DaNy SHaDy Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 Здравейте,имам може да се каже голям проблем с еклипс 1г.Задницата на колата занася при по-рязко натискане на спирачка и навит нанякъде волан,просто все едно съм със задно и съм дал газ до края.Преди 2 седмици правих арабски дрифт по бул"България" с около 100 и нещо.Един тръгна да излиза от пряката до Екото без да се огледа,бях в средна палантерия и съответно се сещате какво засичане се получи,аз веднага спирачка до долу и леко навил волана на ляво,за да го избегна...иии задницата се опита да ме изпревари.Едвам овладях колата,след няколко дни забелязах,че чак таблото при въздуховода на прозореца в средата се е сцепило...Отпред съм с разпънка принципно.А да,карам със 17ки 225/45/17 и май при тях най-много се проявява,с 15ките не са ми са се случвали такива неща(само една зима беше позанесла повечко).Гумите отзад са Мишелин Пилот Праймаси доста запазени и не с кой знае колко стар ДОТ.Преди няколко месеца на задните спирачни апарати им е правена профилактика,купих ремонтни китове.Чакам някакви съвети,идей,споделете при вас занася ли... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 (редакция) Карайки направо при рязко спиране на една и съща страна ли ти занася..? и коя е тя ? Редактирано 8 април 2011 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 8 април 2011 Автор Сподели Публикувано 8 април 2011 (редакция) На дясно носи колата.Единия апарат мислиш,че задържа повече ли?ПС:Всъшност като се замисля онзи ден ми занесе и на ляво... Редактирано 8 април 2011 от DaNy SHaDy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 Според мен търси проблемите в спирачките и сходимостта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 Еклипса трябва да има ABS...усещаш ли да "рита" ?..иии с еднаква марка и шарка гуми ли си? XEN.. не ми се вярва от сходимост да му занася само при спиране...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 8 април 2011 Автор Сподели Публикувано 8 април 2011 Еклипса трябва да има ABS...усещаш ли да "рита" ?..иии с еднаква марка и шарка гуми ли си? XEN.. не ми се вярва от сходимост да му занася само при спиране......Да,бях забравил да спомена това,че абс-а работи,не свети лампата и "рита".Миналата есен ходих на реглаж и всичко е в нормни...А без натискане на спирачката колата е супер стабилна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 при нормално спиране, при леко натискане на спирачката педала пулсира ли ти?Ако пулсира...работата отива на криви спирачни дискове..... което от своя страна предразполага за неравномерно спиране и занасяне.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 За да се носи задницата при натискане на спирачка означава, че спирачките отзад държат повече от тези отпред, а би трябвало да е обратно. Пробвай да вдигнеш колелата и провери всички спирачни апарати - дали задържат, водачи, запушен маркуч(спирачен). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 За да се носи задницата при натискане на спирачка означава, че спирачките отзад държат повече от тези отпред, а би трябвало да е обратно. Пробвай да вдигнеш колелата и провери всички спирачни апарати - дали задържат, водачи, запушен маркуч(спирачен). Ако задните апарати спират повече, предницата която е по-тежка ще дърпа колата в посоката на движението.. и няма как да поднася по описания от него начин..... ако тежестта беше отзад щях да се съглася с теб... Бих препоръчал да отиде на КТП и да врътнат колелата на валовете и да премерят спирачното усилие на всяко колело.... на ръка няма как да се прецени такова нещо.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 Ако задните апарати спират повече, предницата която е по-тежка ще дърпа колата в посоката на движението.. и няма как да поднася по описания от него начин..... ако тежестта беше отзад щях да се съглася с теб... Бих препоръчал да отиде на КТП и да врътнат колелата на валовете и да премерят спирачното усилие на всяко колело.... на ръка няма как да се прецени такова нещо.... Ами на една от служебните коли задните държат повече и при рязко натискане на спирачката в завой се носи все едно е дръпната ръчната. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 Спирачките са конструирани така че задните освен да държат по-слабо, да хващат и малко по-късно от предните. И според мен си трябва едно минаване през валове за проверка и според резултатите ще го мислим ........Аз залагам или на проблем в спирачната помпа или на ей това чудо с номер 55876.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 Ами на една от служебните коли задните държат повече и при рязко натискане на спирачката в завой се носи все едно е дръпната ръчната. Да в завой така ще става, съгласен съм с теб, аз за това питах при какво положение се получава занасянето: При каране направо, или в само в завой... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 9 април 2011 Автор Сподели Публикувано 9 април 2011 Занасянето се получава в завой.Криви дискове няма как да са,нови са,а и ги няма типичните за това симптомии.С водачите не знам какъв е случая,но оше когато купих колата като карах назад и завия нанякъде се чуваше един отвратителен звук метал в метал придружено с едно басово скърцане като от люлка.Бях я закарал при един майстор,нещо смазва май и беше поизчезнало,напоследък пак се чува.Не съм съвсем наясно с устройството на спирачната система и ролята на тези водачи,така че дайте съвет за решението ако е от това.Иначе ще я закарам в понеделник на мястото къде си правя техническия.Преди ми казваха,че едната хваща много слабо,но това беше от спирачния апарат,сега след като ги ревизираха гледам,че и той вече работи(преди ръждясваше чак диска). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 април 2011 Сподели Публикувано 9 април 2011 Занасянето се получава в завой.Виж си хидравличният регулатор на налягането ( това за което говори Милен) дали изобщо е на колата, или са ти го премахнали, когато си имал проблем с ръждясването на задния диск ..Когато го няма регулатора, става така- задните изпреварват предните ..Другият вариант е, не добре обезвъздушена система + много добри накладки отзад и супер- ментаци отпред .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 9 април 2011 Сподели Публикувано 9 април 2011 (редакция) Принципно ако не ти държи или ти държи по-слабо единия от предните апарати, при рязко спиране колата задницата си бяга на страната на неработещата страна. Да, провери си наистина регулатора на налягането дали е там. Има и нещо друго. Вземи дръпни бушона на АБС-а и изпробвай без АБС как е? Моят правеше някакви подобни глупости и това си беше една от причините да го изхвърля. Сега се чувствам доста по-сигурен в спирачките си и мога да заява че даже и спира по-добре. Все пак това е доста поостаряла система... Редактирано 9 април 2011 от Drive-Maniac Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 11 април 2011 Автор Сподели Публикувано 11 април 2011 Днеска минах през валовете и момчето ми каза,че всичко е окей.Единия десен заден с една идея държал по-слабо ама незначително по-малко(даже не знам дали не каза,че за ръчната става дума).Сега идва ред да се види хидравличния регулатор ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 11 април 2011 Сподели Публикувано 11 април 2011 Да, погледни го дали изобщо е там. И след това може да направиш тест без АБС. Аз залагам че проблема ти е там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.