MelkoR Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Здравейте на всички , нов съм във форума и преди 2 дни се сдобих с Mitsubishi Galant Gls 98 2.0 TD. Днес го оставих за обслужване сутринта и майстора ми се обади по някое време и ми казва всички ремъци и ролки са за смяна + маслото и филтрите 520 лева и 80 лева за труд та 600 лева обслужване. Та вапроса ми е следния дали не ме е изгърбил или толкова си струват за тоя модел Mitsubishi ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Колега, поискайте касови бележки, ако не му вярвате.А най-добре е било да се осведомите за цените на частите /консумативи/ преди купите колата. Така няма да има неприятни изненади.Специално за труда не виждам нищо фрапиращо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Отиди на място и го попитай какви точно части ще ти сложи. Провери си и сам цените и тогава се съгласявай. Иначе...горе-долу толкова са си парите, зависи дали ще слага японски части, или разните му там корейски и т.н., с които излиза малко по-евтино. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Ако те е товарил с пари, то ще е от частите. Може да си провериш какви са частите и малсото което ти е сложил. Но за работа парите са нормални.Честита покупка и много безаварийни километри :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Не знам какво включва "всички ремъци и ролки" при дизеловия. Слагам ги 200 за пистовите и толкова за ангренажа. Стават 400. Масло и маслен филтър - 100 лева примерно = 500 + 80 труд прави 580. Ако си тръгнал да сменяш въздушния, горивния и този на купето...За сравнение мога да ти кажа при мен как е, нищо че двигателят ми е бензинов - 545 лева за частите (ангр. ремък и малък пистов и 4 ролки - по две за ангренажа и пистовия). Маслото и филтъра са ми 111 лева. Работата не я слагам. Колко станаха? 656 без заплащането на монтьора. Яко а :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MelkoR Публикувано 31 март 2011 Автор Сподели Публикувано 31 март 2011 Еми гледах в Drive.bg за частите преди малко че ми показаха този сайт за части , и като гледам са тука тука нещата , но незнайно защо бях останал с впечатление че ще и е по евтинко обслужването Обаче имам едно друго проблемче по съществено като си карам и съм на трета като тръгна да превклучвам на втора скоростния лост заяжда,необходима е сила за да вклучи на 2-ра , същия проблем го прави и с първа когато съм спрял на светофар да речем и съм изклучил от скорост заяжда и първа понякога и ваобще не иска да се вклучи и за това тръгвам директно от втора че не може да влезе на първа лоста понякога. От трета на втора става с междинна газ и влиза добре но ако може да кажете от какво може да е проблема , благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Здравейте на всички , нов съм във форума и преди 2 дни се сдобих с Mitsubishi Galant Gls 98 2.0 TD. Днес го оставих за обслужване сутринта и майстора ми се обади по някое време и ми казва всички ремъци и ролки са за смяна + маслото и филтрите 520 лева и 80 лева за труд та 600 лева обслужване. Та вапроса ми е следния дали не ме е изгърбил или толкова си струват за тоя модел Mitsubishi ?Изгърбил те е и то яко ..При мен всичките ремъци СЪН и ролки Койо + Масло, филтри и труд е 450 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MelkoR Публикувано 31 март 2011 Автор Сподели Публикувано 31 март 2011 Еми гледах в Drive.bg за частите преди малко че ми показаха този сайт за части , и като гледам са тука тука нещата , но незнайно защо бях останал с впечатление че ще и е по евтинко обслужването Обаче имам едно друго проблемче по съществено като си карам и съм на трета като тръгна да превклучвам на втора скоростния лост заяжда,необходима е сила за да вклучи на 2-ра , същия проблем го прави и с първа когато съм спрял на светофар да речем и съм изклучил от скорост заяжда и първа понякога и ваобще не иска да се вклучи и за това тръгвам директно от втора че не може да влезе на първа лоста понякога. От трета на втора става с междинна газ и влиза добре но ако може да кажете от какво може да е проблема , благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Щом бате Марин казва, значи е така. Вероятно износен синхронизатор на ІІ скорост (скъпичък ремонт е тва). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MelkoR Публикувано 31 март 2011 Автор Сподели Публикувано 31 март 2011 http://drive.bg/index.php?cPath=10116&ModelId=7847 от тези фирми е пазарувал незнам така като гледам май не ме е метнал толко.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 http://drive.bg/inde...16&ModelId=7847 от тези фирми е пазарувал незнам така като гледам май не ме е метнал толко..Разликата е, че аз не пазарувам от тези фирми ..:DА че те е метнал, метнал те е ..Тези ремъци и ролки дето ти е сложил, хем са по скъпи, хем трябва след 60 к. да ги сменяш, за разлика от СЪН и Койо, които се сменят на 90 к. