Премини към съдържание

Свети датчик за масло и GDI ECO


Nankov

Препоръчано мнение

Здравейте,

От днес се качих на Galant 2.4 gdi, когато тествах автомобила нямаше никакви проблеми, но след като смених акумулатора и изминах 100на км. спирайки на бензиностанцията установих, че колата работи под 1000 оборота на празен ход и светва индикацията за липса на масло(над тази граница индикацията изгасва).

Когато се движи пък свети EKO GDI (произволно се включва и гасне).

Моля за мнения.

Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ГДИ лампата трябва да ти светва. Това означава че всичко работи както трябва.

А откачането на клема на акумулатора води след себе си до такива проблеми с оборотите. Спокойно, ще се оправи от самосебе си. Просто покарай колата 10-15 км. и гледай да не я оставяш на празен ход на място.

Светването на лампата за налягането на маслото обаче е тревожно. Някой в час с тези двигатели да ти каже това нормално ли е в тази ситуация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зелената лампа не свети произволно, а само когато двигателя е в икономичен режим на работа. Ако се научищ да я караш, така че да свети максимално дълго време ще ти е от полза.....А лампата на маслото не трябва да свети дори и под 500 оборота, тя показва че налягането на маслото в двигателя е под критичното. Щом свети е проблем, аз не бих я карал тази кола докато не се изясни в сервиз какво е положението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.А лампата на маслото не трябва да свети дори и под 500 оборота, тя показва че налягането на маслото в двигателя е под критичното. Щом свети е проблем, аз не бих я карал тази кола докато не се изясни в сервиз какво е положението.

Човека говори за лампата за нивото, а не за налягането :) може да става дума за дефектен датчик за нивото, аз лично при това положение бих я спукал от каране ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човека говори за лампата за нивото, а не за налягането :) може да става дума за дефектен датчик за нивото, аз лично при това положение бих я спукал от каране ..:D

 

Едва ли......Ще изчакаме поне да каже дали е червена или оранжева тази лампа, определено няма връзка между датчика за нивото и оборотите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лошо тогава, първата работа сменете маслото, особено ако колата е нов внос сигурно отдавна не е сменяно и вече е на чорба ..

Замерете и налягането с манометър, за да разберете дали датчика работи коректно ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лошо тогава, първата работа сменете маслото, особено ако колата е нов внос сигурно отдавна не е сменяно и вече е на чорба ..

Замерете и налягането с манометър, за да разберете дали датчика работи коректно ...

 

Мерси много, моя майстор каза същото. Ако не - лагери, помпа ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.... Ако не - лагери, помпа ...

 

 

Май нито едното, нито другото. Ама като я разглобите ще ги видите тези неща. Само един съвет, ако я разглобявате купете абсолютно всички гарнитури и то оригинални. Иначе току виж лампата пак светнала.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много, моя майстор каза същото. Ако не - лагери, помпа ...

А майстора запознат ли е с този мотор?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...