min4o Публикувано 23 септември 2006 Сподели Публикувано 23 септември 2006 от каде се източва антифриза на галант 89г.2000куб.4g63 мотор само от пробката на радиатора или има и друго място? благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 септември 2006 Сподели Публикувано 23 септември 2006 от каде се източва антифриза на галант 89г.2000куб.4g63 мотор само от пробката на радиатора или има и друго място? благодаряИмаш и на блока пробка, но тя ще е клеасала и най мног ода счупиш болта вътре , за тази цел се прави друго , освен на радиатора пробката, то махни някой от дебелите маркучи от блока , после махни и термостата и с вода промиий , после издухай водата от блока и си готов...........върни обратно по стария ред нещата и налей антифриз...... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min4o Публикувано 24 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 24 септември 2006 благодаря Dj антиффриза който успях да източа от пробката на радиатора е към 5 л. По принцип колко антифриз сабира системата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 септември 2006 Сподели Публикувано 24 септември 2006 Мисля че 6 л беше Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 24 септември 2006 Admin Сподели Публикувано 24 септември 2006 6.5 литра антифриз е за неговата кола точно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 септември 2006 Сподели Публикувано 24 септември 2006 Тц тц аз пък що реших че е като моя Галант :icon_doh: явно... :lazy:То ако броя това, което съм налял последната 1-2 седмици на мен трябва да ми събира към 10 л :pompam: <_< Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 24 септември 2006 Admin Сподели Публикувано 24 септември 2006 Какво е станало с твоята кола? От маркуча ли е дето писа е бил проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 септември 2006 Сподели Публикувано 24 септември 2006 Не, няма особен проблем - за този, който писах го хванах преди да се скъса, но преди това дето сменях мембрани на изпарителя отиде литър, от разместването 1 седмица по-късно се скъса единия към изпарителя - и там отиде литър, после ги смених и двата - и там пак литър и накрая дебелия вчера....половин литър :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min4o Публикувано 24 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 24 септември 2006 Мисля че 6 л бешеблагодаря ви за сега проблема е решен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 17 октомври 2006 Сподели Публикувано 17 октомври 2006 :mitsu-smiley: А за 4G37 колко антифриз побира? И има ли някакви правила при пълненето? Днес източих всичко и си промих радиатора. Сега търся къде да го занеса да ми го оправят, че има леки течове на някои места. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 17 октомври 2006 Сподели Публикувано 17 октомври 2006 А за 4G37 колко антифриз побира?6.1 л го дават Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 18 октомври 2006 Сподели Публикувано 18 октомври 2006 :mitsu-smiley: А за 4G37 колко антифриз побира? И има ли някакви правила при пълненето? Днес източих всичко и си промих радиатора. Сега търся къде да го занеса да ми го оправят, че има леки течове на някои места. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: По какъв начин ги лепят да му се не види, че ми искат по 100 за да залепят 2 дупки :icon_censored: ??? Че чак пък и 3 дни да чакам...! Нормално ли е това? Не съм се сблъсквал с такъв проблем и затова ми се струва ужасно много да дам 100 лева за лепене. За още 100 някъде може и нов да ми направят... :icon_censored: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 18 октомври 2006 Сподели Публикувано 18 октомври 2006 :D не се дразни! Лепенето не трябва да ти излезне повече от 40 лв. според това което аз съм лепил... Става от днес за утре обикновено! Като майстора си го държи пълен известно време за да види дали сълзи...! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 18 октомври 2006 Сподели Публикувано 18 октомври 2006 :mitsu-smiley: Ако е 40лв. е добре. А ти какво и къде си лепил. Че на мен някои ми казват 100лв, други че трябва да се види и тогава. В крайна сметка да не ми го запоят с 24-каратово злато, че 100 лева да им давам... :icon_censored: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 18 октомври 2006 Сподели Публикувано 18 октомври 2006 Аз лично моя радиатор съм го лепил при един майстор в Пловдив, сега факт е, че не е София, но не е и цената 100лв. 100лв са много пари лично мое мнение...! Само сравнявам цените, по някога е по-добре 100лв тук от колкото 40 там...! :icon_confused: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 18 октомври 2006 Сподели Публикувано 18 октомври 2006 :mitsu-smiley: Дадох го вече на едно място. 30 лева и утре по обяд ще е готов. Това вече си е нормално, а не 100 лева при условие, че за 170 се намира здрав втора употреба. Иначе се оказа че радиатора ми е рязан и преправян от радиатор за Ниса на радиатор за Галант :icon_censored: . Знаех, че е преправян ама чак пък от Ниса... :icon_blush: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 19 октомври 2006 Сподели Публикувано 19 октомври 2006 :mitsu-smiley: Иска ми се да споделя и цените на радиаторите в Ратола (с доставка разбира се):- за парно - 870лв.- воден радиатор - 1520лв.Много ще е трудно на някой да ме убеди, че толкова струва тази част за автомобил на почти 20 години. И при условие, че други сервизи могат да го доставят от Япония за 700лв.Иначе радиатор за парно нов няма никъде. С доставка става за поне 2-3 седмици и 140-150лв. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 20 октомври 2006 Сподели Публикувано 20 октомври 2006 Три дни е трябвало да ти държат радиатора за да си оправдаят по този начин 100-те лв. които са ти искали.Един вид това е някаква много сложна работа и изисква много време.Иначе хората за 3 дни правят основен ремонт,ама това радиатора е ....абе не е проста работа :icon_censored: Това си е стар трик и го прилагат всякакви такива "техници" ,които само искат да ви вземат парите.Така че ако чуете стряскаща цена и дълъг период от време просто потърсете други. И на мен за тенекеджия преди,първо едни ми искаха 1500лв, да си запиша дата(поне след месец),и после да чакам поне още месец.Накрая намерих за 500 ,стана след една седмица и отне една седмица ,като се оказа че майстора не е работил само по моята кола,но пък си беше свършил работата чудесно.А повечето не искаха и да кажат цена,защото можело и да излезело повече :icon_doh: ,а един ми заяви че щял да ми каже цената накрая :icon_rock: :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.