kesten Публикувано 16 март 2011 Сподели Публикувано 16 март 2011 (редакция) Здравейте! Някой собственик на Лансер има ли монтирани тези щори на задните врати? Как се монтират и работи с тях? http://mitsubishi-li...denij-k-t-2sht/ Дали са достатъчно ефективни? Отзад се вози дребосък и не искам да се "пържи". Чудя се, кое е по-рентабилно: фолио или щори!? Цената е в полза на щорите - 300/ 135 (но на пет прозореца). Ефекта сигурно е за фолиото. Но при пътуване в чужбина, дали няма да се "напъхам" в нарушение на местният ЗДП!? Редактирано 16 март 2011 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 18 март 2011 Сподели Публикувано 18 март 2011 Тая цигания, проблем заради фолио на предните стъкла е само в BG. До сега не съм чул и видял АКТ за такова нарушение извън родната ни татковина. Даже молдовците си слагат и на предния джам! Аз съм с фолио и на предните, но най светлото. Задните врати и задното стъкло са с най тъмното фолио. Супер е! Ако си сложиш хубаво фолио, отвън ще си е тъмно, а от вътре си се вижда чудесно дори и нощем! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 март 2011 Сподели Публикувано 18 март 2011 А в Балорус направо карат с перископ! Има си закон, това е. Имаше тема, че в Гърция е забранено да си с потъмнени стъкла изобщо, доста колеги тук се възмущаваха, но... Другото е въпрос на личен избор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 19 март 2011 Сподели Публикувано 19 март 2011 А в Балорус направо карат с перископ! Има си закон, това е. Имаше тема, че в Гърция е забранено да си с потъмнени стъкла изобщо, доста колеги тук се възмущаваха, но... Другото е въпрос на личен изборВ закона никъде не е упоменато, че нямаш право да си сложиш фолио на предните стъкла!А за Гърция не ми се говори, защото съм живял 3 месеца в Солун и видях доста коли с тъмни стъкла.И сега продължавам да виждам такива да се мотат из нашия регион, след отварянето на новото ГКПП. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 19 март 2011 Сподели Публикувано 19 март 2011 (редакция) И аз съм с фолио на задните стъкла и задните стопове! Препоръчвам ти вариянта с фолио от личен опит,на служебната ми кола има на задните врати фабрични щори,а на стъклото отзад дори е еклектрическа.В пъти е по-добър ефекта срещу слънчевите лъчи с фолио,а щорите дори и най-истинските събират прах и след време много или малко се разтракват.Единствено,ако се решиш за фолио избери добър майстор и хубаво фолио,примерно L.Lummar или 3М! Редактирано 19 март 2011 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 19 март 2011 Автор Сподели Публикувано 19 март 2011 Благодаря ви за съветите! Вече е решено! Не много тъмно фолио(препоръчват ми Madico) на всички врати и задно стъкло. Дано нямам проблеми, ако пътувам в чужбина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 20 март 2011 Сподели Публикувано 20 март 2011 Благодаря ви за съветите! Вече е решено! Не много тъмно фолио(препоръчват ми Madico) на всички врати и задно стъкло. Дано нямам проблеми, ако пътувам в чужбина.Според мене, да сложиш един и същ тон на всички стъкла .......... не бих го направил.На предните врати пробвай с най-светлия тон, а на задните и задния панорамен или най-тъмния или един тон преди него.Когато фолиото е хубаво, тази разлика се вижда само от външната страна на стъклата.От вътрешната страна почти не се забелязва разликата в ноновете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 20 март 2011 Автор Сподели Публикувано 20 март 2011 Би ме дразнило, стъкла с различна тонировка. Затова и правя предните врати. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 11 април 2011 Сподели Публикувано 11 април 2011 В закона е написано много ясно, че не може да пипаш предните стъкла, всеки който иска главоболия да слага , аз днес си сложих на задните при BMG FOLIO и момчетата са страхотни... с най-тъмното фолио на Madico излезе 250лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 11 април 2011 Сподели Публикувано 11 април 2011 (редакция) http://www.rs-elhovo...09/49720210.htm-------------------------------------------------------------------------------Чл. 105 Забранено е ограничаването на видимостта през стъклата на предните врати и на задното стъкло.Ограничаването на видимостта през стъклата на задните врати се допуска само при наличие на огледала за виждане назад от двете страни на автомобила.