Petar_ Публикувано 24 март 2011 Сподели Публикувано 24 март 2011 (редакция) СЪЖАЛЯВАМ ЗА ОБЪРКВАНЕТО В ЗАГЛАВИЕТО, НО НЕМОГА ДА ГО РЕДАКТИРАМ !!! Здравейте колеги ! Имам Карисма 1.8ГДИ 99г., но е фейслифтова. Разбрах че на този двигател немога да му сложа нито газ, нито метан. Мога ли да трансплантирам друг двигател на мястото на този. Насочил съм се към 2.5 V6 от Галант. Възможно ли е да стане ? Ако не имам ли друг вариант които мога да използам или не ?Относно разглобяването не се притеснявам, защото колата съм си я докарал от Англия и в края на лятото планирам да си обърна волана и така или иначе ще има барникане по нея с едното и другото да върви !Колата е с пълни екстри за модела, ако има значение това.Питам това, защото скоро заминавам пак за Англия и ако нестава да се сменя двигателя на Карисмата ще я продавам и от там ще си взема друг автомобил. Поздрави ! Редактирано 24 март 2011 от Petar_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 (редакция) Направо я продавай и не се занимавай с глупости. За 1200 лв, я купувам за донор. Редактирано 25 март 2011 от Pepper Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_ Публикувано 25 март 2011 Автор Сподели Публикувано 25 март 2011 Направо я продавай и не се занимавай с глупости. За 1200 лв, я купувам за донор. Ако нестава за това което питам ОК, но няма да я дам никога за 1200лв. Смяната на двигателите, невъзможна ли е или не ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 Дори да е възможна, предвидил ли си последващите смени - скоростна кутия, ECU и въобще половината моторен отсек? И за 1200 лв наистина не, но за тия англичанки повече от 3000-3200 лв. няма да вземеш, защо просто не си купиш нормална кола? Без да се занимаваш после със смени? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 Надценяваш пазара в момента..... 3000 за ГДИ с десен волан съм 100% сигурен, че не може да вземе, не и в БГ. Ако намери някакъв ентусиаст - ама надали. Относно смяната на двигателя - 2.5 не мисля, че ще стане. И като си предвидиш пари за двигател, кутия, ЕКУ, труд (а най-вероятно ще се наложи и преправяне на ходова част, полуоски и пр.) - по-добре си купи друга кола. Не знам как седи въпроса с 1.8 МПИ двигателя, дали става на скоростната кутия на ГДИ-то, но и там задължително се сменя и ЕКУ-то. В случай че стане - давам ориентировъчни цифри:Двигател необорудван - ок. 600-700 лвСмукателни тръби с дюзи рейки, МПХ, Маф - оптимистично 1000 лвИзпускателни тръби 50 лвДелко, кабели свещи - минимум 200-250 лвЕКУ - ок 200 лвСъединител - 200-300 лв, не съм сигуренТрудИ цялата работа прехвърля 3 000лв. на първо четене. А може би и смяна на бензинова помпа, това го пропуснах. И само при положение, че не се налага смяна на кутия и преправяне на ходова част и полуоски. Или това са парите за една каризма 1,6 - 1,8 МПИ...... За 2,5 двигателя нещата като ги умножиш по 2 и ще дойде тъкмо сметката. А каква сигурност ще имаш и кой ще ти я прави тази интервенция - е една много друга тема на разговор.Ех, едно време колко лесно беше.... Вадиш от Жигулката 1.3 двигателя, слагаш от Лада 1600 и си летиш..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 март 2011 Сподели Публикувано 25 март 2011 но за тия англичанки повече от 3000-3200 лв. няма да вземеш, Колко, колко ? :DЧе той Гепито продава неговата под тези пари и няма кой да я вземе, а е с ляв волан .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_ Публикувано 27 март 2011 Автор Сподели Публикувано 27 март 2011 (редакция) Ясно колеги - няма да стане работата. Проблема е, че тази кола съм я докарал на бащами и си е караше, но след като си купи друга кола на метан и изостави Карисмата и стои така пред блока. Не ми се ще така да стои и да се скапва там, но няма и търсене от обявите в нета. Редактирано 27 март 2011 от Petar_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 27 март 2011 Сподели Публикувано 27 март 2011 Е, не е като да нямаш оферта.... Спазари се с колегата и се оттървай... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_ Публикувано 27 март 2011 Автор Сподели Публикувано 27 март 2011 Е, не е като да нямаш оферта.... Спазари се с колегата и се оттървай... Колега ти ако си ще я дадеш ли за 2к, защото аз няма как да я дам за толкова при положение че колата е напълно перфектна и е на 87000мили Реални ? http://pepisky.snimka.bg/automobiles/mitsubishi-carisma-za-prodajba.434211.all Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 28 март 2011 Сподели Публикувано 28 март 2011 Колега, недей се дразни !Никой не се заяжда с теб, а обективно ти се казва какви са реалностите. Аз имах кола на 20г. с пазарна стойност около и под 1000 лева, но не бих я продал и за 5000, тъй като перфектно знаех какво е техническото и състояние, какви части съм вложил и какви са прогнозите за бъдещи повреди. Като не ти харесват предложенията, не ги приемай, но и не реагирай така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 март 2011 Сподели Публикувано 28 март 2011 Колега ти ако си ще я дадеш ли за 2к, защото аз няма как да я дам за толкова при положение че колата е напълно перфектна и е на 87000мили Реални ? Ако е той ще я даде защото знае, че след време и толкова няма да и вземе :D или ще я продаде на части ..Не искам да те отчайвам, но на тази цена се взимат Галанти с десни волани ..Пък като е толкова перфектна, както разправяш, защо ще я продаваш, а не си я караш ? ..:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.