plam55 Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 Приятели ,помагайте! Преди няколко мецеца скъсах ремък....От тогава свети CHEK и ме дразни. Къде във Варна има сервиз, където могат да "влязат" и да изчистят грешките? Ходих на няколко места, но не можаха да прочетат нищо,което не им попречи да ми вземат парите! ПОМАГАЙТЕ, МОЛЯ!! Пък после спокойно ще си сложа емулатор на датчика за кислород(ламбда сонда). А от къде във Варна може да се купи ламбда и емулатор? Автомобила е СПЕЙС РЪНЪР 1995г.Ще бъда благодарен, ако ми помогнете!! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steliyan Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 Колега мисля,че в Аспарухово при Ванко ще ти разрешат проблема с ECUто.ако искаш даи телефон да ти обясня къде се намира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 (редакция) Грешките се чистят като се изключи акумулатора за 15сек.Колега, погледнете диагностичния куплунг колко пина има- 12 или 16? Ако е като на картинката, сам можете да си прочетете грешките.Ламбда емулатора е лесна работа с NE555. Редактирано 22 август 2011 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plam55 Публикувано 22 август 2011 Автор Сподели Публикувано 22 август 2011 Грешките се чистят като се изключи акумулатора за 15сек.Колега, погледнете диагностичния куплунг колко пина има- 12 или 16? Ако е като на картинката, сам можете да си прочетете грешките.Ламбда емулатора е лесна работа с NE555.Добре колега, това с изключването на акумулатора нещо не върши работа, а може би е важно точно времето-15сек.?А ако куплунга е като на картинката със какво мога да прочета грешките? Нали трябва да имам обратния куплунг и четящо устройство. :help:Емулатора може човек сам да си го направи, ако му разбира, даже видях някъде във форума подробно описание,граф. оригинал на платката и т.н.Всичко това е в моите възможности, само дето времето не ми достига твърде за ТНТМ. Затова се интересувам дали не се продава готов? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plam55 Публикувано 22 август 2011 Автор Сподели Публикувано 22 август 2011 Благодаря! Ще звънна! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 След като откачиш акумулатора за повече от 5-10 сек ЗАПИСАНИТЕ грешки се трият. Това че ти свети чека означава че нещо не е наред и ЕКУ-то го отчита, я ламбда я нещо друго.Като гледам Рънър-чето ти е от по старите, с един светодиод сам може да се прочетеш грешката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 След като откачиш акумулатора за повече от 5-10 сек ЗАПИСАНИТЕ грешки се трият. Това че ти свети чека означава че нещо не е наред и ЕКУ-то го отчита, я ламбда я нещо друго.Като гледам Рънър-чето ти е от по старите, с един светодиод сам може да се прочетеш грешката Точно. Свързва се между 1 и 12 пин. Като се даде на контакт и започва да мига. Дълго за десетица и късо за единица например 22 -- -- - - Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plam55 Публикувано 23 август 2011 Автор Сподели Публикувано 23 август 2011 След като откачиш акумулатора за повече от 5-10 сек ЗАПИСАНИТЕ грешки се трият. Това че ти свети чека означава че нещо не е наред и ЕКУ-то го отчита, я ламбда я нещо друго.Като гледам Рънър-чето ти е от по старите, с един светодиод сам може да се прочетеш грешката Мдааа,твърде е възможно да има нещо.Аз се съмнявам в ламбдата и затова се интересувам от къде може да се купи на поносима цена? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plam55 Публикувано 23 август 2011 Автор Сподели Публикувано 23 август 2011 Мдааа,твърде е възможно да има нещо.Аз се съмнявам в ламбдата и затова се интересувам от къде може да се купи на поносима цена? Инфото за куплунга и кодовете на грешките от аутодейта ли са или от другаде?:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 23 август 2011 Сподели Публикувано 23 август 2011 Мдааа,твърде е възможно да има нещо.Аз се съмнявам в ламбдата и затова се интересувам от къде може да се купи на поносима цена? :icon_hmm:Kaто се съмнявате в ламбдата защо не я проверите? Ако куплунга е с 4 пина, то на 1 и 2 пин трябва да има 12V захранване, а на 3 и 4 при 2500 об/мин трябва да излиза 0-0,8V колебливо напрежение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plam55 Публикувано 23 август 2011 Автор Сподели Публикувано 23 август 2011 Kaто се съмнявате в ламбдата защо не я проверите? Ако куплунга е с 4 пина, то на 1 и 2 пин трябва да има 12V захранване, а на 3 и 4 при 2500 об/мин трябва да излиза 0-0,8V колебливо напрежение.