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------http://www.foliadesign.eu/kat.html----------------------------------http://www.admcourt-bs.org/CMS_ADM/images_content/1658_2009R.htm---------------------------------------------------------------------------------------------------- Редактирано 11 април 2011 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 12 април 2011 Сподели Публикувано 12 април 2011 В закона е написано много ясно, че не може да пипаш предните стъкла, всеки който иска главоболия да слага , аз днес си сложих на задните при BMG FOLIO и момчетата са страхотни... с най-тъмното фолио на Madico излезе 250лв.Ранга, ако може да ми цитираш текста от закона и наредбата!Чел съм я и никъде не е упоменато че неможе да се слага фолио на предните стъкла. Има написани някакви глупости за намаляне на прозрачноста, но нито има ставка по която да те гонят, нито сертифициран уред с който да ти измерят дали прозрачноста е по-малака от допустимото.Така че да си пишат каквото си искат полицаите, винаги отпада. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 12 април 2011 Сподели Публикувано 12 април 2011 Ти не четеш ли какво пишат колегите, даже закон ти е цитирал, аз по-ясно не виждам на къде Чл. 105 Забранено е ограничаването на видимостта през стъклата на предните врати и на задното стъкло. тоест, всичко което не е фабрично отпада. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 12 април 2011 Сподели Публикувано 12 април 2011 Ето актуална справка от ЗДвП.Чл. 105. (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г.) (1) Забранява се ограничаване на видимостта през челното стъкло и през страничните стъкла на автомобила, осигуряващи видимостта на водача към пътя, както и намаляване на прозрачността им. (2) Ограничаване на видимостта през стъклата на задните врати на леките автомобили, както и намаляване на прозрачността им, се допуска само при наличие на огледала за виждане назад от двете страни на автомобила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 12 април 2011 Сподели Публикувано 12 април 2011 Ето актуална справка от ЗДвП.Чл. 105. (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г.) (1) Забранява се ограничаване на видимостта през челното стъкло и през страничните стъкла на автомобила, осигуряващи видимостта на водача към пътя, както и намаляване на прозрачността им. (2) Ограничаване на видимостта през стъклата на задните врати на леките автомобили, както и намаляване на прозрачността им, се допуска само при наличие на огледала за виждане назад от двете страни на автомобила.Да бе, това го знам, четено е много пъти!Ама някъде прочете ли какво е наказанието, какво значи намаляване на прозрачноста и на каква база се преценя дъли е намалена прозрачноста?Да не говорим, че абсолютно полицейско произволие е да ти спрат колата от движение заради това! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 24 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 24 Май 2011 (редакция) За всички меракли да сложат фолио на новия Лансер. Тъй като стъклата и гуменото уплътнение (където стъклото влиза във вратата) са много стегнати и е възможно да се появат "деруги" по фолиото, горещо ви препоръчвам, този който ще ви слага фолиото, да отреже долната уплътняваща, а на горната да залепи кече. Иначе проблемите са ви сигурни. Редактирано 24 Май 2011 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 25 Май 2011 Сподели Публикувано 25 Май 2011 За всички меракли да сложат фолио на новия Лансер. Тъй като стъклата и гуменото уплътнение (където стъклото влиза във вратата) са много стегнати и е възможно да се появат "деруги" по фолиото, горещо ви препоръчвам, този който ще ви слага фолиото, да отреже долната уплътняваща, а на горната да залепи кече. Иначе проблемите са ви сигурни. Да,да.....................ама НЕ! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Колега,с теб влизаме отново в конфронтация на мненията си(градивна надявам се.....нищо лично) http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif От почти две години съм с фолио и такъв проблем не ми се е появил,въпреки,че си возя хлапето отзад и постоянно отваря и затваря стъклата! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif Все пак да кажа,че марката на фолиото ми е L.Lummar 85% затъмнение.(може би има значение)! