Премини към съдържание

Заминал Акомулатор или нещо друго?


rafaelo

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

Ей сега покрай празниците бях оставил Мицка да си почива 5 дни и не съм я карал. Днес се прибирам вечерта, погалих я

влязох врътнах ключа и.. оп нищо. Светва таблото ама слабо, много слабо. Даже не се помъчи да завърти стартера. Обаждам

се на верен другар да помага с ток, дойде, закачихме я, запали от раз. Покарах 10 минути, спрях, изгасих, запалих... няма

проблем. Оставих я за един час, върнах се да пробвам пак - същата изтория... слаб ток, и не може да завърти стартера.

 

Мислите ли че ми е заминал акумулатора? Може ли да ми препоръчате някоя читава марка в момента, че гледам много ментос

са се завъдили, ако може и някой сервиз или магазин в който продават с добра гаранция в София...

 

Мерси предварително!!!

Редактирано от rafaelo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте и от мен!

Колега що първо непробваш с друг акумолатор, преди да се засилиш да даваш излишни пари за нов, по принцип акумолатора трябва да е доста зле зада неможе да съхрани ток за 1 час. Ако направи същия номер и с другия акумолатор, значи някъде по ел. системата ти е дало на късо и хаби тока. Но ако него направи този номер с другия акумолатор, то е дошло време за нов! :)

Редактирано от djradi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали нямаш отечка и тя да ти хаби акумулатора и аз имах същия проблем и се оказа, че лампата в багажника не изкючва и ми събаряше акумулатора, мисля че до 0,05 ампера е допостимо, ако греша ме поправете.

Редактирано от seducer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нема са пУашиш, на атв-то ми акумулатора струва към 150лв, гаранцията му е 6мес. На всички автомобилни пък гаранция - 2год. За мене марката е Banner.

Но първо си премери с едно ампермерче дали нямаш консумация като всичко е изключено, та тогава :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......по принцип акумолатора трябва да е доста зле зада неможе да съхрани ток за 1 час. ...... :)

 

По-скоро акумУлатора му трябва да е уникален, за да може да се зареди за 10 минути и после, след още едно палене да си остане зареден :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро акумУлатора му трябва да е уникален, за да може да се зареди за 10 минути и после, след още едно палене да си остане зареден :icon_doh:

 

Колегата Peter G е прав първо си свали акумулатора зареди го напълно, виж колко ще издържи и тогава си прави изводи, защото ти само си го възбудил и той ако е бил изтощен напълно не може да издържи дълго така. Ако не ти се сваля или нямаш къде да го зареждаш трябва поне едно 5-6 часа да си карал колата за да смяташ че горе долу си го заредил.

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имал си някакъв "забравен" консуматор вътре или утечка.

 

Покарах 10 минути, спрях, изгасих, запалих... няма

проблем.

 

Сигурно е заредило колкото да да завърти едвам един път. Ако беше заминал сигурно щеше да направи този номер зимата в студеното. В ръководството мисля, че пишеше да се вади предпазителя на ABS в такъв случай, че дърпало много ток, докато се тествал. Дали има има утечка с един мултицет в режим амперметър много лесно може да разбереш. Ако има може да се локализира например, като се включи мултицета на мястото на предпазителите. За марка - Bosh и Varta са читави, за многото италиански, които се навъдиха нищо не мога да кажа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да се сметне, че един акумулатор е зареден, зависи на какъв ампераж го зареждаш примерно е 62 ампер часа значи трябва да го зареждаш минимум на 6 амперово зарядно и не може да се зареди за 5 часа, доста повече му трябва, мери се гъстотата на електролита.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип имам един консуматор който смучи постоянно от лампата на багажника, но той е много малък...

това е предавателя за задната камера. Пуснал съм го да работи нон-стоп а не само като включа на задна.

Силно се съмнявам този предавател да ми свали акомулатора за 5 дни... разхода на ток там трябва да е

минимален не мислите ли ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво означава минимален? Както всички казаха вземи мултицед и измери отечка с включен предавател и после със изключен и ще видиш дали е от него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип имам един консуматор който смучи постоянно от лампата на багажника, но той е много малък...

това е предавателя за задната камера. Пуснал съм го да работи нон-стоп а не само като включа на задна.

Силно се съмнявам този предавател да ми свали акомулатора за 5 дни... разхода на ток там трябва да е

минимален не мислите ли ?

ЕЕЕ, ти пък!!!

