Премини към съдържание

Двигател Мицубиши 2.4 16V


Препоръчано мнение

Колеги предстои ми да закупя джип green looy това са автомобилите който ще се правят в Ловеч и понеже ми хареса дизайна и цената най вече искам да разбера нещо повече за двигателя а той е Мицубиши 2.4 16w бензин. джипа е модел Ховар, интересува ме двигателя издържлив ли е имали слаби места и защо имам усещането, че е малко муден.

Редактирано от Big Boss
Правописни грешки!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с този двигател 2.4 MIVEC,за сега съм изключително доволен http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif ! Не е муден в никакъв случай,по-скоро е бързооборотен.Не е и икономичен,но доволно здрав и не кой знае какво претенциозен откъм поддръжка.Дори по мнението на един изявен фен и майстор на мицубишита ,това е най-добрият от съвременните мотори на марката.Толкова добър,че самият той наскоро си закупи модел на мицубиши,конкретно с този двигател.В твоят случай от съществено значение ще да е масата на автомобила и трансмисията.

 

 

 

 

 

п.п Колега съветвам те най-приятелски да си прецизираш щенията относно този автомобил!

Трудно ми е да повярвам,че ще го караш безаварийно достатъчно дълго време за да се усмисли покупката му!

Вепреки ниската цена за този клас и въпреки "традиционата Българо-Китайска дружба в производството на автомобили" съм доста скептично настроен.

Също изключително ме притеснява качеството на сглобката,гаранционният и извънгаранционен сервиз,предвид прословутият си наш "Балкански манталитет".

Ако ли пък не http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif.........УСПЕХ ! ! ! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"традиционата Българо-Китайска дружба в производството на автомобили" :icon_clap:

 

Колега, желая късмет, като не забравяш да ни запознаеш с впечатленията си от автомобила и двигателя, след покупката. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ок много благодаря ще ви държа в течение между другото карам тестдраиф такъв автомобил вече 2 седмица и за сега съм много приятно изненадан еееее няма нищо общо като шумо изолация сравнение с другите джипове но за тези пари толкова а и колата ще е за работа не за возене

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбирам от други колеги този двигател е с ангренажна верига или с ремък...........този на HOVER-a от кои е?

 

Ако можеш да дадеш и самият номер на двигателя!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не като твоя мотора ;)

The 4G64 is the second largest variant, at 2,351 cc. Early models were 8-valve SOHC, but a later 16-valve SOHC and DOHC version was also produced. All used MPFI and had an 86.5 mm bore and 100 mm stroke. The 4G64 was later also available with gasoline direct injection. The version used in the Chrysler Sebring/Stratus coupes produced 152 hp (110 kW) at 5500 rpm with 162 ft·lbf (214 N·m) of torque at 4000 rpm. The Chrysler version features fracture-split forged powder metal connecting rods. The 4G64 is an interference motor like the 4G63, however, the early 8-valve 4G64 is a non interference engine.

[edit] Applications

 

1987–1990 Mitsubishi Sapporo

1988–1996 Mitsubishi Delica/Van

1990–1992 Mitsubishi L200

1990–1996 Mitsubishi Mighty Max

1986-1998 Hyundai Grandeur

1993-1997 Mitsubishi Chariot

1994–2003 Mitsubishi Galant

1996–1998 Mitsubishi Magna

1994–2006 Mitsubishi Delica

1995–1998 Mitsubishi Eclipse

2000–2005 Mitsubishi Eclipse

2003 Mitsubishi Outlander

2005 Mitsubishi Zinger

1989–1991 Hyundai Sonata

1990–1992 Dodge Ram 50

2001–2005 Chrysler Sebring/Dodge Stratus

2004–present Brilliance BS6

2008–present Chery V5

2006–present Great Wall Hover

1998-2005 Mitsibishi Montero (V11 - 2 door) Latin America version

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя номера и ще го кача. Майстори от един сервиз казаха, че двигателя е от старите(дъртите) мицубишита - а аз нямам идея за какво говорят...

 

 

 

 

 

 

Колега, постарай се малко с писането...

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя номера и ще го кача. Майстори от един сервиз казаха, че двигателя е от старите(дъртите) мицубишита - а аз нямам идея за какво говорят...

Колега, нали се сещаш, че не само от Митсубиши, но и останалите автомобилни марки не биха продали последния си модел двигател на конкурентна фирма. Нормално е китайските джипове да са с по-стар модел двигател, важното е че се е доказал през годините. Все пак има значение кой ще го произвежда - дали китайците ще го правят по лиценз, или ще си е оригинален японски. :icon_hmm:

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес разбрах, че двигателя е с ремък - а не с верига.

Нямам нищо против старите двигатели, напротив, предпочитам нещо утвърдило се - отколкото ново...

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

днес разбрах че двигатела е с ремък не с верига и аз нямам нищо против към старите двигателе напротив предпочитам нещо отвърдилосе от колкото ново

 

Колега, като публикуваш пост - погледни какво си публикувал и използвай бутона "Редактиране"....:mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя номера и ще го кача. Майстори от един сервиз казаха, че двигателя е от старите(дъртите) мицубишита - а аз нямам идея за какво говорят...

 

 

 

 

 

 

Колега, постарай се малко с писането...

Мотора ти е най обикновенния на :mitsu-smiley: ,влаган в американския Галант, Еклипс 3G,Аутлендър 1 и др... 2.4 литров 16 кл. 152 или 156 коня,има два ремъка и три ролки и не е с верига.......ремъците се сменят на всеки 90 хил. км.Ако е чисто японски агрегата, а не сглобяван в Китай ще е много добре .........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

[quote name='Miroslav' timestamp='1306906067' post='217 В общи линии е достатъчно да разгледаш сглобката (само на подемник е напълно достатъчно) на такъв автомобил за да се насочиш към някой УАЗ или НИВА.

Толкова ли са зле?

Редактирано от n671210
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление няколкото, които съм имал възможност да разгледам в сервизите ни бяха много зле. Дано ако започнат да произвеждат в Ловеч, да са по-добро качество.

 

Возих се на "рекламния" хувър на кмета на Ловеч. Евтина изработка, която си личи отдалеч. Понеже не знам пазарната цена на хувъра, не мога да коментирам цена-качество. Вероятно са по-евтини от Санг Йонг и по-некачествени от тях. Въпросът е, че може да са по-евтини, отколкото по-некачествени:icon_thumbup: Изкефи ме коментарът ти как ще се подобри качеството, като започне БГ производство :icon_rock: . Сигурен ли си, че няма фирмен сервиз, как се продават тези джипки без сервиз, не мога да го разбера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,в ценовия клас туи чудо изглежда ще се конкурира само с дачия.Имал съм наблюдения на този автомобил,ми сравнително сдрава кола си е,като изключим дървения интериор.Всичко си е на рено, ма и спейс стар е ренде.Е вярно че се сглобява в холандия, на там без коментар.Поразгледах им сайта,и освен мотора изглежда са копирали доста неща по интериора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво като се сглобява в Холандия (предполагам за Спейс Стар го казваш), то и новия Аутлендър се сглобява вече три години там, но не съм чул собствениците да имат повече оплаквания от тези на първите произведени до Август 2008, които се произвеждаха в Япония.

Именно колега,имах предвид качеството там със сигурност са по напред от нас и комшиите.Не в лошия смисъл.

Редактирано от n671210
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...