Niki72 Публикувано 12 юли 2011 Сподели Публикувано 12 юли 2011 Здравейте. Някой имал ли е проблем с маркуч на спирачките? Не ми се освобождава спирачния апарат на дясното колело. Усетих, че нямам инерция и скоро замириса на феродо. След като в един сервиз изпуснаха малко спирачна течност някъде долу до накладките се отпусна хвата. Казаха, че маркуча е запушен. Нещо не намирам от къде да си купя и като цена колко е ориентировъчно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 юли 2011 Сподели Публикувано 12 юли 2011 Пиши на Miroslav, и ще ди даде цена за оригинален маркуч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki72 Публикувано 12 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2011 Пиши на Miroslav, и ще ди даде цена за оригинален маркуч.Писах му. Благодаря! Интересно ми е дали някой друг е сменял маркучите вече. Нямам и 100000 км още изминати. Ще сменя и спирачната течност / дот4 мисля, че трябва да е, а колко милилитра трябват? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 юли 2011 Сподели Публикувано 12 юли 2011 За да я смениш изцяло мисля че ще ти трябва литър... Аз съм си купил но не остава време за смяната Маркучи не съм сменял и на двата колта няма грижи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 12 юли 2011 Сподели Публикувано 12 юли 2011 За да я смениш изцяло мисля че ще ти трябва литър... Да речем, че 400-500 мл са достатъчни.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 12 юли 2011 Сподели Публикувано 12 юли 2011 Не знам защо, но си мисля, че не е от маркуча...... По-скоро задържат спирачните апарати... А и ако е запушен - най-резонният въпрос е с какво и как, да не говорим, че дори да е така - лесно може да се отпуши......... Що не пробваш да смениш сервиза? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 12 юли 2011 Сподели Публикувано 12 юли 2011 (редакция) ... А и ако е запушен - най-резонният въпрос е с какво и как, да не говорим, че дори да е така - лесно може да се отпуши......... Най-често спирачните маркучи се запушват със парченца каучук от вътрешната част на самият маркуч, които се "възбръщат"и пропускат течността само напред, към спирачните апарати. При отпускане на педала течността натиска възбърнатото парченце и то запушва отвора. Затова, след като се отвие обезвъздушителката на апарата, или самият спир.маркуч и изтече течност, апарата се освобождава... А "лесното отпушване" се заключва в смяната на спирачния маркуч с нов... Ако задържа апарата вследствие на ръжда, кривина и пр., то той няма да освободи при изпускането на течност... Редактирано 12 юли 2011 от Vanjo 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 12 юли 2011 Сподели Публикувано 12 юли 2011 Има вероятност да е от водачите, ако са дискови спирачките!Моите ги мазах с боров вазелин :rolleyes: !!!/колкото и смешно да звучи това/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki72 Публикувано 13 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2011 Има вероятност да е от водачите, ако са дискови спирачките!Моите ги мазах с боров вазелин :rolleyes: !!!/колкото и смешно да звучи това/ Ще почистя и спирачните апарати така или иначе бяха чистени преди доста време като сменях наклкадки, но щом се отпусна хвата при изпускане на спирачна течност явно в маркуча е проблема. Май е по-сигурно да го сменя, че да не вземе да гръмне... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 юли 2011 Сподели Публикувано 13 юли 2011 Ще почистя и спирачните апарати така или иначе бяха чистени преди доста време като сменях наклкадки, но щом се отпусна хвата при изпускане на спирачна течност явно в маркуча е проблема. Май е по-сигурно да го сменя, че да не вземе да гръмне...Не мисля че ще се оправи и след смяна на маркуча, ама то ще си покаже ..Тези коли не страдат от маркучи, докато не сложиш Европейски ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki72 Публикувано 14 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2011 Не мисля че ще се оправи и след смяна на маркуча, ама то ще си покаже ..Тези коли не страдат от маркучи, докато не сложиш Европейски ..:D Междувременно и левия преден спирачен апарат блокира, след споменатия вече десен такъв... странна работа, може да не са маркучите. Болтовете които държат апаратите яко са затегнали,пръсках ги с wd-40 и утре ще пробвам да ги развия с някой по-сериозен ключ 17. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 14 юли 2011 Сподели Публикувано 14 юли 2011 ...аз моите ги развих с пневматичен гайковерт... иначе не се предаваха.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 юли 2011 Сподели Публикувано 15 юли 2011 А аз моя, единия го скъсах докато напъвах, после беше голям филма докато изкарам останалото парче от шината.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shildarov Публикувано 15 юли 2011 Сподели Публикувано 15 юли 2011 Това е само от водачите,разглабяй и мажи както вече ти написах,за моя радост аз имах проблем само със задно дясно /с 4ри дискови съм/,но не ползвай грес че после спича,само вазелин :good: ,работещ метод е!Научих го от един колега с "хонда"!И успех с разглабянето ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 юли 2011 Сподели Публикувано 15 юли 2011 Аз моите ги намазах с графитна смазка и нямам грижи...иначе Вюрт до колкото знам имат препарат за смазване но е скъп... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.