Премини към съдържание

Каризма 1,8GDI на МЕТАН


jaja_vor

Препоръчано мнение

Днес я видях !

ГДИ на метан. Имаше монтирани 3 бутилки в багажника. Човека каза, че като зареди за 18 лева кара почти 400 км.

Аз си мислех, че не може да се сложи нито газ, нито метан на такъв двигател.

Аз ли нещо не съм тазбрал. Има ли начин наистина, защото днес не повярвах на очите си !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес я видях !

ГДИ на метан...... Човека каза, че като зареди за 18 лева кара почти 400 км.

 

Ако знаеш аз колко съм виждал......А пита ли го как му е разхода на бензин. :D

Иначе начин има, винаги когато човек иска да съсипе нещо добре направено, начин се намира. Слагайте Метан .....Става перфектно, от разликата в цената ще се избие прилично количество пари, за да се вложат после в ремонт. Добре и когато остане малко далавера.

 

Аз съм имал случай идва клиент и ме пита....какви може да са последствията от слагането на газ (обърнато в финикииски знаци ). Направих му една бърза сметка, горе долу 50% от стойноста на колата......И човека каза "ще пробвам" :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И доколко е сигурно, че е ГДИ?

 

 

Сигурно е на 100%. Видях и надписите GDI и самия двигател го накарах да ми отвори. GDI беше !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако знаеш аз колко съм виждал......А пита ли го как му е разхода на бензин. :D

Иначе начин има, винаги когато човек иска да съсипе нещо добре направено, начин се намира. Слагайте Метан .....Става перфектно, от разликата в цената ще се избие прилично количество пари, за да се вложат после в ремонт. Добре и когато остане малко далавера.

 

Аз съм имал случай идва клиент и ме пита....какви може да са последствията от слагането на газ (обърнато в финикииски знаци ). Направих му една бърза сметка, горе долу 50% от стойноста на колата......И човека каза "ще пробвам" :)

Ясно.

Аз просто си мислех, че практически е невъзможно на този двигател да се сложи газ или метан.

Явно е възможно, но за сметка на какви !?

Аз много съм се зарибил вече за такава кола.

Някой казват, че е по-трудна за поддръжка, но въпреки това на мен ми допада все повече тази кола (на бензин).

Днес всъщност обикалях Горубляне за кола, да ги разгледам на "живо" , но намерих само 2 каризми. Едната е тази, за която писах, другата беше един дизел, който беше доста занемарен и не ми допадна. Явно ще се оглеждам за някоя запазена 1,8 GDI-ка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да се слага и газ и метан.Ходих тук при един майстор цената която ми искаше за ГИ беше 1200 лв.,но имаше едно малко допълнение,че на всеки 15 мин. колата дърпа от бензина за да не се запушат тея допълнителни джаджи който слагат.След като си направих сметката ми стана ясно,че няма абсолутно никаква икономия от тази интервенция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тея "допълнителни джаджи" не се запушват, а изгарят когато караш на газ....Цената на едната джаджа нова е близо 400лв без ДДС, а при теб са 4.Ама хаиде намират се и втора употреба, лощото е че освен тези джаджи има още една доста по-скъпа. Пък и втора употреба няма работеща, лошо а.....Ама я го питаи тоя маистор дали газовите дюзи могат да работят с времена от порядъка на 0.3-2мс. Дали може да работи с предварение 5 гр на 700об/мин, и след 4мин да работи пак на същите обороти само че този път с 20гр предварение. И изобщо колко такива коли е направил да работят без проблем и на двете горива.

 

Макар че както вече казах ако се загледате в мобиле.бг........Ми те каризмите са без пари, всякакви експерименти са оправдани, после дори и на части да я продадеш пак ще си на далавера. Пък на този майстор му кажи че не става с инжекцион......най-лесно става с обикновенна газова с плочка. Вервай ми ..... :icon_blush:

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тея "допълнителни джаджи" не се запушват, а изгарят когато караш на газ....Цената на едната джаджа нова е близо 400лв без ДДС, а при теб са 4.Ама хаиде намират се и втора употреба, лощото е че освен тези джаджи има още една доста по-скъпа. Пък и втора употреба няма работеща, лошо а.....Ама я го питаи тоя маистор дали газовите дюзи могат да работят с времена от порядъка на 0.3-2мс. Дали може да работи с предварение 5 гр на 700об/мин, и след 4мин да работи пак на същите обороти само че този път с 20гр предварение. И изобщо колко такива коли е направил да работят без проблем и на двете горива.

