STAS Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 Интересувам се какво е теглото на следните елементи: преден капак,предна броня,решетка,задна броня и прагове. :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 Около 8 кг. без капака. Слагай ги 20 кг. за всичко в най-лошия случай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STAS Публикувано 2 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 2 Май 2011 Искаш да кажеш,че капака тежи само 12кг. ли,и броните по 4кг. ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 Не съм ги мерил, но всичко е леко. Просто е обемно. Специално решетката дали има и килограм. Прагът да тежи 1,5 кг., не му давам повече. Добре, 20 кг. наистина са малко, така че преизчисляваме:Решетка - 1 кг.Двата прага - 4 кг.Двете брони - 10 кг.Капака - не знамАко ще ги доставяш от далече, купи капак от тук. Аз разлика в капаците с аванс, елеганс, спорт не виждам да има... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 Предния капак съм убеден ,че е над 20кг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 Праговете са около 2-3 килограма,4-те. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 (редакция) Предния капак съм убеден ,че е над 20кг. Аз залагам някъде на 15 до 17кг, ако няма кора и 3-4 кила кит по него. Не са толкова тежки тия капаци. Тежкото са двигателя, окачването и тези елементи от купето които са усилени и са от няколко слоя по-дебела ламарина. Капака е в деформируемата зона и там не се търси здравина. Капака поне се сваля лесно, който има мерак да го тегли... Редактирано 2 Май 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 Интересувам се какво е теглото на следните елементи: преден капак,предна броня,решетка,задна броня и прагове. :help: Капак 21 кг.предна броня 4кг. задна броня 4кг, прагове по 2кг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 Колега Владимиров,ти колко често вдигаш капака на Галант ЕА,че си мислиш,че не е поне 20 килограма тежък? Или трябва да занимаваме Сашо с несвойствени работи и да го караме да тегли някой свален капак? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 (редакция) Ами свалял съм на няколко други коли и не са чак толкова тежки колкото ги мислите. Предположих и разликата е минимална (не е ясно дали е с кора или не). Зависи и от колата разбира се, но всички производители се стремят и към минимално тегло на детайлите. Почти невъзможно си е да е 12 килограма, както и е нелогично да е много повече от 20кг. Това със свалянето на капака си остава най-добрия вариант да му се разбере теглото. Друг вариант е да пита някой продавач, който праща части по куриери или да го накара да го претегли, останалото са само догадки. Ето колегата alex2511, който се занимава с такива работи ги е написал вече. Редактирано 2 Май 2011 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 3 Май 2011 Сподели Публикувано 3 Май 2011 Колега Владимиров,ти колко често вдигаш капака на Галант ЕА,че си мислиш,че не е поне 20 килограма тежък? Или трябва да занимаваме Сашо с несвойствени работи и да го караме да тегли някой свален капак?Че той Сашо по принцип с това се занимава, със сваляне на капаци ..:D А тегленето не му е никакъв проблем, те куриерите така или иначе ги теглят .Та капака на Галанта е наистина 21 кг., но колегата пуснал темата предполагам пита за доставка на "истински" части от чужбина, а не от Сашо и в такъв случай, Владимиров като нищо ще се окаже прав :D капака няма да е повече от 17-18 кг., особено ако е от Китай, Тайван и т.н...Сменял съм доста такива ламарини с нови и винаги новите са по леки .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 3 Май 2011 Сподели Публикувано 3 Май 2011 Да не са с по - тънка от оригиналната ламарина? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 Май 2011 Сподели Публикувано 3 Май 2011 Явно целта е олекотяване при замяна със стъклопластови изделия с карбонови влакна. Има смисъл, но единствено за капака и то отчитайки визуалния ефект, но пренебрегвайки финансовия... Броните от стъкломат са по-тежки от оригиналните пластмасови. А освен всичко друго, при тези динамични характеристики на 2,5 мотора, ще трябва да се демонтира целия интериор със седалките, плюс компресора на климатика, машинките на ел.стъклата, резервното колело и всичко останало, че да има 0,2 сек. подобрение. Губи си времето колегата или по-точно пишейки тук ще си спести губенето на времето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STAS Публикувано 4 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 4 Май 2011 Явно целта е олекотяване при замяна със стъклопластови изделия с карбонови влакна. Има смисъл, но единствено за капака и то отчитайки визуалния ефект, но пренебрегвайки финансовия... Броните от стъкломат са по-тежки от оригиналните пластмасови. А освен всичко друго, при тези динамични характеристики на 2,5 мотора, ще трябва да се демонтира целия интериор със седалките, плюс компресора на климатика, машинките на ел.стъклата, резервното колело и всичко останало, че да има 0,2 сек. подобрение. Губи си времето колегата или по-точно пишейки тук ще си спести губенето на времето. Точно така,смятах да си губя времето с малко олекотяване без да търся визаулен ефект.