Свържи го някъде където имаш захранване при контакт примерно. За какво ти е да е свързано когато не работи двигателя примерно? По принцип е възможно да ти свали акумулатора тъй като е грешно да се смята че акумулатора ти ако е на под полувината от капацитета си ще завърти нормално стартера на колата (особенно ако е стар)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

При мен се получи същият проблем с акумулатора. преди два дни, забелязах че запали малко по трудно. Покарах малко и после си беше ок. Вчера вече не палеше и се наложи да ми подадат ток. Запали, после всичко беше наред до вечерта, на няколко пъти през интервали от няколко часа палих. Вчера прочетох темата, търсих и други теми подобни, но не открих много полезна информация. Тази сутрин, едвам завъртя един път, лампите на таблото светнаха съвсем слабо. Поне забелязах че и при мен лампата в багажника е светила цяла нощ и е изхабила акумулатора, както колегата seducer е споменал. Може ли някой колега да обясни, как да се оправи, от къде дава контакт и прекъсва. Понеже я свалих, за да не ми прави този номер, забелязах че после пищялката, за подсещане при включени фарове и отворена врата вече не работи и лампичката за късите и габаритите на таблото също не свети, като ги включа. А иначе си работи.

Ще се радвам ако някой може да помогне със съвет.

Галант, 1998, Diesel, 4D68.

 

П.С. Това което забелязах е, че акумулатора е 12V - 100 Ач, Какъв би трябвало да е за дизел по спецификация?

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получи същият проблем с акумулатора. преди два дни, забелязах че запали малко по трудно. Покарах малко и после си беше ок. Вчера вече не палеше и се наложи да ми подадат ток. Запали, после всичко беше наред до вечерта, на няколко пъти през интервали от няколко часа палих. Вчера прочетох темата, търсих и други теми подобни, но не открих много полезна информация. Тази сутрин, едвам завъртя един път, лампите на таблото светнаха съвсем слабо. Поне забелязах че и при мен лампата в багажника е светила цяла нощ и е изхабила акумулатора, както колегата seducer е споменал. Може ли някой колега да обясни, как да се оправи, от къде дава контакт и прекъсва. Понеже я свалих, за да не ми прави този номер, забелязах че после пищялката, за подсещане при включени фарове и отворена врата вече не работи и лампичката за късите и габаритите на таблото също не свети, като ги включа. А иначе си работи.

Ще се радвам ако някой може да помогне със съвет.

Галант, 1998, Diesel, 4D68.

 

П.С. Това което забелязах е, че акумулатора е 12V - 100 Ач, Какъв би трябвало да е за дизел по спецификация?

 

Колега,

така както те слушам май имаш проблем едновременно с ключа на вратата и този на багажника. Този на вратата го отвори почисти и си готов най много да ти се е скъсал кабела доколкото знам за фаровете и плафона кабелите там са отделни. А с багажника наскоро и аз имах проблем и установих че вратата на самия багажник не натиска достатъчно ключа и затова остава да свети. Опитай да регулираш вратата да се затваря по-плътно (ако не ме лъже паметта регулираше се от гумичките в двата края на багажника те са нарезба и се въртят). А колкото до лампата за габаритите ти на таблото... ами изгоряла е няма нищо вечно на този свят. А за акумулатора мисля че ти е по голям то спецификациите но нека хората с литература по този въпрос да се изкажат.

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

така както те слушам май имаш проблем едновременно с ключа на вратата и този на багажника. Този на вратата го отвори почисти и си готов най много да ти се е скъсал кабела доколкото знам за фаровете и плафона кабелите там са отделни. А с багажника наскоро и аз имах проблем и установих че вратата на самия багажник не натиска достатъчно ключа и затова остава да свети. Опитай да регулираш вратата да се затваря по-плътно (ако не ме лъже паметта регулираше се от гумичките в двата края на багажника те са нарезба и се въртят). А колкото до лампата за габаритите ти на таблото... ами изгоряла е няма нищо вечно на този свят. А за акумулатора мисля че ти е по голям то спецификациите но нека хората с литература по този въпрос да се изкажат.

Успех

 

 

Благодаря ти много, за бързия отговор. За сега съм свалил лампичката на багажника. Но се чудех, да не би да има връзка с други функции на таблото или както споменах с пищялката за отворена врата при включени фарове, другото ми съмнение е да не би някъде накъсо да дава нещо и да се губи ток. За съжаление, нямам амперметър и да кажа съм доста начинаещ в "направи си сам" по колите :). Капака на багажника ще го пробвам, по твоя съвет да регулирам с гумичките. Честно казано дори и да го пробвам и да не свети, след като го регулирам, знам ли кога и къде ще ме изненада пак така неприятно, или трябва при всяко слизане от колата да свалям задната седалка за проверка на тази лампичка. За ключа на вратата, ще потърся информация във форума да го сваля и почистя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много, за бързия отговор. За сега съм свалил лампичката на багажника. Но се чудех, да не би да има връзка с други функции на таблото или както споменах с пищялката за отворена врата при включени фарове, другото ми съмнение е да не би някъде накъсо да дава нещо и да се губи ток. За съжаление, нямам амперметър и да кажа съм доста начинаещ в "направи си сам" по колите :). Капака на багажника ще го пробвам, по твоя съвет да регулирам с гумичките. Честно казано дори и да го пробвам и да не свети, след като го регулирам, знам ли кога и къде ще ме изненада пак така неприятно, или трябва при всяко слизане от колата да свалям задната седалка за проверка на тази лампичка. За ключа на вратата, ще потърся информация във форума да го сваля и почистя.

