Премини към съдържание

Бензиновата помпа май си отива..


procdump

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

карам Lancer 93 1.6 16v 4x4. Имам подозрения, че бензиновата ми помпа е за смяна. Най-напред вие на умряло като се доближа до резервоара, а преди изобщо не се чуваше. Едвам колата вдига 2000 оборота и постоянно губи мощност, а ми се случи и да изгасне на празен ход. Чудех се дали нямам проблем с кабелите. Може ли малко насоки как да ги проверя дали са наред - например схемичка от къде минават, че да не разкоствам всичко.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А филтъра сменян ли е скоро, да не е запушен и за това да се товари помпата ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами сменян е, но не пречи отново да го сменя. Все пак бензинът, който ни продават е доста некачествен.

 

А филтъра сменян ли е скоро, да не е запушен и за това да се товари помпата ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето и какво ми препоръчаха:

 

Euro 07:

Hoffer, Italy - 85.20 / 92.65 лв

Magnet Marelli, Italy - 90 лв

 

Kosser:

Meat & Doria, Italy - 128 лв

 

По снимката от каталога на Косер помпата най ми заприлича на моята. Другите ми казаха, че ще паснат, но все пак искам да попитам има ли някой впечатление

от тези марки, кое е най-добро? Помпата ми е в резервоара, а той се сваля трудно и предпочитам да сложа нещо по-читаво и да го забравя този проблем.

 

Поздрави

Редактирано от procdump
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Принципно нито една от всички помпи е читава и вероятно след 2 години пак ще ти напомни за този проблем, честно казано предпочитем китайска да сложа отколкото тези ,за които си изброил......Добри помпи са и Валбро ,но те са скъпи, над 200лв. са но пък на фона на 128 лв. мисля че си заслужава.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Принципно нито една от всички помпи е читава и вероятно след 2 години пак ще ти напомни за този проблем, честно казано предпочитем китайска да сложа отколкото тези ,за които си изброил......Добри помпи са и Валбро ,но те са скъпи, над 200лв. са но пък на фона на 128 лв. мисля че си заслужава.......

 

В допълнение, минах до друг магазин на euro07 и там ми предложиха:

 

HKТ, Japan - 112лв

 

@DJ Tymbi - за тази имаш ли отзиви, дали си струва предвид изброените. Валбро нито в Kosser, нито в Euro07, нито в Autostar са ми предлагали.

 

Поздрави

Редактирано от procdump
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=19111 - Тази, която ми предложиха от Косер е 3.5 бара налягане, а в този пост Валбро е изкарват 3. Възможно ли е това да предизвика грижи? Редактирано от procdump
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега преди време те питах какво караш и ти ми каза че е ......... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22238&view=findpost&p=222296 нещо подобно ли .... http://zdjecia-samochodow.pl/var/albums/MITSUBISHI/MITSUBISHI-LANCER/LANCER-IV/800px-Mitsubishi_Lancer_front_20071220.jpg?m=1286384433 защото за 1-ви път чувам за лансар от тези да е 4х4 с 4г92 не казвам, че не е вярно но досега не съм вижда с очите си :shades: :mitsu-smiley:

Само това е хечбег за което се сещам за такав ли става въпрос ?

И ако го ползваш повече за извън града може да му сложиш дори и една обикновена газова на 4г92 му понася обикновената много добре от опит сега с газта :beach: а на бензин :wacko2: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега преди време те питах какво караш и ти ми каза че е ......... http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22238&view=findpost&p=222296 нещо подобно ли .... http://zdjecia-samochodow.pl/var/albums/MITSUBISHI/MITSUBISHI-LANCER/LANCER-IV/800px-Mitsubishi_Lancer_front_20071220.jpg?m=1286384433 защото за 1-ви път чувам за лансар от тези да е 4х4 с 4г92 не казвам, че не е вярно но досега не съм вижда с очите си :shades: :mitsu-smiley:

Само това е хечбег за което се сещам за такав ли става въпрос ?

И ако го ползваш повече за извън града може да му сложиш дори и една обикновена газова на 4г92 му понася обикновената много добре от опит сега с газта :beach: а на бензин :wacko2: :mitsu-smiley:

 

Колега, ще направя снимки - малко по-различно изглежда от колата, която си постнал. Ти имаш ли представа къде продават бензинови помпи Валбро?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение, минах до друг магазин на euro07 и там ми предложиха:

 

HKТ, Japan - 112лв

 

@DJ Tymbi - за тази имаш ли отзиви, дали си струва предвид изброените. Валбро нито в Kosser, нито в Euro07, нито в Autostar са ми предлагали.

 

Поздрави

Тази помпа не е японска ,а китайска.........разлика от 0.5 атм. няма проблем да имаш ,въпреки че този мотор работи с 3.5 атм. а при абсолютно налягане - 6 атм........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази помпа не е японска ,а китайска.........разлика от 0.5 атм. няма проблем да имаш ,въпреки че този мотор работи с 3.5 атм. а при абсолютно налягане - 6 атм........

Стой далече от 07! От там можеш да си купиш само филтри!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стой далече от 07! От там можеш да си купиш само филтри!

Е,това много отодавна го знам ,още си патя от тях ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След известно търсене по темата намерих, че Meat & Doria правят помпи за т.нар Walbro. Засега съм се насочил към тази помпа, ако някой има впечатления нека сподели.

