Премини към съдържание

Проблем с празния ход на ФТО!


Препоръчано мнение

Колата е 2.0 24V MIVEC GPX 200к.с. Пали добре, но веднага гасне, когато държа газта и паля, не гасне, но сякаш се дави. Така докато не загрее държа газта, после си работи добре. И като изтине двигателя, пак по същия начин. Ако някой е наясно с моя проблем бих бил много благодарен ако сподели знанията си!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 2.0 24V MIVEC GPX 200к.с. Пали добре, но веднага гасне, когато държа газта и паля, не гасне, но сякаш се дави. Така докато не загрее държа газта, после си работи добре. И като изтине двигателя, пак по същия начин. Ако някой е наясно с моя проблем бих бил много благодарен ако сподели знанията си!!!

Предполагам че е с ел. дросел, ако е така, то трябва да се настрои и адаптира( но като на GDI дроселите ),а нищо чудно и да се отваря и ремонтира дросела.........

Ако е с жило ( което е малко вероятно) то има моторче на празния ход ,което ги регулира.........ако е изгоряло ,то няма да имаш празен ход.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че е с ел. дросел, ако е така, то трябва да се настрои и адаптира( но като на GDI дроселите ),а нищо чудно и да се отваря и ремонтира дросела.........

Ако е с жило ( което е малко вероятно) то има моторче на празния ход ,което ги регулира.........ако е изгоряло ,то няма да имаш празен ход.........

 

Дросела на FTO е с жило, което прави доста вероятно да е от моторчето за празния ход...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дросела на FTO е с жило, което прави доста вероятно да е от моторчето за празния ход...

Ще чакаме колегата да каже поне коя година е колата............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще чакаме колегата да каже поне коя година е колата............

 

Абе и фейслифт да е, все е с жило дросела... Както и да е де, така или иначе няма да навреди едно чистене на моторчето за празния ход, както и на целия дросел по принцип...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе и фейслифт да е, все е с жило дросела... Както и да е де, така или иначе няма да навреди едно чистене на моторчето за празния ход, както и на целия дросел по принцип...

Само с чистене няма да стане, най добре е да замери намотките му ,те трябва да са от порядъка на около 30-35 ома всяка една........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 2000г. по английския талон, най-вероятно тогава е вкарана от Япония. Мисля че е някаде 96-97г.

Дросела е жило.

Ако е моторчето проблема, то как се чисти и как да го открия сам?

За това моторче не знам нищо, защото съм нямал такъв проблем с японски коли.

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 2000г. по английския талон, най-вероятно тогава е вкарана от Япония. Мисля че е някаде 96-97г.

Дросела е жило.

Ако е моторчето проблема, то как се чисти и как да го открия сам?

За това моторче не знам нищо, защото съм нямал такъв проблем с японски коли.

Благодаря предварително!

Ето това е моторче за празен ход, намира се на дросела

 

http://www.dsmisc.com/dsmweb-dw/_images/littlepics/P1010008.jpg

 

Имат по 6 пина. Горните стойности трябва да получиш, като мериш между среден пин и страничните му...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е моторче за празен ход, намира се на дросела

 

http://www.dsmisc.com/dsmweb-dw/_images/littlepics/P1010008.jpg

 

Имат по 6 пина. Горните стойности трябва да получиш, като мериш между среден пин и страничните му...

 

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свалих моторчето и ето снимките му:

 

 

Като свалих моторчето и я запалих почна да работи, а след това го сложих, проблема се върна.

 

Понеже нямам как да го проверя, може ли да се каже че ми трябва ново моторче или това може да се чисти и възтанови?

post-11876-077444600 1305126026_thumb.jpg

post-11876-074745900 1305126109_thumb.jpg

Редактирано от diver2000
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е сдало багажа, но така няма как да се прецени - трябва да се замери.

Ако нямаш мултицет и не можеш да се справиш сам, занеси го на първия срешнат жичкаджия да го замери, става за секунди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евентуално ако е заминало, къде да си намеря такова работещо или ново и каква му е цената?

Благодаря!

За цената на ново не питай :icon_blush:

Потърси в "купува/продава" от някоя кола на части.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За цената на ново не питай :icon_blush:

Потърси в "купува/продава" от някоя кола на части.

 

 

Дали си наясно от коя кола ще е същия?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според форумите става и стъпковото моторче от

 

Hyundai Lantra J1 G4CR, G4CN 1.6L, 1.8L 4 1990-1995

и Galant E54A / E64A с 2.0 24v мотор

Редактирано от HolyMan
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички които не оставиха моята тема празна!

Причината беше в степ моторчето, което намерих при колегата от форума(от Еклипс 1Г ), монтирах го и всичко е ок!

Моето ФТО оживя!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...