Премини към съдържание

Панел с предпазители


james_bond

Препоръчано мнение

Здравейте,искам да попитам някой може ли да даде описание на предпазителите кой за какво е?Става въпрос за Каризма 1.8 GLS,бензин-95г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Причината да питам за панела с предпазители е че не ми работи задната чистачка.Намерих едно реле което е под волана,възможно ли е в него да е причината.Не откривам предпазител за моторчето на чистачката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че проблема е в това реле, което е над педалите. На снимката е "F"

http://prikachi.com/images/198/3913198n.jpg

 

Има предпазител пак там номер 6, но мисля е само за предните чистачки.

Редактирано от Threatmore
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не се получава и с това реле,намерих го втора употреба,смених го-не се върти чистачката.Някой ако се интересува ново струва 80лв.Ако можете кажете какво друго да правя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не се получава и с това реле,намерих го втора употреба,смених го-не се върти чистачката.Някой ако се интересува ново струва 80лв.Ако можете кажете какво друго да правя.

 

А моторчето на чистачката дали ти работи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

james_bond,проблема не е в предпазители,релета и прочие.По-вероятно е прекъснат някой кабел.Най-елементарно е да захраниш самото моторче от външен източник/12v/.Кабелите се прекъсват обикновено там където кабелния сноп влиза в петата врата.Махаш маншона,мериш с пробна лампа,клъцваш виновника,съединяваш,изолираш,сглобяваш.Ако ти се вижда сложно,градския ти го е написал кратко и ясно.

 

"Иди на електричар"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моторче друго сложих,втора употреба и пак не иска да се върти тая чистачка.Не вярвам да е от ключа на волана щото помпичката за течност отзад си работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май не обичаш да четеш!Проблема си е изцяло твой.Между другото,къде заряза Астон-Мартин-а. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май не обичаш да четеш!Проблема си е изцяло твой.Между другото,къде заряза Астон-Мартин-а. :D

Какъв Астън-Мартин те гони?Ако не ти е приятно че помагаш не го прави.Когато публикувах моят коментар,твоят не беше сложен,след това съм отишъл на работа и сега влизам в сайта.Не знам за какво е тогава този форум като всеки може да отиде в сервиз и да си разреши проблема срещу заплащане,при условие че всеки тука се прави на интересен.Ходи да го търсиш Астън-Мартина в Англия.

Редактирано от james_bond
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Проблемът е разрешен,темата може да бъде закрита.Прекъснати кабели между купето и петата врата във връзката между двете,където е гуменото уплътнение.А предпазителят за чистачките се намира отдолу до съединителят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

james_bond,проблема не е в предпазители,релета и прочие.По-вероятно е прекъснат някой кабел.Най-елементарно е да захраниш самото моторче от външен източник/12v/.Кабелите се прекъсват обикновено там където кабелния сноп влиза в петата врата.Махаш маншона,мериш с пробна лампа,клъцваш виновника,съединяваш,изолираш,сглобяваш.Ако ти се вижда сложно,градския ти го е написал кратко и ясно.

 

 

Браво! :icon_clap: А колкото до Астон-мартина,това е колата на агент 007,Бонд...Джеймс Бонд. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...