 

Макар че както вече казах ако се загледате в мобиле.бг........Ми те каризмите са без пари, всякакви експерименти са оправдани, после дори и на части да я продадеш пак ще си на далавера. Пък на този майстор му кажи че не става с инжекцион......най-лесно става с обикновенна газова с плочка. Вервай ми ..... :icon_blush:

 

 

Има 5-6 коли Гди които е направил някой от които са ми на близко Ловеч-Троян и мисля да отида да говоря със собствениците и да видя поведението на автомобилите им.Направил е 2-3 Space star-a който са били много доволни,но си нямам на идея от какво са толкова доволни след като разхода е двоен :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Толкова беше направил и преди година и половина.....броиката не се ли е увеличила досега??? Единия от Спеисовете е такси, него можеш да не го търсиш.... Бакшишите немогат да си нахвалят колите, ще ти обясни как вече е минал 150 000км без никакви проблеми.....Ама не му вервай, то нeговата кола вече не прилича на Мицубиши, камо ли на ГДИ......

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Толкова беше направил и преди година и половина.....броиката не се ли е увеличила досега??? Единия от Спеисовете е такси, него можеш да не го търсиш.... Бакшишите немогат да си нахвалят колите, ще ти обясни как вече е минал 150 000км без никакви проблеми.....Ама не му вервай, то няговата кола вече не прилича на Мицубиши, камо ли на ГДИ......

 

 

 

Доколкото разбрах автомобилите са били семейни незнам може и да ме лъже,иначе става въпрос за Ици Газ в гр.Севлиево.Отидох да ми обясни понеже се бях навил да слагам,но като ми обясни за какво става на въпрос тотално се отказах(пълно сриване на мотора ГДИ) :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно ще се оглеждам за някоя запазена 1,8 GDI-ка.

Като искаш да караш на газ си намери 1,8MPI (115hp) или MSX версията (140hp, но малко вероятно да намериш).

 

За GDI няма комерсиално достъпна газова уредба, с която двигателя да работи както трябва на газ, още по-малко и да остане работата на бензин за дълго време. Иначе би било хубаво разход 5/100 газ при 125 коня, ама няма. Разхода в най-добрия случай ще е колкото при нормалния двигател, ако не и много повече, така че няма смисъл.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като искаш да караш на газ си намери 1,8MPI (115hp) или MSX версията (140hp, но малко вероятно да намериш).

 

За GDI няма комерсиално достъпна газова уредба, с която двигателя да работи както трябва на газ, още по-малко и да остане работата на бензин за дълго време. Иначе би било хубаво разход 5/100 газ при 125 коня, ама няма. Разхода в най-добрия случай ще е колкото при нормалния двигател, ако не и много повече, така че няма смисъл.

Аз не искам на газ. Затова и си търся именно ГДИ. Няма да му слагам нито газ, нито метан. А и до колкото прочетох, ако колата е ОК, то би трябвало, без да се натиска прекалено извънградско да е около 5-6л., а в града около 7,5-9.

 

Сега масово разглеждам обяви за такива каризми. В най-добрия случай към края на седмицата може да отида до някой град да видя някоя, която ме е впечатлила повече по обявите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече направих една година с 1.8 ГДИ и честно да ви кажа се чудя на кой и за какво му е да слага газ на тази кола. Важно е двигателя да е поддържан. Вярно е, че всичко е строго индивидуално - за какво ползваш колата, колко я караш и как я караш... но ако смяташ да се газифицираш е безмислено да се хвърлиш на ГДИ. Имам близко, найстина билизко наблюдение над пежо 206, 1.4 с газ, което карах и на бензин и на газ. От 5 извънградско стана на 7 /с климатик/, градско беше 7, сега е 9 - 10 в зависимост дали е загряла и как се кара. С каризмата при ,смея да твърдя, поддържан двигател разходът в града ми е 8 - 9, извънградско - 7 /всичко с климатик/. И сега най-важното уточнение - конете при каризмата са двойни и като ги сравниш с разхода нещата се оправдават, но......всеки сам си прави сметка за него си! Сега ще ви споделя един своеобразен тест драйф с двата автомобила - пежото 1.4 на газ и каризмата 1.8 ГДИ с изчистени дюзи и нови свещи. Миналата година пътувах от Пловдив до Созопол и обратно с пежото на газ - двама човека, багаж и климатик - 60 лв. Тази година с каризмата същия маршрут, обаче четери човека и двойно повече багаж, пак с климатик - 80лв. Сами си правете сметка!И най-вано е задкормилното устройство!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не искам да и слагам газ. Търся си читава ГДИ и да си я карам на бензин. Лошото е, че нямам много време за да обикалям :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...