стената Публикувано 27 Май 2011 Сподели Публикувано 27 Май 2011 (редакция) Колеги предстои ми да закупя джип green looy това са автомобилите който ще се правят в Ловеч и понеже ми хареса дизайна и цената най вече искам да разбера нещо повече за двигателя а той е Мицубиши 2.4 16w бензин. джипа е модел Ховар, интересува ме двигателя издържлив ли е имали слаби места и защо имам усещането, че е малко муден. Редактирано 27 Май 2011 от Big Boss Правописни грешки! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 Май 2011 Сподели Публикувано 27 Май 2011 Great wall ;)Нали се сещаш че двигателя на :mitsu-smiley: ще ти е най-малкия проблем в това возило? 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 28 Май 2011 Сподели Публикувано 28 Май 2011 (редакция) Аз съм с този двигател 2.4 MIVEC,за сега съм изключително доволен http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif ! Не е муден в никакъв случай,по-скоро е бързооборотен.Не е и икономичен,но доволно здрав и не кой знае какво претенциозен откъм поддръжка.Дори по мнението на един изявен фен и майстор на мицубишита ,това е най-добрият от съвременните мотори на марката.Толкова добър,че самият той наскоро си закупи модел на мицубиши,конкретно с този двигател.В твоят случай от съществено значение ще да е масата на автомобила и трансмисията. п.п Колега съветвам те най-приятелски да си прецизираш щенията относно този автомобил! Трудно ми е да повярвам,че ще го караш безаварийно достатъчно дълго време за да се усмисли покупката му! Вепреки ниската цена за този клас и въпреки "традиционата Българо-Китайска дружба в производството на автомобили" съм доста скептично настроен. Също изключително ме притеснява качеството на сглобката,гаранционният и извънгаранционен сервиз,предвид прословутият си наш "Балкански манталитет". Ако ли пък не http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif.........УСПЕХ ! ! ! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif Редактирано 28 Май 2011 от tzenov 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 28 Май 2011 Сподели Публикувано 28 Май 2011 "традиционата Българо-Китайска дружба в производството на автомобили" :icon_clap: Колега, желая късмет, като не забравяш да ни запознаеш с впечатленията си от автомобила и двигателя, след покупката. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стената Публикувано 28 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2011 ок много благодаря ще ви държа в течение между другото карам тестдраиф такъв автомобил вече 2 седмица и за сега съм много приятно изненадан еееее няма нищо общо като шумо изолация сравнение с другите джипове но за тези пари толкова а и колата ще е за работа не за возене Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 29 Май 2011 Сподели Публикувано 29 Май 2011 Доколкото разбирам от други колеги този двигател е с ангренажна верига или с ремък...........този на HOVER-a от кои е? Ако можеш да дадеш и самият номер на двигателя! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 29 Май 2011 Сподели Публикувано 29 Май 2011 Не като твоя мотора ;)The 4G64 is the second largest variant, at 2,351 cc. Early models were 8-valve SOHC, but a later 16-valve SOHC and DOHC version was also produced. All used MPFI and had an 86.5 mm bore and 100 mm stroke. The 4G64 was later also available with gasoline direct injection. The version used in the Chrysler Sebring/Stratus coupes produced 152 hp (110 kW) at 5500 rpm with 162 ft·lbf (214 N·m) of torque at 4000 rpm. The Chrysler version features fracture-split forged powder metal connecting rods. The 4G64 is an interference motor like the 4G63, however, the early 8-valve 4G64 is a non interference engine.