Премини към съдържание

procdump

Потребител
  • От него общо

    38
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Plovdiv

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Lancer IV 4x4
  • Интереси
    FEEL FULL TIME 4WD

procdump's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. procdump

    Бензин 95 или 100 октана

    Здравейте. Аз съм доволен от MaxxMotion 100. Определено колата има страхотен ряз с него. Цяла зима карах с такъв. Мисля си обаче, че не е добре само със 100 да се кара. Възможно ли е от 100 дюзите да страдат - повече нагар и т.н. Също така ламбда сондата? Някой да има впечатление по въпроса. В момента тествам Shell VPower уж за прочистване на системата - мисля, че сякаш има ефект (разбира, се може да си втълпявам.
  2. procdump

    Виене отзад

    C76A се води - рамата ми е JMBLNC76APU500430. Имам страничен въпрос - колко kgm/Nm е стойността на затягане на гайката на пиньона? Аз открих по документи, че е 190Nm/19kgm. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Colt_Mirage_Lancer/Manuals/1992-1995%20Colt%20Lancer%20Workshop%20Manual/MANUALS/27.pdf . В този документ толкова пише за 2-та описани типове задни диференциали.
  3. procdump

    Виене отзад

    Лоша работа. Доста кекав се оказа този диференциал. От задната част нямам гайки за сваляне. Всъшност гайките на корпуса са отпред, затова предположих, че така се сваля. Не колега - на видеото като тръгва да набира и да спира се чува звук все едно центрофуга с приглушено тракане - заслушай се.
  4. procdump

    Виене отзад

    А ще трябва ли да се свалят полуоските? Доколкото гледах май не е необходимо, защото дифа се отваря от към кардана и все пак не съм сигурен.
  5. procdump

    Виене отзад

    Здравейте. Ето идентичен на моя шум - Видео №1. В един момент сякаш има и тракане. Най-отчетливо се, чува като човекът намалява и прави завой 0:40 - 0:50. По заглавието на видеото се има предвид, че е заминал лагер на пиньона. Лесно ли се сменя този лагер? Всъщност не са ли 2 лагера? Видео №1: Ето и друго видео, което по-скоро обяснява защо се чува горният шум. Видео №2: Фокусирах се също така на разбити карета на кардана. За да не голословим отново ето и видео по въпроса. Видео №3: Като обобщение: 1) Шумът ми е същият като Видео №1; 2) Според мен е налице луфт като този от Видео №2 в моя заден диференциал; 3) Относно Видео №3 - такъв луфт не видях по карето. П.С. Пламене, лесно ли се сменя този лагер на пиньона и ще се прецака ли семеринга, ако тръгнем да го сменяме?
  6. procdump

    Виене отзад

    Сменихме лагер - шумът си остана за жалост и не става ясно какво издава този шум.
  7. При Милен не съм отишал по една единствена причина. Все проблемите с колата ме сварват далече от лубимия роден Пловдив. Ако през цялата седмица бях там, то със сигурност щях най-напред при него да отида.
  8. procdump

    Виене отзад

    Според човека, който е вдигна да е гледа отдолу луфт имало. Утре ще звънна сутринта да кажеш кога да дойда.
  9. procdump

    Виене отзад

    Да Пламене. Бих почнал от лагерите. Ще звънна утре за консултация за експертно мнение.
  10. Неправилно съм написал. Интересува ме за територията на София?
  11. procdump

    Виене отзад

    Мерси колега. Със сигурност ще се посети още 1 сервиз за диагностика. Въпроса е да правят диагностика на ходова част на 4х4. Затова направих нова тема - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=25266&pid=247293&st=0entry247293 . Мисля, че ще е от полза на колегите.
  12. Със сигурност има притежатели на :mitsu-smiley: 4х4 във форума. Съответно, колеги, къде си правите диагностика/ремонт на ходовата част на вашите машини? Сервизи и препоръки?
  13. procdump

    Виене отзад

    Здравейте. Карам Lancer IV 93 година 4х4. Имам виене в задната част на колата от към лявото колело. На 100км/ч се чува нещо като тракане от към лявата задна част на колата. Като съм вдигнат на подемник вътре в колата не се чува това тракане при 100км/ч. Струва ми се, че се влияе от настилката и завои. Най-напред ми казаха, че ми е заминал задният диференциал. Съмненията в лагера отпаднаха тогава, защото гумата нямала луфт. Започнах да търся подобни проблеми и се оказа, че луфт може да няма, но лагера да е за смяна. Пратиха ме на гумаджия, където се оказа, че въпросната задна лява гума е доста разбалансирана - уреда отчета 10 на 90 (не съм сигурен за мерни единици) и така съм карал доста километри. Изглежда зимата радвайки се на 4х4-то е паднал някой баланс. Като цяло с течение на времето се усили виенето. Както и да е.. усъмних се в диагнозата, че ми е заминал диференциала. Отидох при други майстори за диагностика. Казаха ми, че е заминал задният лагер - вече имало луфт. Позачетох се и видях, че всъшност те са 2 лагера и се продават в комплект. Изглежда, обаче, че работата е доста пипкава по смяната му, защото се сваля полуоската и се гледат разни допуски поне според документацията. Моля препоръчайте майстор в София, който може да се справи с тази задача. Намерих си комплекта на марката SNR. Казаха ми, че са немски и стават. Цената им е достъпна - комплекта беше 32лв. Колегите с коли 4х4 - къде си правите диагностика? Сервиз където да има валци например - май така се открива по-лесно даден проблем? Благодаря.
  14. Интересно, при мен е на бензин и също гасне в движение, като най-бързо е докарвам да изгасне като завия надясно рязко - lancer 4g92 93 4x4 ми е колата. Колега, ако си решиш проблема пиши от какво е било.
  15. Пиша - "гасне в движение" с кавички. Просто не е възможно да не мога да потърся цялата тази фраза. Слагайки кавички очевидно все едно търся точно този string за match в db-то. П.С. като напиша "не пали" - очевидно работи или "в движение" - пак работи. Явно bug-a, e от трите думи. Интересното е, че този bug го има и в доста други форуми.
×
×
  • Създаване...