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 MelkoR, това за 2ра предавка си е редовно при дизелите. Или караш така, докато съвсем се скапе, или сменяш синхронизатора. И аз мърморех яко, когато я взехме, но вече година и половина карам така, без смяна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Еми гледах в Drive.bg за частите преди малко че ми показаха този сайт за части , и като гледам са тука тука нещата , но незнайно защо бях останал с впечатление че ще и е по евтинко обслужването Обаче имам едно друго проблемче по съществено като си карам и съм на трета като тръгна да превклучвам на втора скоростния лост заяжда,необходима е сила за да вклучи на 2-ра , същия проблем го прави и с първа когато съм спрял на светофар да речем и съм изклучил от скорост заяжда и първа понякога и ваобще не иска да се вклучи и за това тръгвам директно от втора че не може да влезе на първа лоста понякога. От трета на втора става с междинна газ и влиза добре но ако може да кажете от какво може да е проблема , благодаря предварително.В провинцията е малко по различно, но в София е горе долу толкова, пълно обслужване на този Галант е около 600лв...........По оотношение на ? с трудното включване на скоростите, това е синхронизатора, и по точно са износени "кученцата" му и муфата притиска синхронизатора, обаче те не "влизат"...........това е най общо казано за твоя проблем.........за да се оправи ,трябва да се свали кутията и да се отвори......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MelkoR Публикувано 31 март 2011 Автор Сподели Публикувано 31 март 2011 Благодаря на всички за отговорите ви нямам търпение да я изкарам от бокса утре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Че аз като го гледам колегата - той от Враца Гледай какво се получава на практика - "софианци" ходим да си обслужваме колите в провинцията, пък врачани идват в София..... Живот ли бе да го опишеш.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Гледай какво се получава на практика - "софианци" ходим да си обслужваме колите в провинцията, пък врачани идват в София..... Това е ,защото ви излизат криви сметките и когато ходите в провинцията ,по евтино излиза само първия път, после хем ще дойдете пак в София, хем ще ви излезе много по скъпо ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Благодаря на всички за отговорите ви нямам търпение да я изкарам от бокса утре Колега, ще споделиш ли къде е бокса? Ако не в темата, то на лично съобщение? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Това е ,защото ви излизат криви сметките и когато ходите в провинцията ,по евтино излиза само първия път, после хем ще дойдете пак в София, хем ще ви излезе много по скъпо .......Мнооооооого спорно е това твърдение, но да не спамим на човека темата...... Иначе - аз със сметките съм много добре, повярвай ми! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Ок. 600 лв си е нормално за обслужване. Аз реших на моя да сменя и водната помпа just in case плюс предни дискове и накладки и то стана 1000лв , но това е с преосигуряването от моя страна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Мнооооооого спорно е това твърдение, но да не спамим на човека темата...... Иначе - аз със сметките съм много добре, повярвай ми!не ти вервам, точно ти си изпати май така.,................ :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 31 март 2011 Сподели Публикувано 31 март 2011 Ми смятай, бре! 600 лв цена в София, 450 на 100 км от София. Смяната е за няколко часа (с кафетата), нафтата дотам и обратно да е 40 лв,та за един ден мотане - 100 лв разлика - добра надница ми се види това. Пък и кафенце ще пийне човек.... П.П. Аз си изпатих от калпав ремък, купен от Сф. И най-вече - не сменен след 50к, та се скъса на 57....... Никъде не виждам провинцията в моя случай...... 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 4 април 2011 Сподели Публикувано 4 април 2011 От какво се получава допълнителния разход от 150лв. в София? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tzonio Публикувано 4 април 2011 Сподели Публикувано 4 април 2011 н моя галант (малко по стар де 89 год.) ми излезна 270 лева за 2 ролки 2 ремъка масло и маслен филтър и естествено труд nice a? :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 април 2011 Сподели Публикувано 4 април 2011 От какво се получава допълнителния разход от 150лв. в София?В София е винаги по скъпо, цени, наеми и т.н..........но пък вероятността да попаднеш на ментаци е по малка, защото винаги има и евтини и скъпи части..........докато в провинцията ,с малко изключения ,са повечето ментаци....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 4 април 2011 Сподели Публикувано 4 април 2011 То затова в провинцията наблягаме на животинската тяга - хем е 4х4, хем е екологично чисто и не ти трябва нефтохим..... Пък то иначе само в София има части и в прованса коли не се карат, да знаеш...... Или с магаре, или с колело, а най-бедните - пеш!Факт! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.