[edit] Applications 1987–1990 Mitsubishi Sapporo 1988–1996 Mitsubishi Delica/Van 1990–1992 Mitsubishi L200 1990–1996 Mitsubishi Mighty Max 1986-1998 Hyundai Grandeur 1993-1997 Mitsubishi Chariot 1994–2003 Mitsubishi Galant 1996–1998 Mitsubishi Magna 1994–2006 Mitsubishi Delica 1995–1998 Mitsubishi Eclipse 2000–2005 Mitsubishi Eclipse 2003 Mitsubishi Outlander 2005 Mitsubishi Zinger 1989–1991 Hyundai Sonata 1990–1992 Dodge Ram 50 2001–2005 Chrysler Sebring/Dodge Stratus 2004–present Brilliance BS6 2008–present Chery V5 2006–present Great Wall Hover 1998-2005 Mitsibishi Montero (V11 - 2 door) Latin America version Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стената Публикувано 29 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2011 (редакция) Ще проверя номера и ще го кача. Майстори от един сервиз казаха, че двигателя е от старите(дъртите) мицубишита - а аз нямам идея за какво говорят... Колега, постарай се малко с писането... Редактирано 29 Май 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 29 Май 2011 Сподели Публикувано 29 Май 2011 (редакция) Ще проверя номера и ще го кача. Майстори от един сервиз казаха, че двигателя е от старите(дъртите) мицубишита - а аз нямам идея за какво говорят... Колега, нали се сещаш, че не само от Митсубиши, но и останалите автомобилни марки не биха продали последния си модел двигател на конкурентна фирма. Нормално е китайските джипове да са с по-стар модел двигател, важното е че се е доказал през годините. Все пак има значение кой ще го произвежда - дали китайците ще го правят по лиценз, или ще си е оригинален японски. :icon_hmm: Редактирано 29 Май 2011 от Mitsubishi 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
стената Публикувано 30 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2011 (редакция) Днес разбрах, че двигателя е с ремък - а не с верига. Нямам нищо против старите двигатели, напротив, предпочитам нещо утвърдило се - отколкото ново... Редактирано 30 Май 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 Май 2011 Сподели Публикувано 30 Май 2011 днес разбрах че двигатела е с ремък не с верига и аз нямам нищо против към старите двигателе напротив предпочитам нещо отвърдилосе от колкото ново Колега, като публикуваш пост - погледни какво си публикувал и използвай бутона "Редактиране"....:mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2011 Сподели Публикувано 30 Май 2011 Ще проверя номера и ще го кача. Майстори от един сервиз казаха, че двигателя е от старите(дъртите) мицубишита - а аз нямам идея за какво говорят... Колега, постарай се малко с писането...Мотора ти е най обикновенния на :mitsu-smiley: ,влаган в американския Галант, Еклипс 3G,Аутлендър 1 и др... 2.4 литров 16 кл. 152 или 156 коня,има два ремъка и три ролки и не е с верига.......ремъците се сменят на всеки 90 хил. км.Ако е чисто японски агрегата, а не сглобяван в Китай ще е много добре ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 (редакция) [quote name='Miroslav' timestamp='1306906067' post='217 В общи линии е достатъчно да разгледаш сглобката (само на подемник е напълно достатъчно) на такъв автомобил за да се насочиш към някой УАЗ или НИВА.Толкова ли са зле? Редактирано 1 юни 2011 от n671210 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 За съжаление няколкото, които съм имал възможност да разгледам в сервизите ни бяха много зле. Дано ако започнат да произвеждат в Ловеч, да са по-добро качество. Возих се на "рекламния" хувър на кмета на Ловеч. Евтина изработка, която си личи отдалеч. Понеже не знам пазарната цена на хувъра, не мога да коментирам цена-качество. Вероятно са по-евтини от Санг Йонг и по-некачествени от тях. Въпросът е, че може да са по-евтини, отколкото по-некачествени:icon_thumbup: Изкефи ме коментарът ти как ще се подобри качеството, като започне БГ производство :icon_rock: . Сигурен ли си, че няма фирмен сервиз, как се продават тези джипки без сервиз, не мога да го разбера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 2 юни 2011 Сподели Публикувано 2 юни 2011 Здравейте,в ценовия клас туи чудо изглежда ще се конкурира само с дачия.Имал съм наблюдения на този автомобил,ми сравнително сдрава кола си е,като изключим дървения интериор.Всичко си е на рено, ма и спейс стар е ренде.Е вярно че се сглобява в холандия, на там без коментар.Поразгледах им сайта,и освен мотора изглежда са копирали доста неща по интериора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 2 юни 2011 Сподели Публикувано 2 юни 2011 (редакция) Какво като се сглобява в Холандия (предполагам за Спейс Стар го казваш), то и новия Аутлендър се сглобява вече три години там, но не съм чул собствениците да имат повече оплаквания от тези на първите произведени до Август 2008, които се произвеждаха в Япония.Именно колега,имах предвид качеството там със сигурност са по напред от нас и комшиите.Не в лошия смисъл. Редактирано 2 юни 2011 от n671210 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.