Благодаря за съвета!Ще направя тази проверка и ще докладвам.ИЗОБЩО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ, КОИТО СТАНАХТЕ СЪПРИЧАСТНИ НА МОЯ ПРОБЛЕМ! :good: :thx: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Галио Публикувано 20 декември 2011 Сподели Публикувано 20 декември 2011 колеги ,бихте ли казали къде се намира буксата за закачане на компютър на спеис стар 1.8 ГДИ .Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 20 декември 2011 Сподели Публикувано 20 декември 2011 Под мястото за двете чашки пред скоростния лост, изважда се и отдолу е буксата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Галио Публикувано 20 декември 2011 Сподели Публикувано 20 декември 2011 благодаря още веднъж ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rudoni Публикувано 14 януари 2012 Сподели Публикувано 14 януари 2012 (редакция) Колеги, за да извадя ЕБУ разглобих почти цялата кола, :icon_thumbup: но не открих буксата за диагностика?! Знам, мога да се свържа директно на ЕБУ, но не е това идеята! Въпрос - къде е буксата за диагностика на Спайс рънър 1997г ТД мотор 4Д68Т ?П.П. Май не съм виждал такава и за това я пропускам?! Имам всички описания на буксата и дабълът и, но не я намирам, подскажете!Моля! Редактирано 15 януари 2012 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицо71 Публикувано 17 януари 2012 Сподели Публикувано 17 януари 2012 Би трябвало да е под волана вляво до таблото с бушоните,на Спейс Рънър-91-99г.са там! :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rudoni Публикувано 18 януари 2012 Сподели Публикувано 18 януари 2012 Би трябвало да е под волана вляво до таблото с бушоните,на Спейс Рънър-91-99г.са там! :icon_hmm:моля ,ама много моля за снимка къде и какво представлява! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZAPPA Публикувано 18 януари 2012 Сподели Публикувано 18 януари 2012 Колега, аз съм от отбора на търсещите тази букса :D Виж това, може да свърши работа. ЦЪК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rudoni Публикувано 19 януари 2012 Сподели Публикувано 19 януари 2012 благодаря!ще я потърся!ако я намеря ще яснимам проклетията! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rudoni Публикувано 30 януари 2012 Сподели Публикувано 30 януари 2012 Продължавам темата но вече с въпрос- "Специалист за ЕБУ в южна България" Установих ,че блокът е гръмнал !Търся спец който да го отремонтира , или блок втора ръка! Помагайте за Бога хора!Помагайте! ще пиша и по други форуми! Спайс Рънър 1997г. 2,0 ТД код на мотора 4Д68Т ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 януари 2012 Сподели Публикувано 30 януари 2012 Продължавам темата но вече с въпрос- "Специалист за ЕБУ в южна България" Установих ,че блокът е гръмнал !Търся спец който да го отремонтира , или блок втора ръка! Помагайте за Бога хора!Помагайте! ще пиша и по други форуми! Спайс Рънър 1997г. 2,0 ТД код на мотора 4Д68Т !Ако искате, пратете ми го след 10 дни ( че няма да съм тук )и ще видя какво можем да помогнем......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 30 януари 2012 Сподели Публикувано 30 януари 2012 А ако не ти се чака, колега, пиши на http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473 - в Пловдив. Другият вариант е да търсиш из мобиле-то за втора употреба. Нямам познат с дизелов, а и не съм засичал из форума да се продава на части Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rudoni Публикувано 31 януари 2012 Сподели Публикувано 31 януари 2012 благодаря за бързити отговори!говорих с Милен вече ,да го провери! Но ,ако на някого му попадне в палезрението по разни морги бракуван дизел от описанието обаждайте се! може и на 0886 22 44 86!очаквам помощ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 31 януари 2012 Сподели Публикувано 31 януари 2012 (редакция) благодаря за бързити отговори!говорих с Милен вече ,да го провери! Но ,ако на някого му попадне в палезрението по разни морги бракуван дизел от описанието обаждайте се! може и на 0886 22 44 86!очаквам помощ!Ето един:http://nfs.mobile.bg...4941&f1=details9 обяви за рънър на части видях в мобиле.бг Редактирано 31 януари 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.