Премини към съдържание

Носене на задницата при натискане рязко на спирачка


Препоръчано мнение

Здравейте,имам може да се каже голям проблем с еклипс 1г.Задницата на колата занася при по-рязко натискане на спирачка и навит нанякъде волан,просто все едно съм със задно и съм дал газ до края.Преди 2 седмици правих арабски дрифт по бул"България" с около 100 и нещо.Един тръгна да излиза от пряката до Екото без да се огледа,бях в средна палантерия и съответно се сещате какво засичане се получи,аз веднага спирачка до долу и леко навил волана на ляво,за да го избегна...иии задницата се опита да ме изпревари.Едвам овладях колата,след няколко дни забелязах,че чак таблото при въздуховода на прозореца в средата се е сцепило...Отпред съм с разпънка принципно.А да,карам със 17ки 225/45/17 и май при тях най-много се проявява,с 15ките не са ми са се случвали такива неща(само една зима беше позанесла повечко).Гумите отзад са Мишелин Пилот Праймаси доста запазени и не с кой знае колко стар ДОТ.Преди няколко месеца на задните спирачни апарати им е правена профилактика,купих ремонтни китове.Чакам някакви съвети,идей,споделете при вас занася ли...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карайки направо при рязко спиране на една и съща страна ли ти занася..? и коя е тя ?

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На дясно носи колата.Единия апарат мислиш,че задържа повече ли?

ПС:Всъшност като се замисля онзи ден ми занесе и на ляво...

Редактирано от DaNy SHaDy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еклипса трябва да има ABS...усещаш ли да "рита" ?

..иии с еднаква марка и шарка гуми ли си?

 

XEN.. не ми се вярва от сходимост да му занася само при спиране......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еклипса трябва да има ABS...усещаш ли да "рита" ?

..иии с еднаква марка и шарка гуми ли си?

 

XEN.. не ми се вярва от сходимост да му занася само при спиране......

Да,бях забравил да спомена това,че абс-а работи,не свети лампата и "рита".Миналата есен ходих на реглаж и всичко е в нормни...А без натискане на спирачката колата е супер стабилна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

при нормално спиране, при леко натискане на спирачката педала пулсира ли ти?

Ако пулсира...работата отива на криви спирачни дискове..... което от своя страна предразполага за неравномерно спиране и занасяне....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да се носи задницата при натискане на спирачка означава, че спирачките отзад държат повече от тези отпред, а би трябвало да е обратно. Пробвай да вдигнеш колелата и провери всички спирачни апарати - дали задържат, водачи, запушен маркуч(спирачен).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да се носи задницата при натискане на спирачка означава, че спирачките отзад държат повече от тези отпред, а би трябвало да е обратно. Пробвай да вдигнеш колелата и провери всички спирачни апарати - дали задържат, водачи, запушен маркуч(спирачен).

 

Ако задните апарати спират повече, предницата която е по-тежка ще дърпа колата в посоката на движението.. и няма как да поднася по описания от него начин..... ако тежестта беше отзад щях да се съглася с теб... :)

Бих препоръчал да отиде на КТП и да врътнат колелата на валовете и да премерят спирачното усилие на всяко колело.... на ръка няма как да се прецени такова нещо.... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако задните апарати спират повече, предницата която е по-тежка ще дърпа колата в посоката на движението.. и няма как да поднася по описания от него начин..... ако тежестта беше отзад щях да се съглася с теб... :)

Бих препоръчал да отиде на КТП и да врътнат колелата на валовете и да премерят спирачното усилие на всяко колело.... на ръка няма как да се прецени такова нещо.... :)

Ами на една от служебните коли задните държат повече и при рязко натискане на спирачката в завой се носи все едно е дръпната ръчната.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спирачките са конструирани така че задните освен да държат по-слабо, да хващат и малко по-късно от предните. И според мен си трябва едно минаване през валове за проверка и според резултатите ще го мислим ........Аз залагам или на проблем в спирачната помпа или на ей това чудо с номер 55876....

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами на една от служебните коли задните държат повече и при рязко натискане на спирачката в завой се носи все едно е дръпната ръчната.

 

Да в завой така ще става, съгласен съм с теб, аз за това питах при какво положение се получава занасянето: При каране направо, или в само в завой... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Занасянето се получава в завой.Криви дискове няма как да са,нови са,а и ги няма типичните за това симптомии.С водачите не знам какъв е случая,но оше когато купих колата като карах назад и завия нанякъде се чуваше един отвратителен звук метал в метал придружено с едно басово скърцане като от люлка.Бях я закарал при един майстор,нещо смазва май и беше поизчезнало,напоследък пак се чува.Не съм съвсем наясно с устройството на спирачната система и ролята на тези водачи,така че дайте съвет за решението ако е от това.Иначе ще я закарам в понеделник на мястото къде си правя техническия.Преди ми казваха,че едната хваща много слабо,но това беше от спирачния апарат,сега след като ги ревизираха гледам,че и той вече работи(преди ръждясваше чак диска).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Занасянето се получава в завой.

Виж си хидравличният регулатор на налягането ( това за което говори Милен) дали изобщо е на колата, или са ти го премахнали, когато си имал проблем с ръждясването на задния диск ..

Когато го няма регулатора, става така- задните изпреварват предните ..

Другият вариант е, не добре обезвъздушена система + много добри накладки отзад и супер- ментаци отпред ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Принципно ако не ти държи или ти държи по-слабо единия от предните апарати, при рязко спиране колата задницата си бяга на страната на неработещата страна. Да, провери си наистина регулатора на налягането дали е там. Има и нещо друго. Вземи дръпни бушона на АБС-а и изпробвай без АБС как е? Моят правеше някакви подобни глупости и това си беше една от причините да го изхвърля. Сега се чувствам доста по-сигурен в спирачките си и мога да заява че даже и спира по-добре. Все пак това е доста поостаряла система...

Редактирано от Drive-Maniac
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днеска минах през валовете и момчето ми каза,че всичко е окей.Единия десен заден с една идея държал по-слабо ама незначително по-малко(даже не знам дали не каза,че за ръчната става дума).Сега идва ред да се види хидравличния регулатор ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, погледни го дали изобщо е там. И след това може да направиш тест без АБС. Аз залагам че проблема ти е там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...