donpecone Публикувано 10 юли 2011 Сподели Публикувано 10 юли 2011 Здравейте. От около година имам галант 97ма година, бензин, двулитровия мотор, комби. Съжалявам, че първото ми съобщение във форума е свързано с проблеми с колата, но така и не ми остана време да се похваля за придобивката.Та... Отскоро галантецът започна да спира много тромаво в сравнение с миналта година когато го взех. Първо си мислех, че накладките са тръгнали да се износват(минал съм към 30 000км) докато не ми се наложи рязко да намаля от 160 до 80, когато се получи странно биене в предницата. Това ме наведе на мисълта, че дисковете може да са криви(гумите са добре балансирани). След 3 дни заминавам към морето и ми се иска спирачната система да я прегледам преди това.Имам няколко конкретни въпроса: 1. Освен криви дискове, може ли проблемът да се дължи на друго?2. Може ли да ми препоръчате някой сервиз, където да ми прегледат спирачната система и да кажат какво трябва да се сменя/ремонтира?3. При евентуална смяна на дисковете съм се спрял на марка EBC. Има ли смисъл от перфорирани дискове или и обикновенни ще свършат работа? С 14-ки джанти съм и се притяснявам да няма проблем с охлаждането на диска.4. Какви накладки си подхождат с EBC дискове? В ралични теми от форума гледам, че Akebono са най-предпочитани, но пък и попаднах на отрицателно мнение, така че се двуумя... Това е за сега. Благодаря предварително за вашите съвети. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 10 юли 2011 Сподели Публикувано 10 юли 2011 Здравейте. От около година имам галант 97ма година, бензин, двулитровия мотор, комби. Съжалявам, че първото ми съобщение във форума е свързано с проблеми с колата, но така и не ми остана време да се похваля за придобивката.Та... Отскоро галантецът започна да спира много тромаво в сравнение с миналта година когато го взех. Първо си мислех, че накладките са тръгнали да се износват(минал съм към 30 000км) докато не ми се наложи рязко да намаля от 160 до 80, когато се получи странно биене в предницата. Това ме наведе на мисълта, че дисковете може да са криви(гумите са добре балансирани). След 3 дни заминавам към морето и ми се иска спирачната система да я прегледам преди това.Имам няколко конкретни въпроса: 1. Освен криви дискове, може ли проблемът да се дължи на друго?2. Може ли да ми препоръчате някой сервиз, където да ми прегледат спирачната система и да кажат какво трябва да се сменя/ремонтира?3. При евентуална смяна на дисковете съм се спрял на марка EBC. Има ли смисъл от перфорирани дискове или и обикновенни ще свършат работа? С 14-ки джанти съм и се притяснявам да няма проблем с охлаждането на диска.4. Какви накладки си подхождат с EBC дискове? В ралични теми от форума гледам, че Akebono са най-предпочитани, но пък и попаднах на отрицателно мнение, така че се двуумя... Това е за сега. Благодаря предварително за вашите съвети.Здравей...Да,според мен проблема ти е в дисковете......При рязко спиране волана започва да се тресе,и следователно се усеща и от към предницата...но най вече във волана.Може и сам да си провериш...като свалиш гумата..то ще се види.Ако накладките вече са ти към края...галанта ти би трябвало да има датчици на накладките??!!..май. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 10 юли 2011 Сподели Публикувано 10 юли 2011 (редакция) За оптимален ефект EBC GD series дискове с накладки зелено EBC (GreenStuff).Щом си с 256 дискове и малките апарати, GD855 + DP2830. http://195.149.248.189:8080/2011-07-10/809f57e75350488756533cd09711088f_120x90.jpg http://195.149.248.189:8080/2011-07-10/103af8c608a864b8e2be8332c753896a_120x90.jpg http://195.149.248.189:8080/2011-07-10/50138b671aa0c6d22b0695700234a815_120x90.jpg Не мисля че ще има проблем с 14-ките, а имат и гаранция 1 година. Но ти щом караш със 160 вземи мини поне на 15-ки... :icon_thumbup: Редактирано 10 юли 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 11 юли 2011 Сподели Публикувано 11 юли 2011 За оптимален ефект EBC GD series дискове с накладки зелено EBC (GreenStuff).Щом си с 256 дискове и малките апарати, GD855 + DP2830. http://195.149.248.189:8080/2011-07-10/809f57e75350488756533cd09711088f_120x90.jpg http://195.149.248.189:8080/2011-07-10/103af8c608a864b8e2be8332c753896a_120x90.jpg http://195.149.248.189:8080/2011-07-10/50138b671aa0c6d22b0695700234a815_120x90.jpg Не мисля че ще има проблем с 14-ките, а имат и гаранция 1 година. Но ти щом караш със 160 вземи мини поне на 15-ки... :icon_thumbup:Колега,на каква цена ги взе тези дискове и накладки?Ако не е тайна ? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 11 юли 2011 Сподели Публикувано 11 юли 2011 (редакция) Колега,на каква цена ги взе тези дискове и накладки?Ако не е тайна ? :D Преди година около 330лв дисковете + накладките, като това е цена за 256мм с 20% отстъпка. 276мм обаче са сериозно по-скъпи. Ето тук за цени онлайн.или представителя в БГ по телефона - Хеед 91. Ето и другата тема където се дискутират и някъде към края съм пуснал точните парт номера според вида сп. система. Няколко хиляди км след като ги имам са още по-добри от преди, имам чувството че колкото по ги карам по-добре почват да спират. И изобщо не цапат джантите, цапаха 100км в началото докато изтрият покритието за бързо напасване. За големите май идва прекалено скъпо, а и миналата година имаше период, в който нямаше произведени налични дискове при самите ЕБЦ, но за 256мм варианта според мен си струват, така или иначе всеки си преценява. П.