valboss Публикувано 5 Май 2011 Сподели Публикувано 5 Май 2011 (редакция) Скоро/преди 20 дена/ взех на сина Колт 1.3....Синът е доволен, но аз почвам вече, леееееко да се мръщя.За двадесет дена е врътнал 2100км градско.:icon_doh:Което ме изнервя някак си - разбирай финансово, почвам да гледам лошо и да мисля неправилно...Та с неправилното мислене, стигнах до сервиза за газови инжекциони, където ми предложиха възможно най-тънък такъв/без да e турски/, а именно - D.T Gas system. Накратко - Газова инжекционна система Verona 2, изпарител D.T Gas system до 200 коня /Полша/, газова рейка D.T Gas system 3 Ω , / Полша /, компютър с инсталация D.T Gas system Verona 2 /Полша/, Евро 2,3, евро нивомер , 24 месеца гаранция или 50 000 км или Газова инжекционна система Модена, изпарител D.T Gas system до 200 коня /Полша/, газова рейка D.T Gas system 2 Ω , / Полша /, компютър с инсталация D.T Gas system Verona 2 /Полша/, Евро 3,4, евро нивомер , 24 месеца гаранция или 50 000 км Газовият инжекцион го има във варианти за 3,4,6 и 8 цилиндъра.Е, стигам и до въпроса - някой знае ли го това полско животно, ползвал ли го е, има ли някакви отзиви от първа-втора ръка или да слагам един ФОБОС инжекцион? Редактирано 5 Май 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 Май 2011 Сподели Публикувано 5 Май 2011 Ако са картофи...вземай полското Каква е цената на това чудо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 5 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2011 (редакция) 780лв - инжекциона, настройки, бутилка, паШапорт, абе - крайна цена............Фобоса ми излиза 920 лв. Инфо от нета.... Редактирано 5 Май 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 5 Май 2011 Сподели Публикувано 5 Май 2011 Ако гаранцията (на сайта им пише 24м.) е колкото на Фобос-а - вземай го. Гледам инжекторите му са отделни, по китап характеристиките добри, 140лв. са си над 100 л. газ. Важното е да имаш под ръка сервиз ако се наложи настройка, повечето ГИ са един дол дренки. Е, освен ако не е Prins ама с такъв сме май само аз и бат Марин Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 7 юни 2011 Сподели Публикувано 7 юни 2011 (редакция) От човек поставящ въпросната останах с впечатлението, че това е перфектна система. Нека ниската цена не заблуждава. Много надеждни излезли тези полските и избили рибата на пазара според газаджията .. слагаш и забравяш каза буквално. едит: тя темата дъртичка малко, ама кой да гледа... :icon_blush: Редактирано 7 юни 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 От човек поставящ въпросната останах с впечатлението, че това е перфектна система. Нека ниската цена не заблуждава. Много надеждни излезли тези полските и избили рибата на пазара според газаджията .. слагаш и забравяш каза буквално. едит: тя темата дъртичка малко, ама кой да гледа... :icon_blush:Темата не чак толкова дърта, а и си е актуална - като чета из нета мнения за "народния" Фобос...Доста се оплакват от проблеми с него след 1-2 г. работа.Та, Любо би ли споделил повече подробности за този полски ГИ?Вальо също, ако се е спрял на него да сподели впечатления. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 8 септември 2011 Сподели Публикувано 8 септември 2011 За да не пускам нова тема ще пиша тук, защото става дума за същият инжекцион.Та така, на 4. 09. 2011г. ми монтираха инжекциона. Монтажа е приличен, бутилката е 25 литра, поставена точно както исках.Първи впечатления - добри!Вървеж, динамика, набиране - добри, почти 1/1 като на бензин, доволно доускорение, поема и си тегли на 5-та прилично.Разход извънградско за около 150 км. със средна скорост 100/120км.ч - 11.2литра. :icon_hmm: Превключване на газ на 30 градуса, което сега в топлото става доста бързо. Не се усеща изобщо кога превключва, добре че ключето си има звуков сигнал биййййп :rolleyes: Има индикация за кличеството газ в бутилката и на самата сонда и на ключето( 5 светодиода)До тук - добрееее!Първият проблем е, че светва чека! :icon_blush: (все се надявах да не светне...)Интересното обаче е, че светва само когато колата е на място и е на газ :icon_doh: или ако в движение от бензин мина на газ светва когато спра(на кръстовище примерно). Като обърна на бензин чека си гасне и ако в движение включа на газ не светва...до следващото спиране. С други думи на ниски обороти на място нещо се е*ава :icon_hmm: Вторият проблем вероятно е свързан с първия - ниските обороти са леко колебливи и има едно претрисане циклично. При форсиране на място с рязко подаване на газ има едно прекъсване от 800/900об.мин. до 3000/4000об. мин. При плавно подаване на газ си се форсира гладко. Освен това при потегляне(първа...втора) това прекъсване се проявява доста кофти - колата се сеца, забива за миг и трябва да и подам повечко за да тръгне що годе гладко. Вдигне ли 2500/3000об.мин. си се наема и набира чудесно. Майсторчето опитва какви ли не настройки, на място и в движение, обогатява и обеднява сместа, променя времената на запалване...даже компютъра смени и си е все така :icon_crying: На бензин колата си се форсира гладко, тръгва си нормално, няма прекъсвания...Забелязал съм, че в движение(на бензин, а сега и на газ) като изключа от скорост някак бавно сваля оборотите от 2-3000 до 900, ако съм по инерция си ги държи на 2000 примерно и чак като намаля, тогава стрелката пада и то не съвсем плавно :icon_hmm: Та това са симптомите, моля за някакви насоки! Колата е Галант 2000куб.см. 16 клапана, 150 к.с(110 kw) GTI , 1992г. 4G63, Е39А :rulez: (тук в Плевен няма къде да я закача на диагностика, ако имам път към София или Пловдив - ще) Поздрави! Иван Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Колата е Галант 2000куб.см. 16 клапана, 150 к.с(110 kw) GTI , 1992г. 4G63, Е39А :rulez: (тук в Плевен няма къде да я закача на диагностика, ако имам път към София или Пловдив - ще) Поздрави! ИванНе ти трябва да ходиш на диагностика. Бучиш един светодиод с 1 kohm ограничителен резистор между 1-ви и 12-ти пин на диагностичната букса (до блока с предпазители е), даваш на контакт и броиш по морза, каква(и) цифра(и) ти пише. Посоката на свързване с налучкване, че сега на се сещам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.