 

Връзка с другите неща няма, и няма нужда да сваляш седалката за да проверяваш дали ти свети в багажника то на арматурното табло ти светва че ти е отворена някоя врата лампата (когато са затворени вратите а багажника е отворен) поне при мен е така. Едва ли ти се губи ток, ти доколкото разбрах не си си заредил акумулатора добре (след като вече си го изтощил напълно) ако няма да го сваляш е необходимо поне едни 5-6 часа че и повече да ти работи двигателя за да се позареди така че имай го и това в предвид за да не викаш пак някой да ти дава ток.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...........самия багажник не натиска достатъчно ключа и затова остава да свети............

 

Колега, би ли казал къде се намира това ключе. Няколко пъти гледах го намеря и се отказах.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли казал къде се намира това ключе. Няколко пъти гледах го намеря и се отказах.

 

В самата брава на багажника ама трябва да свалиш кората първо и ще го видиш. Малко по-късно ако успея ще ти пратя снимки че ми е паднала батерията

Редактирано от Todor V.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Връзка с другите неща няма, и няма нужда да сваляш седалката за да проверяваш дали ти свети в багажника то на арматурното табло ти светва че ти е отворена някоя врата лампата (когато са затворени вратите а багажника е отворен) поне при мен е така. Едва ли ти се губи ток, ти доколкото разбрах не си си заредил акумулатора добре (след като вече си го изтощил напълно) ако няма да го сваляш е необходимо поне едни 5-6 часа че и повече да ти работи двигателя за да се позареди така че имай го и това в предвид за да не викаш пак някой да ти дава ток.

 

И при мен беше така, допреди 2 дни, като е отворен багажника и свети лампичката, че има отворена врата, а и освен това плафона в купето светеше. Там е работата че от онзи ден, всичко си изгасна, нито лампичка на таблото светеше, нито плафона в колата, нищо. Сутринта като проверих, влязох затворих всички врати и свалих седалката да погледна, отзад в багажника си мъждука лампичката и си ми изцежда последните капки точец от акумулатора :).

Ще съм ти много признателен, ако качиш някоя снимка за това ключе и какво точно му се зачиства. Колкото до зареждането днес ще го сваля да се зарежда през нощта, мислех си че за 2 часа каране ще е готов, ама не... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше така, допреди 2 дни, като е отворен багажника и свети лампичката, че има отворена врата, а и освен това плафона в купето светеше. Там е работата че от онзи ден, всичко си изгасна, нито лампичка на таблото светеше, нито плафона в колата, нищо. Сутринта като проверих, влязох затворих всички врати и свалих седалката да погледна, отзад в багажника си мъждука лампичката и си ми изцежда последните капки точец от акумулатора :).

Ще съм ти много признателен, ако качиш някоя снимка за това ключе и какво точно му се зачиства. Колкото до зареждането днес ще го сваля да се зарежда през нощта, мислех си че за 2 часа каране ще е готов, ама не... :)

 

Колега,

за съжаление днес няма да мога да ти пратя снимки (че пак съм детегледачка) Та ще давам акъл от тука. Копчето ти за багажника което е то не се чисти ако си сигурен че ти прави проблеми направо се сменя то е микрета подобно на тези в мишките за компютри ако си отварял, но пак ти казвам там е по вероятно да трябва само да си настроиш капака на багажника. А колкото до другото това което е на вратата то трябва да му свалиш гумичката и с кръстачка мисля се отвиваше и ще видиш къде е корозирало, то мисля че имаше тема за него потърси във форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В самата брава на багажника ама трябва да свалиш кората първо и ще го видиш. Малко по-късно ако успея ще ти пратя снимки че ми е паднала батерията

:icon_doh: Кой да гледа там, а аз се навирам да гледам при пантите на багажника. :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_doh: Кой да гледа там, а аз се навирам да гледам при пантите на багажника. :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

 

Нее, не е при пантите където е самата брава на багажника на капака там където е заключващият механизъм, ама трябва да свалиш кората горе за да можеш да имаш видимост към ключа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Само да споделя, как при мен се реши проблема. След 2 пълни зареждания на акумулатора със зарядно забелязах че една от клетките въобще не "ври". Провериха мицката за "оттечки", нямаше такива и лампичката в багажника се оправи след леко навиване на уплътненията на багажника, както колегата Тодор В. сподели. Та решението се оказа НОВ акумулатор. "Мъртвата" клетка се е активирала в един момент и утайките били допряли решетката и действали като консуматор. Така ми обясни човека. Замери всички токове, консумации, всичко си излезе точно и в норма.

Това което ме изненада е, че така изведнъж се активира това падане на акумулатора, без да даде и най-малък признак преди това. Неговото обяснение беше че може от някоя дупка и тръсване да е дала утайката на контакт и от тогава да е започнало.

И така исках да споделя моя опит, може на някой да му бъде полезен при подобни симптоми :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...