С. Да поясня че вече не мога да съдействам за отстъпка, тъй като контакта ми не работи вече там. П.С2 Нека всеки който ще поръчва да си провери петорно, най-добре и по вин и визуално какъв точно е варианта при него, че годината само не е показателна - миналата седмица за един приятел поръчвахме и ако не бях гледал по ВИН а по година (Галанта е 1.98) шяхме да му докараме 256 а колата му се оказа с 276 и двуботален апарат ('98 2.5 автомат седан). Поздрав. Редактирано 11 юли 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 11 юли 2011 Сподели Публикувано 11 юли 2011 (редакция) Значи предните могат да бъдат различни по големина, а как стои въпросът със задните? Има ли и при тях вариации? Моите са за смяна и се чудех колко мм са? Колата е 2.5, 2000 година. Предните ми дискове са 276 мм, не знам дали са оригиналните, но мисля, че не са криви. амазон - от тук, или от интернет като цяло, дали не е по-добре да се вземат? Редактирано 11 юли 2011 от Afonya Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 11 юли 2011 Сподели Публикувано 11 юли 2011 (редакция) При задните няма вариации при бензинките, 1:1 са от началото до края - 262мм не-вентилирани. (Дизелите са с барабани).Онлайн по принцип си тежат доста сериозно и трябва да се намери вариант за доставката.. пък и има гаранция която хубаво да си е тук ако нещо лош късмет излезе с конкретната бройка... Редактирано 11 юли 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 11 юли 2011 Сподели Публикувано 11 юли 2011 (редакция) Ценатa, която ти си посочил, е само за предните, така ли? Задните не си ги сменял? Или ако си - помниш ли колко ти излязоха с накладките? И за тях отново ли препоръчваш EBC GD series дискове с накладки зелено EBC (GreenStuff)? Редактирано 11 юли 2011 от Afonya Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 11 юли 2011 Сподели Публикувано 11 юли 2011 (редакция) Не мога да препоръчвам чак, а само да споделя личен опит, който ми е само с моята кола. Отзад така се получи че ги сменях малко по спешност преди морето точно и съм с Montain дискове от Пламен (~160лв по спомен с монтажа), за сега сякаш няма проблеми, макар че за много малко км имат вече ръб, явно са от по-мекичка сплав. Така или иначе EBC няма GD задни, а само обикновени. Накладките отзад съм пак зеленото ЕБЦ ~100лв, които направиха голяма разлика като ги смених (задните дискове почнаха да загряват колкото предните), а на ръчната съм с 064.177 Trusting от Еврото ~45лв. Редактирано 11 юли 2011 от Lyubo Dimitrov 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 Не мога да препоръчвам чак, а само да споделя личен опит, който ми е само с моята кола. Отзад така се получи че ги сменях малко по спешност преди морето точно и съм с Montain дискове от Пламен (~160лв по спомен с монтажа), за сега сякаш няма проблеми, макар че за много малко км имат вече ръб, явно са от по-мекичка сплав. Така или иначе EBC няма GD задни, а само обикновени. Накладките отзад съм пак зеленото ЕБЦ ~100лв, които направиха голяма разлика като ги смених (задните дискове почнаха да загряват колкото предните), а на ръчната съм с 064.177 Trusting от Еврото ~45лв.Манияк, кажи сега, че си сложил и спортни спирачни маркучета и ще ме вкараш в приключения:icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: За да не пускам нова тема, питам тук, на колко време(км) или години трябва да се сменя спирачната течност и защо?На някой случвало ли му се е да му кипне течността и да не спира колата??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 Манияк, кажи сега, че си сложил и спортни спирачни маркучета и ще ме вкараш в приключения:icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: За да не пускам нова тема, питам тук, на колко време(км) или години трябва да се сменя спирачната течност и защо?На някой случвало ли му се е да му кипне течността и да не спира колата??? На 3 години е ОК. Останалото са истерии, подклаждани от сервизджии да ти вземат кеша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 Манияк, кажи сега, че си сложил и спортни спирачни маркучета и ще ме вкараш в приключения:icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: Е, не бе, далеч съм от спорта, аз си карам пенсионерската.. Просто с тези истории с кривенето на дисковете и предвид малката разлика между EBC и ОЕМ за 256мм варианта прецених че си струва и за сега така излиза. Който го вълнуват спортни изпълнения за малко пари, по-добре да пробва червените накладки... zexer мисля че с такива кара и е много доволен също ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
donpecone Публикувано 20 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2011 Предните ми дискове в крайна сметка се оказаха криви, както и предполагах. Дори на ръка си личеше, че са криви след като махнах гумите.Ходих преди седмица до Хеед 91 с идеята да ги сменям, но нямаше налични EBC-та. Доставката - 2 седмици...което не беше опция за мен понеже трябваше да ходя до морето. Като междинен вариянт ми минаха дисковете на струг и сега....вибрациите във волана изчезнаха. За момента съм доволен, но ще видим до кога. Ако се накривят отново ще се сменят...няма друг вариант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 юли 2011 Сподели Публикувано 21 юли 2011 Ако се накривят отново ще се сменят...няма друг вариант. E в това можеш да си напълно сигурен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.