011 Сподели Публикувано 6 ноември 2011 Лошо тогава, първата работа сменете маслото, особено ако колата е нов внос сигурно отдавна не е сменяно и вече е на чорба ..Замерете и налягането с манометър, за да разберете дали датчика работи коректно ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nankov Публикувано 6 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 6 ноември 2011 Лошо тогава, първата работа сменете маслото, особено ако колата е нов внос сигурно отдавна не е сменяно и вече е на чорба ..Замерете и налягането с манометър, за да разберете дали датчика работи коректно ... Мерси много, моя майстор каза същото. Ако не - лагери, помпа ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 6 ноември 2011 Сподели Публикувано 6 ноември 2011 .... Ако не - лагери, помпа ... Май нито едното, нито другото. Ама като я разглобите ще ги видите тези неща. Само един съвет, ако я разглобявате купете абсолютно всички гарнитури и то оригинални. Иначе току виж лампата пак светнала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 ноември 2011 Сподели Публикувано 6 ноември 2011 Мерси много, моя майстор каза същото. Ако не - лагери, помпа ...А майстора запознат ли е с този мотор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nankov Публикувано 7 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2011 Оказа се ДАТЧИК за маслото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 ноември 2011 Сподели Публикувано 7 ноември 2011 Разминал си се само с уплах .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nankov Публикувано 7 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2011 ДА... сега следва основното (масла, филтри, семеринги и галантно шофиране Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.