Понеже преди около 7-8г. се занимавах с карбонови нишки и смоли и смятам че мога да ги взема на по преференциална цена,та се бях позапалил малко,но тук бързо ми се охладиха страстите.Очаквах да са по тежки тези елементи за да има някакъв ефект,но уви не са.В последствие се оказа,че ще почвам работа след 1-2 седмици,затова цялото начинание ще остане за друг път. Благодаря на колегата Алекс и на всички отзовали се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 Май 2011 Сподели Публикувано 4 Май 2011 А някой знае ли коефициента на въздушно съпротивление (Сх) при различните модификации на галанта? Никъде не можах да намеря информация. Безотказно действаща рецепта за намаляване разхода на гориво е подобряването на аеродинамиката на автомобила. Галант не е тежък автомобил, ако цифрите по сайтовете за масата му са верни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STAS Публикувано 4 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 4 Май 2011 А някой знае ли коефициента на въздушно съпротивление (Сх) при различните модификации на галанта? Никъде не можах да намеря информация. Безотказно действаща рецепта за намаляване разхода на гориво е подобряването на аеродинамиката на автомобила. Галант не е тежък автомобил, ако цифрите по сайтовете за масата му са верни. Какво имаш предвид под различни модификации?Комби или седан ли.Ако е това,за нашите галанти са еднакви 0.29 ,ако имаш предвид за броните едва ли има разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 Май 2011 Сподели Публикувано 4 Май 2011 (редакция) 0,29 значи. Щом с по-широки гуми Сх се вдига, дали няма разлика между отделните видове брони, още повече че там в предницата "ветара" е най-сериозен?Сигурно и кората под двигателя има значение за обтекаемостта на колата, защото въздухът минава и под колата, а там рядко производителите се стараят да няма остри ръбове и пречещи на въздуха форми. Във всеки случай една издатинка в самия край на багажника ще се отрази добре на обтекаемостта - въздушния поток няма да слиза надолу към номера, стоповете и бронята, а ще се вдига нагоре. Мръсотия по стоповете, номера и т.н. ще се налепи, неизбежно е, но би трябвало да има положителен ефект като цяло. Може да се види в аеродинамичен тунел, ама нямаме такъв.Със сигурност една от всички видове брони има най-добра обтекаемост, но разликата ще е пренебрежимо малка при нашите пътища и скорости на движение. А и няма да тръгнем да тестваме на овална писта колко ще изгори моя или твоя галант с постоянна скорост 200 км/ч за 30 минути с всеки един вид броня. Гаранция ще има разлика :icon_hmm:Само огледалата да приберем и ще даде разлика в разхода. Редактирано 4 Май 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STAS Публикувано 4 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 4 Май 2011 Ще се опитам да те оборя по някои въпроси с мои разсъждения. 1.С по широките гуми се увеличава триенето а не се влошава аеродинамиката. 2.Площта на нашите брони е сравнително еднаква,когато въздухът влезне в някой отвор той пак се спира от някоя част на колата,а не преминава безпрепядствено назад. 3.За кората под двигателя съм съгласен. 4.Издатинката на капака на багажника,спойлер,дифузьор и т.н. са за притискане на колата към пътя и за предотвратяване на завихряне зад колата от което се получава нещо като вакум(така съм чувал). 5.За ръбчетата на мигачите мисля,че издребняваш :D 6.Огледалата ако ги махнеш да,но ако ги прибереш те си променят аеродинамиката и може да влоши нещата вместо да ги подобри. :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 Май 2011 Сподели Публикувано 4 Май 2011 За мигачите съм се заблудил . Широките гуми влошават аеродинамиката. Може да прочетем в интернет какво има като информация, но истината е в аеро тунела. Същото важи и за броните/спойлерите. Площта си е площ, но е различен ъгълът на атака и пътя на движение на въздуха след "удара" в предницата, както и турболенцията вследствие формите на предната броня, халогените и стойката за номера. Формите на броните са различни и следователно въздухът ще има различно движение. Не знам вакуум ли се получава без антикрило или без тази плавно изпъкнала форма в края на горния ръб на капака на багажника, за която аз ти говоря, но съпротивлението намалява когато въздухът, след като срещне крилото (или формичката), продължи назад след автомобила, а не се завихря около номера, стоповете, задната броня и т.н. Логично нещо като вакуум може да се получи без крило. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 4 Май 2011 Сподели Публикувано 4 Май 2011 Спойлера служи за увеличаване на аеродинамичното прилепяне на задницата,ако толкова се чудите,чрез разделяне и насочване на въздушния поток.Но голям ефект би имало от кора под двигателя според мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 Май 2011 Сподели Публикувано 4 Май 2011 Логично нещо като вакуум може да се получи без крило.Аз се чудя защо на повечето галанти липсват задните емблеми, пък то вакумът ги засмуквал ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.