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 25 Май 2011 Сподели Публикувано 25 Май 2011 За всички меракли да сложат фолио на новия Лансер. Тъй като стъклата и гуменото уплътнение (където стъклото влиза във вратата) са много стегнати и е възможно да се появат "деруги" по фолиото, горещо ви препоръчвам, този който ще ви слага фолиото, да отреже долната уплътняваща, а на горната да залепи кече. Иначе проблемите са ви сигурни. И мен това ми го казаха, когато си слагах фолиото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 26 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2011 Е, при мен се получиха. Сложил съм фолио на всички стъкла без челното. Първия път ми залепиха фолиото. Втория път ми залепиха кече, третия и четвъртия го презалепваха, защото стъклата са толкова стегнати, че стикера за маркиране на автомобила обръщаше кечето и се чуваше страхотно скърцане ( не е от механизма), докато не се заех лично с проблема и на петия отрязаха долната лента. Направих си труда да дам този съвет, за да не ходите по мъките като мен. Ще се радвам, някой да има полза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 27 Май 2011 Сподели Публикувано 27 Май 2011 Е, при мен се получиха. Сложил съм фолио на всички стъкла без челното. Първия път ми залепиха фолиото. Втория път ми залепиха кече, третия и четвъртия го презалепваха, защото стъклата са толкова стегнати, че стикера за маркиране на автомобила обръщаше кечето и се чуваше страхотно скърцане ( не е от механизма), докато не се заех лично с проблема и на петия отрязаха долната лента. Направих си труда да дам този съвет, за да не ходите по мъките като мен. Ще се радвам, някой да има полза. Колега,проблемът ти идва изцяло от фолиото. Ако беше сложил L.Lummar или 3М нямаше да се получи така, вярно че е по-скъпо но си заслужава. А иначе по отношение на санкциите (да пази господ) за затъмнените стъкла се спира от движение колата - това е санкцията. Друг е въпросът че ако се успорва пред съда тъй като наистина няма база за сравнение на понятията намаляване на "прозрачност" и "пропускливост". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 28 Май 2011 Сподели Публикувано 28 Май 2011 (редакция) Колеги,по отношение на затъмняването на стъклата в закона нещата може да не са съвсем изчистени,и в съда подобно дело да се спечели,но дали си струват главоболието и разправиите.Освен това колата със сигурност ще се явява като веществено доказателство,и евентуално ще я задържат докъто мине делото.В темата на роско за потъмняване на стъклата в раздел за митсубиши, четох за почти напълно прозрачно фолио,специално за челни стъкла което предпазва от ув лъчите и намалява проникването на топлината(инфра лъчите).Според мен това е за предпочитане пред евенуална санкция. Редактирано 28 Май 2011 от n671210 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 28 Май 2011 Сподели Публикувано 28 Май 2011 Колега,проблемът ти идва изцяло от фолиото. Ако беше сложил L.Lummar или 3М нямаше да се получи така, вярно че е по-скъпо но си заслужава. А иначе по отношение на санкциите (да пази господ) за затъмнените стъкла се спира от движение колата - това е санкцията. Друг е въпросът че ако се успорва пред съда тъй като наистина няма база за сравнение на понятията намаляване на "прозрачност" и "пропускливост".Е моето е 3М и какво от това??????Надра се, но само на предните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 30 Май 2011 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2011 Е моето е 3М и какво от това??????Надра се, но само на предните. Можеш да си сигурен, че някой ще оспорва качеството на фолиото ти Идеята беше друга, но малко се поизроди. Всеки да си прави сметката. От мене толкова! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 30 Май 2011 Сподели Публикувано 30 Май 2011 Според мен най-доброто, но най-скъпото е подмятана на стъклата, с т.нар. атермични стъкла. Това са стъкла съдържащи някакъв метал. Според метала се получава и различен цвят на стъклото, от тъмни нюанси, през сини, до златисто. По този начин видимостта се намалява минимално, а някой апаратури дори не го отчитат. Ефекта обаче е до 90% намаляване на топлинните лъчи. На сградите слагат такива стъкла за намаляване на топлинните загуби през Зимата и прегряването през Лятото. И в двата случая са пести от разходите за отопление и охлаждане съответно.В багажника си държа един пакет неразпечатани щорички, които евентуално да ползвам при нужда, тъй като обикновенно си подбирам времето за пътуване (повечето вечер), но знае ли човек кога ще му излезе късмета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 30 Май 2011 Сподели Публикувано 30 Май 2011 Според мен най-доброто, но най-скъпото е подмятана на стъклата, с т.нар. атермични стъкла. Това са стъкла съдържащи някакъв метал. Според метала се получава и различен цвят на стъклото, от тъмни нюанси, през сини, до златисто. По този начин видимостта се намалява минимално, а някой апаратури дори не го отчитат.Ами дай да видим къде ги продават тези джамове за нашите коли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.