InsomniA_1 Публикувано 16 август 2006 Сподели Публикувано 16 август 2006 Здравеите досега бях само страничен читател и следях форума с охота аз сум без родители и в продължение на 2 г. събирах пари за Галант 1.8 ТД 90г. много се раджах като го взех огледах го но никога не съм имал преди кола и незнаех какво да гледам така че наблегнах на козметиката и ръждата там беше добре карам колата вече 2 седмици но един приятел ми каза че я видял в сервиза за ремонт по двигателя но бившия собственик не беше казал за това и се притесних много знам колко е скъпо да я поправям но нали си мечтаех да си имам кола и аз като другите нормални хора да се порадвам на живота и така че ако можете ми даите съвет какво да гледам и как да разбера за проблеми по двигателя живея в малък град няма подходящи сервизи за това така че помагаите ако имате възможност Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 16 август 2006 Admin Сподели Публикувано 16 август 2006 Здравей от мен Първото нещо, което трябва да кажеш е има ли някъкви симптоми, че двигателя не работи добре. Има си признаци, а те са:Харчи ли колата масло? Пуши ли отазд през ауспуха? Чуваш ли стържещи шумове в мотора? И още куп други неща. Гарнитурта е вероятно, ако харичи антифриз или има бълбукащи мехурчета в преливника. Вдига ли темперетура? Ако липсват тези основни причини - караш и се радваш на колата, но следи пръчката на маслото и антифриза за начало! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 16 август 2006 Сподели Публикувано 16 август 2006 Добре дошъл! :D И честита покупка! Наистина след като си купил колата е добре да я наблюдаваш в близките 1000 км как се държи и точно това което Биг Босса ти е написал! Съблюдавай маслото в двигателя и водата в казанчето (преливника), също така хидравличната течност. Ако всичко е наред може да си спокоен, но за всеки случай ни дръж в тчение и пиши в тази тема как се развиват нещата с галанта! От кой град си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
InsomniA_1 Публикувано 17 август 2006 Автор Сподели Публикувано 17 август 2006 От град Свищов съм казвам се Божидар и много благодаря на тези които ми дадоха ценен съвет обаче тук някъде бях чел че ако излиза въздух когато развъртиш капачката на двигателя това е голям проблем точно това установих тази сутрин и много се уплаших какво ще кажете вие Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 август 2006 Сподели Публикувано 17 август 2006 От град Свищов съм казвам се Божидар и много благодаря на тези които ми дадоха ценен съвет обаче тук някъде бях чел че ако излиза въздух когато развъртиш капачката на двигателя това е голям проблем точно това установих тази сутрин и много се уплаших какво ще кажете виеТова до някаде не трябва да те плаши.........картерни газове всяка кола ги има , ако ще и да е нова, друг е въпроса дали е силно налягането им, дали ти повдигат щеката и т.н. по принцип на тези години и км. няма кола която да е в отлично състояние, на европейските коли на тези години вече са претърпели поне един осн. ремонт ,така че .............. :icon_blush:Има и друг момент, има едно маркуче , което свързва капака на клапаните с маркуча на въздуховода, то е с цел картерните газове да се вкарват в постъпващия въздух с цел да се доизгарят , а не да се отделят в атмосферата..........това е екологичен байпас който го имат всички автомобили..........та нищо чудно да ти се е запушил и така да създава по голямо налягане в картера........... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 август 2006 Сподели Публикувано 17 август 2006 Това до някаде не трябва да те плаши.........картерни газове всяка кола ги има , ако ще и да е нова, друг е въпроса дали е силно налягането им, дали ти повдигат щеката и т.н. по принцип на тези години и км. няма кола която да е в отлично състояние, на европейските коли на тези години вече са претърпели поне един осн. ремонт ,така че .............. :icon_blush:Има и друг момент, има едно маркуче , което свързва капака на клапаните с маркуча на въздуховода, то е с цел картерните газове да се вкарват в постъпващия въздух с цел да се доизгарят , а не да се отделят в атмосферата..........това е екологичен байпас който го имат всички автомобили..........та нищо чудно да ти се е запушил и така да създава по голямо налягане в картера........... :D DJ, ако се махне тоzи байпас и се остави да духа свободно, дали би се подобрило нещо?Все пак постъпващия въздух ще се освежи :D Говорим zа бенzинов на Кариzма 1.6 :icon_rock: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 август 2006 Сподели Публикувано 17 август 2006 DJ, ако се махне тоzи байпас и се остави да духа свободно, дали би се подобрило нещо?Все пак постъпващия въздух ще се освежи :D Говорим zа бенzинов на Кариzма 1.6 :icon_rock: :mitsu-smiley:Да ,ще се подобри положението, но имай на предвид че тия TUV ако те сбарат не знам какво ще стае.......... :icon_box: :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 август 2006 Сподели Публикувано 17 август 2006 Да ,ще се подобри положението, но имай на предвид че тия TUV ако те сбарат не знам какво ще стае.......... :icon_box: :icon_blush: А, като дойде време за ТЮФ ще го сложа обратно.Утре ще тунинговам колата на жената :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 18 август 2006 Сподели Публикувано 18 август 2006 Не е толкова лесно това тунинговане - просто да го извадиш. Не съм го правил, но се интересувах преди време за това.Количеството въздух от картера е доста малко, другото е че е примесено с пръски масло понякога.Простия вариант е вместо тръбичката на картера се слага /или на края на тръбичката/ едно малко конусовидно филтърче /продават ги точно за тази цел/. Проблема е че ако пръска масло се омаслява и спира да пропуска. Другото решение е едно съдче за събиране на маслото и пропускане на въздуха (oil catch can). От другата страна /към входа на двигателя/ трябва да се запуши дупката. Всъщност намерих темата, която бях пуснал http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=1013 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.