 

Е,това много отодавна го знам ,още си патя от тях ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Смених бензиновата помпа и колата пак ми губи мощност. Запалвам карам 2-3км и почва по крастовищата да се чуди. Смачквам педала на газта, а тя е тамън да изгасне. Интересното е, че като запаля наново веднага и си вдига обороти, но в последствие пак няма мощност. Направо се отчаях с тази кола. Почнах да подозирам кабелите, но така и не мога да намеря схема на окабеляването. Помагайте...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Смених бензиновата помпа и колата пак ми губи мощност. Запалвам карам 2-3км и почва по крастовищата да се чуди. Смачквам педала на газта, а тя е тамън да изгасне. Интересното е, че като запаля наново веднага и си вдига обороти, но в последствие пак няма мощност. Направо се отчаях с тази кола. Почнах да подозирам кабелите, но така и не мога да намеря схема на окабеляването. Помагайте...

Колега, вместо да даваш грешни пари за помпи, кабели и т.н.................. защо не идеш при MilenZ (градски ти е) да ти направи една качествена диагностика на колата и да открие проблема ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна щях, но колата ми е в София и се цупи по кръстовищата, какво остава да тръгна на дълъг път :(

Колега, вместо да даваш грешни пари за помпи, кабели и т.н.................. защо не идеш при MilenZ (градски ти е) да ти направи една качествена диагностика на колата и да открие проблема ..

Редактирано от procdump
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами тогава ди джей Тумби е твоят човек ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

имам следният въпрос, помагайте - къде се намира релето и бушона за бензиновата помпа. Има ли изобщо мойта кола (JMBLNC76APU500430) такъв елемент или помпата се управлява от компютъра? В аутодата пише, че релето се намира до хидравликата - е убих се да го търся и не го намерих. Някъде прочетох, че е под парното на централната конзола - и там не намерих. В Mitsubishi ASA пък се изброяват една торба релета, обаче не се отчита кое за какво е (доста дразнещо да не знаеш къде има читава документация :(). Ако е ЕКУ-то, може ли някой да каже къде е, че да го занеса на човек, който може да го погледне да си каже вещото мнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря колега за документацията :drinks: - и компютъра си открих и това реле - съвсем скоро и двете ще бъдат свалени и огледани внимателно.

 

Има ..

 

post-3405-040617600 1315742488_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

 

карайки забелязах следното - колата загуби мощност, при което от към централната конзола се чу да цъка реле доста често - никога не бях чувал подобен звук от там, а оборотите почнаха да играят, като в един момент отново загасна. Убеден съм, че звукът дойде от това реле, което колегата mario64 е снимал от документа. То представлява една метална кутийка точно под пепелника. Свалих я и отворих корпуса, и се оказа, че всъшност вътре има 2 релета. Едната намотка има 87.1ома съпротивление, другата има 123.9ома, като видимо двете релета ми изглеждат абсолютно еднакви, макар разликата в съпротивлението. Въпросът ми е - някой има ли идея дали тези стойности са в рамките на нормалното. Номерът на корпуса на релето е IMASEN E8T06877 и 2720 под него. Проверих подавайки 12V и двете релета видимо работят нормално. Ако не е това реле, то следващият заподозрян е ЕКУ-то. И него го свалих, огледах го за надути кондензатори - има точно 4 на брой, като изглеждат наред, не са текли или нещо подобно. Помагайте колеги.

Редактирано от procdump
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

 

карайки забелязах следното - колата загуби мощност, при което от към централната конзола се чу да цъка реле доста често - никога не бях чувал подобен звук от там, а оборотите почнаха да играят, като в един момент отново загасна. Убеден съм, че звукът дойде от това реле, което колегата mario64 е снимал от документа. То представлява една метална кутийка точно под пепелника. Свалих я и отворих корпуса, и се оказа, че всъшност вътре има 2 релета. Едната намотка има 87.1ома съпротивление, другата има 123.9ома, като видимо двете релета ми изглеждат абсолютно еднакви, макар разликата в съпротивлението. Въпросът ми е - някой има ли идея дали тези стойности са в рамките на нормалното. Номерът на корпуса на релето е IMASEN E8T06877 и 2720 под него. Проверих подавайки 12V и двете релета видимо работят нормално. Ако не е това реле, то следващият заподозрян е ЕКУ-то. И него го свалих, огледах го за надути кондензатори - има точно 4 на брой, като изглеждат наред, не са текли или нещо подобно. Помагайте колеги.

 

Привет,

 

след доста експерименти по улиците явно нещо деградира стабилно и колата ми гасне в движение. Спускам се по наклон и колата си изгасва, като е на скорост. Влизам в завой като съм натиснал съединителя и пак гасне. И в двата случая след това веднага пали. В момента съм направил бензиновата помпа да се включва в момента, в който дам на контакт, с което изключвам проблема, че гориво до мотора не стига. Като изгасне пък се получава нещо много странно. Оборотите от 0 отиват на ~800, като зацикля в такъв режим - 0 800, 0 800, 0 800. Ето това вече ме озадачава. Ако на някого колата му е гаснела в движение и си е решил проблема, моля нека да сподели как.

 

П.С.

Господа поддържащи форума, защо не може да се търсят фрази през търсачката. Пиша "гасне в движение" с кавичките и ми казва, че видиш ли имам дума < 3 букви. То хубаво ама нали затова слагам "". Доста неизползваем е форумът като това не работи!

...Една или всички думи, които търсите са под 3 символа или търсите забранени думи като 'html', 'img', и .т.н.т. , моля променете дължината на думите или изберете други думи...

Редактирано от procdump
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...