watt82 Публикувано 10 септември 2011 Сподели Публикувано 10 септември 2011 Колеги голяма мъка ме налегна.Днес докато си карах из филибето изведнъж нещо започна да свири.Спрях, загасих колата вдигнах капака и се оказа, че шайбата на генератора е тръгнала да излиза а пистовия ремък я е прескочил и е започнал да се разнищва.Извиках едно приятелче да я дръпнем до вкъщи.И от там само главоболия.Мъка докато се свали генератора.Още по голяма мъка да се развие остатъка от ролката.Нова ролка 110лв,нов ремък пистов 23лв.Всичко се монтира за 30мин. и пак мъка.Паля колата мотора претропа и ми къса ангренажния ремък.Не мога да си обясня как се случи, а и не ми се мисли за пораженията.Ще съм ви много благодарен някой ако има идея какво ще ми трябва за ремонта и да ме насочи към някаква марка качествени части. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 11 септември 2011 Сподели Публикувано 11 септември 2011 Моя ремък е PowerGrip № 5552XS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 11 септември 2011 Сподели Публикувано 11 септември 2011 Много лоша случка. Може би парчета от пистовия ремък са влезли при ангренажа и за това се е получила белята. Като отворите мотора ще се разберат пораженията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
watt82 Публикувано 11 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 11 септември 2011 Утре най - вероятно ще се изясни картинката.Ще пиша подробности както и цени - ако на някой му се случи да има ориентир. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 септември 2011 Сподели Публикувано 11 септември 2011 Утре най - вероятно ще се изясни картинката.Ще пиша подробности както и цени - ако на някой му се случи да има ориентир.Ориентир може и сега да се даде .. Около 140- 150 лв. са читав ремък и обтегач за тази кола .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 11 септември 2011 Сподели Публикувано 11 септември 2011 По принцип, се сменя комплект всичко - агренажен ремък, обтяжна ролка и водна помпа. Вярно, че излиза скъпичко...Проверете хубаво състоянието на водната помпа - евентуално да си я спестиш /все пак не е много препоръчително, но поради финансовите причини.../Ремъка е 132 зъба, 26 мм., L= 1257 мм. Еднакъв е за двигатели F9Q1 /75 kw/ и F9Q2 /85 kw/.GATES - 57 лв.SWAG - 68 лв.BOSCH - 99 лв.За ролката и водната помпа марки и цени мога да дам утре.Това са клиентски цени. При желание от твоя страна мога да ти ги доставя с 25-30 % ТО /толкова е моята за сервиза./Пиши ми на ЛС ако желаеш подробности. ПП. Ако искат, другите колеги, които също ти предлагат части, нека да дадат подробности за марки и цени ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_1 Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 Само с ремък и ролка надали ще се разминеш ако са се изкривили някой и друг клапан работата отива по дебела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doomwisher Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 (редакция) Много кофти случка!На скоро един колега с Сивик скъса ремък защото са му го сложили некадърно. А пък ремъка беше сериозна марка (Gates Powergrip)така че, внимавай къде ще си го сменяш! Ако можеш сам да си го смениш си е най-добре. Редактирано 12 септември 2011 от Doomwisher Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
watt82 Публикувано 12 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2011 Още не съм ми я отворили, но си накупих някой неща.Ремък PowarGrip - 49.60лв,Оптяжна ролка 45лв само ролка без планката,гарнитура за главата Кортеко- 45лв-това са цени с отстъпка.Утре чакам водна помпа Валео на цена 64лв без отстъпка и гарнитура клапани 22лв също без отстъпката.Майстора ми обяви цена за труд / сваляне и качване на главата и новите части 120лв/А пасване на новите клапани ще е в сервиз ОТО или както го знаят при Чарли.Те се занимават само с това.Чао за сега.Утре пак ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_1 Публикувано 14 септември 2011 Сподели Публикувано 14 септември 2011 Да използвам темата да питам трудно ли се сменя ангренажния ремък на тоя двигател, че трябва скоро да го сменям. Сменял съм ремъка на генератора и помня, че беше голямо разглобяване. Иначе преди имах Nissan и си го менях сам, но там не беше толкова наблъскан от към страната на ремъка.Разполагам с необходимото място и инструмент за целта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
watt82 Публикувано 14 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 септември 2011 Колеги голямо разглобяване да се махне главата.Оказа се че са ударени 3 клапана но ще сменям всички както и всички водачи.Дано си намеря истински клапани и водачи.Утре ще видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
watt82 Публикувано 23 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 23 септември 2011 Колеги днес сглобихме и запалихме муцито, ама ми се струва че е по шумна.Това нормално ли е след смяна на клапани, водачи и шлайфане на главата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Staffolino Публикувано 1 октомври 2011 Сподели Публикувано 1 октомври 2011 Клапаните новите добре ли са паснати. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
watt82 Публикувано 2 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 2 октомври 2011 Не мога да кажа.На ниски обороти е перфектна, но при високи е по шумна от преди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.